Tusen takk og masse lykke til deg også, håper det går din vei nå, jeg heier på deg!Masse lykke til med utredning og IVF-reisen! Håper det gjør nytten![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk og masse lykke til deg også, håper det går din vei nå, jeg heier på deg!Masse lykke til med utredning og IVF-reisen! Håper det gjør nytten![]()

Masse lykke til med IVF reisenCD1 - TR PÅ BESØK
Ikke overraskende, og det er godt også å vite at kroppen er tilbake til normal og relativ regelmessig syklus igjen (13DPO)Så nå skal jeg bestille ny pakke med (tilstrekkelig antall) tester fra babyplan + termometer for neste PP
Og så begynner også IVF reisen min!
Først er det fertilitetsutredning om 1,5 uke, og for det må man ta blodprøver på dag 2 eller 3 i syklusen. Så da må jeg gjøre det allerede på mandag. Spennende å komme igang
Blir litt mindre oppdateringer fra meg før neste EL og ny IKM gruppe, kjenner jeg trenger en liten tidsavgrenset pause fra dette for å fokusere på jobb, trening og kosthold
I’ll be back![]()
Heier på deg 

Ja, det stemmer nok at det er helt normalt selv om det kanskje føles feil ut. Nå vet vi jo at slimhinnene våres tåler mye mindre som gravid, så det kan være lett å spotte litt uten at det har noe med SA å gjøre. Likevel trist å høre at du aborterte så sentOi såpass!!Kan skjønne at du ble lurt, rart at dette her med reproduksjon skal være så «lunefullt», det som er den mest naturlige tingen i verden
Da jeg var gravid spottet jeg bittelitt lysebrunt fra uke 6-9, det endte jo i SA, men leger, jordmor og alle googlesøk sa det var normalt, og vi så jo fine hjerteslag på UL. Husker jeg tenkte at naturen var søren meg rar hvis det skulle være normalt å spottet brunt under graviditet så vi damer skulle gå i 9 måneder og være bekymra
Gratulerer så mye med graviditeten! Hvor langt er du på vei?![]()
Veldig kjekt å høre at du liker dagboken min og at du følger med, vi trenger en liten heiagjeng alle sammen her![]()

Masse Lykke til, heier på degCD1 - TR PÅ BESØK
Ikke overraskende, og det er godt også å vite at kroppen er tilbake til normal og relativ regelmessig syklus igjen (13DPO)Så nå skal jeg bestille ny pakke med (tilstrekkelig antall) tester fra babyplan + termometer for neste PP
Først er det fertilitetsutredning om 1,5 uke, og for det må man ta blodprøver på dag 2 eller 3 i syklusen. Så da må jeg gjøre det allerede på mandag. Spennende å komme igang
Blir litt mindre oppdateringer fra meg før neste EL og ny IKM gruppe, kjenner jeg trenger en liten tidsavgrenset pause «babyprosjekt» for å fokusere på jobb, trening og kosthold
I’ll be back![]()

Masse Lykke til, heier på deg![]()
Masse lykke til på IVF-reisen din- satser på at det er dét som skal til![]()
![]()
Masse lykke til med IVF reisenHeier på deg
![]()
Tusen takk for alle heiaropLykke til![]()
Jeg heier tilbake til alle dere flotte kvinner, måtte drømmene bli oppfylt veldig snart for oss alle 
Takk for omtanken snille deg, det var og fremdeles er veldig trist jaJa, det stemmer nok at det er helt normalt selv om det kanskje føles feil ut. Nå vet vi jo at slimhinnene våres tåler mye mindre som gravid, så det kan være lett å spotte litt uten at det har noe med SA å gjøre. Likevel trist å høre at du aborterte så sent
Takk, nå er jeg 25 uker på vei
Ser at TR dukket opp i dag og at du tar en liten pause fra å poste. Det er det mange som gjør særlig i dagene frem mot EL. Masse lykke til med IVF-prøvingen![]()
Og det er så veldig trist ja å lese om hva mange går gjennom her inne, ikke en enkel prosess for alle dette
Men det skal gå bra til slutt
Og så er det jo utrolig kjekt å lese om de som det går bra med, som deg som har kommet til 25 uker - hurra! 
Det er jo rart, men man blir jo veldig glad når man ser positive test fra folk her som blir gravid, selv om vi ikke kjenner hverandre 
Lykke til! Gleder meg til å følge deg videreCD1 - TR PÅ BESØK
Blir litt mindre oppdateringer fra meg før neste EL og ny IKM gruppe, kjenner jeg trenger en liten tidsavgrenset pause «babyprosjekt» for å fokusere på jobb, trening og kosthold
I’ll be back![]()

