Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+4 uker (våger meg på å skrive uker i stedet enn så lenge)
God mandag fra selveste hormon bomba Her har jeg startet dagen med et par veldig hormonelle timer med tårer som spruter. Heldigvis har jeg ikke en trist nyhet å komme med. Status er mer eller mindre som i går. Har begynt å få små bølger av kvalme, men teker det er helt ok så lenge frøet i magen har det bra!
Tok en ny test i dag, og det var vel egentlig den som utløste hormonene, for den var helt på tur. Helt øverst på streken er den en del sterke enn i går, men helt nede på streken er den svakere. Så da var det ikke så lett å bli enig med seg selv
Men ettersom at alle symptomer er til stede og strekking i livmor fortsatt pågår så håper jeg at alt er ok. Vi har blitt enige om at hvis jeg fortsatt tester positiv rundt uke 6 så drar vi på privat UL for å forhåpentligvis høre et hjerte som banker!
Kjenner det fortsatt er litt skummelt å snakke så langt frem i tid etter blødningene, men kan ikke gjøre annet enn å håpe på det beste og ta en dag om gangen. Men kan love dere at nervene er til stede når jeg tar en test om morningen!
Ønsker alle en nydelig mandag, og en god uke
Ja kanskje jeg får gjøre det Utrolig tullete å være så dramatisk når det ikke er noen andre tegn på at noe er galt Ja blir kjempe spennende! Håper bare føret holder seg fast Kjenner jeg er litt prega etter å miste sist.. klarer ikke helt å stole på at den vil holde seg der. Mannen sier jeg bare må ligge på sofaen og kose meg og ikke stresse, så det er planen i dagDu får ta en test til i kveld eller i mårra for å roe ned usikkerheten litt da vettu. er ikke alle testene som er perfekt laga sånn at strekene blir helt jevne og fine.
Spennende med tul planer blir en veldig spennende tid framover!
Ja kanskje jeg får gjøre det Utrolig tullete å være så dramatisk når det ikke er noen andre tegn på at noe er galt Ja blir kjempe spennende! Håper bare føret holder seg fast Kjenner jeg er litt prega etter å miste sist.. klarer ikke helt å stole på at den vil holde seg der. Mannen sier jeg bare må ligge på sofaen og kose meg og ikke stresse, så det er planen i dag
Åh tusen takk for gode ord krysser alt for deg og!Skjønner veldig godt at du blir mer bekymra etter hva som skjedde sist. Jeg hadde selv kjemisk i forrige PP så jeg er konstant bekymra for at det skal skje igjen denne gangen, om det viser seg at jeg faktisk er gravid nå.
Men mannen din har rett. Kos deg på sofaen og prøv å ikke stresse.
Håper og krysser alt for at spiren din klamrer seg fast helt til desember
Det er du! Gratulerer så mye! Innlegget ditt fikk meg til å glise bredt på dine vegneTok en ny test nå for å roe tankene litt, og den er sterkere enn i går er sååå glad. Nå har jeg lovt mannen å ikke teste noe på et par dager og bare kose meg og nyte
Jeg kan ikke tro det, jeg er GRAVID
Tuuussen takk setter skikkelig pris på alle de positive kommentarene dine! Veldig mye roligere når andre som er i samme situasjon heier og jubler hvordan går det med deg? Positiv test enda? Eller venter du enda? Har ikke hatt så mye tid til å titte innom i dagDet er du! Gratulerer så mye! Innlegget ditt fikk meg til å glise bredt på dine vegne
Ja jeg digger forumet her! Fantastisk støtte fra alle her inne.Tuuussen takk setter skikkelig pris på alle de positive kommentarene dine! Veldig mye roligere når andre som er i samme situasjon heier og jubler hvordan går det med deg? Positiv test enda? Eller venter du enda? Har ikke hatt så mye tid til å titte innom i dag
Æææ jeg ser rosa strek håper du kommer etter i desember gruppa legg ut i dagboken din så fort du har tatt den i morgen! Skal sjekke så fort jeg våknerJa jeg digger forumet her! Fantastisk støtte fra alle her inne.
Jeg testet i morges også men streken er fortsatt ekstremt svak så tør ikke å få opp håpet for mye helt ennå.
Skal teste igjen i mårra tidlig og forhåpentligvis er den sterkere da. Vises så og si nesten ingenting på kamera
Vis vedlegget 323213
Gleder meg sykt til å ta en i mårra. håper sånn at testene i går og i dag ikke bare er tull, og at jeg får en sterkere strek i mårra.
Hehe Så koselig du er håper jeg kommer inn i gruppa der jeg ogÆææ jeg ser rosa strek håper du kommer etter i desember gruppa legg ut i dagboken din så fort du har tatt den i morgen! Skal sjekke så fort jeg våkner
Woohoo! Gratulerer med uke 5! Det er jo en milepæl i seg selv!5+0 - uke 6
Hei i natten Tenk at jeg går inn i uke 6 akkurat nå! Det er helt surrealistisk. Ser også jeg har en tendens til å skrible her inne sent om kvelden for tiden, men sånn er det når jeg lar kroppen gjøre litt som den ønsker - sove akkurat når det passer den. Da blir døgnrytmen rett og slett litt forskjøvet
Går på teste smell ca. annenhver dag. Noe som er helt ok for å roe tankene. Og er like godt å se at streken blir litt sterkere for hver gang. Nå er den nesten like sterk som kontroll streken!!
I dag fortalte vi det til svigerfar. Veldig koselig og ekstra gøy når det ikke var forventet i det hele tatt. Men kjenner nå som vi har fortalt det til alle foreldre, så blir det så mye mere ekte Den lille i magen vokser og gror, det er det ikke noe tvil om! For det er strekking, luftbobler og romstering av livmoren nedi der, dagen lang.
Jordmor har jeg også fått kontaktet i dag! Så da er showet i gang! Har fått time hos henne i slutten av uke 8, noe tålmodigheten i meg syntes er aaalt for lenge til. Så hvis ikke legen min vil henvise meg til TUL før den tid, tar vi det privat. Kjenner det hadde gjort utrolig godt for nervene å bare se et hjerte som banker. Både pga. blødningene jeg hadde for litt over en uke siden, og etter at jeg mistet sist.
Ellers går det rolig for seg i vårværet! Litt vasking og rydding. Kjenner jeg dagdrømmer mye om å kjenne bevegelse inni der Enn så lenge er det kun kvalme, sure oppstøt og hormoner som herjer litt
Ja, blir fort sånn når man må sove til alle døgnets tider Ja deilig å bikke uke 5, og begynne på uke 6Woohoo! Gratulerer med uke 5! Det er jo en milepæl i seg selv!
Tror døgnrytmen er vanlig å få tullet til, spesielt i disse corona tider om man går mye hjemme i tillegg.
Så herlig at streken er nesten like sterk som test streken. hvilke tester tar du? 25ml?
Så bra at du har time til jordmor skjønner at det blir lenge å vente til ja. tida går sikkert sakte akkurat nå.
Men plutselig er dagen her!