Ja de nedturene slår oss hardt iblant, lei meg på dine vegneFøl det du føler! Man kan ikke noe for det, og det er selvfølgelig trist og vanskelig å gå gjennom selv om det er vanlig - akkurat som med andre ting. Det er viktig å snakke om det, så folk ikke tenker at man skal bare "get over it" og dytte det under teppet. Syns egentlig det hjalp meg å lese innlegget ditt, for jeg føler meg heller ikke flott akkurat nå, etter negativ test
Tror vi leste og svarte på hverandres innlegg samtidig
Ja, samfunnet trenger å bli litt mer opplyst om det, jeg visste jo ikke selv før jeg opplevde det selv, så er litt overrasket og forundret selv over min egen sterke reaksjon! 
Hehe ja, for da jeg trykket send svar her, hadde du skrevet i minJa de nedturene slår oss hardt iblant, lei meg på dine vegne![]()
Tror vi leste og svarte på hverandres innlegg samtidig
Ja, samfunnet trenger å bli litt mer opplyst om det, jeg visste jo ikke selv før jeg opplevde det selv, så er litt overrasket og forundret selv over min egen sterke reaksjon!
![]()

Jeg har snakket litt om det med andre hvis det har vært relevant i en samtale, har heldigvis aldri opplevd det selv, men mamma mistet i uke 12 da jeg var nærmere 4 år, så jeg husker veldig godt hvor traumatiserende det var for oss alle, tror hun aldri har kommet helt over det, og besøker graven til det som hadde blitt lillebroren min ennå. Husker at kusina mi fortalte at hun hadde mistet en gang, og da lyste nesten mamma opp på en måte, for jeg antar at nesten ingen har snakket med henne om at de selv har mistet. En venninne av meg mistet i uke 10, hun sa det var den verste smerten hun noen gang hadde opplevd fysisk
Håper virkelig jeg ikke opplever å miste, kommer til å føle meg enda mer heldig hvis jeg får en baby utav neste graviditet 
Off, føler med din mor, fremdeles vondt etter så mange årHehe ja, for da jeg trykket send svar her, hadde du skrevet i minJeg har snakket litt om det med andre hvis det har vært relevant i en samtale, har heldigvis aldri opplevd det selv, men mamma mistet i uke 12 da jeg var nærmere 4 år, så jeg husker veldig godt hvor traumatiserende det var for oss alle, tror hun aldri har kommet helt over det, og besøker graven til det som hadde blitt lillebroren min ennå. Husker at kusina mi fortalte at hun hadde mistet en gang, og da lyste nesten mamma opp på en måte, for jeg antar at nesten ingen har snakket med henne om at de selv har mistet. En venninne av meg mistet i uke 10, hun sa det var den verste smerten hun noen gang hadde opplevd fysisk
Håper virkelig jeg ikke opplever å miste, kommer til å føle meg enda mer heldig hvis jeg får en baby utav neste graviditet
![]()

Ja de sier så, at når man først begynner å snakke om det så står flere frem og sier at de også har mistet. Vi hadde «vikingbegravelse» for bøllefrøet vårt, min mann tok affære og ordnet et flott bål selv om det regnet, det passet oss godt 
Min søster sa til meg «åh herregud du kommer til å være SÅ engstelig du ved neste graviditet, men vi får bære deg på en gullstol vi». Med det mente hun at hele familien skulle ta vare på meg og støtte meg. Det synes jeg var veldig fint sagt 

Det blir en koselig dag imorgen for å feire 17.mai med familie med flott vær, godt selskap og deilig mat. Slike dager hjelper på ventetiden
På søndag er det også meldt fint vær så da blir det hagearbeid med hubby, det er så deilig å putle på sammen ute 

Får begynne testingen imorgen tidlig jeg da! Termometer kommer ikke i posten før på mandag 
Jeg har av og til fått slim på cd 5 mens jeg fortsatt blør littCD7 - allerede EL slim?
Hva søren, jeg er jo akkurat ferdig med menstruasjon og så kommer EL slim nå?!Får begynne testingen imorgen tidlig jeg da! Termometer kommer ikke i posten før på mandag
![]()

Godt å høre at det er flere, blir jo usikker på alt her for sånt har jeg jo ikke fulgt med på førJeg har av og til fått slim på cd 5 mens jeg fortsatt blør litt
Godt å høre at humøret er litt bedre Heier på deg videre!
God 17.mai![]()
God 17.mai til deg også - ingen alkohol på deg imorgen