En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

8 dpo!
Jeg vurderte et lite sekund i dag tidlig å ta en test. Men jeg hadde ikke tid før jobb så da venter vi til i morgen. :bag:

Uansett. Tempen økte enda mer i dag. Sammenlignet de andre temp chartene. Har ikke så mange å sammenligne med, men den er nå hvertfall litt annerledes.
Vis vedlegget 403866
Den blå er denne pp’n!
Vis vedlegget 403867

Veldig spent på test og temp i morgen :smug:
Spennende! Er ikke aktiv på forumet om dagen men jeg følger med og heier veldig på dere! :Heartred
 
Klarte jo ikke vente til i morgen, tok en etter jobb. På noe utvannet urin da. Helt bortkastet. Men jeg kan jo se antydning til noe.
7FFED014-CB43-449E-AC27-F2F3AA2076A0.jpeg
853CF364-1D76-4A32-8D65-8BDF4011BA77.jpeg


Jeg ser nå hvertfall noe. Men kan være skygge, kan være noe. Sikkert skygge. :smug:
 
Last edited:
9dpo.

Dagens test er fortsatt «noe» på. Jeg får liksom det jeg ser på halvpartene av bildene jeg tar, og resten er blanke. Så det som er der er nok bare noe og en skygge av der streken skal være.
6C7879FE-72E2-46D1-8AF5-932257203489.jpeg
04A33993-2AEB-4DEC-94E9-B7D825724D04.jpeg


Jeg håper jo selvsagt at det er noe som utvikler seg. Men er jo ikke så mye håp igjen i denne jenta. :bag:

Aldri har puppene vært så harde og vonde før. De er så vonde at når jeg er borti dem så er det så vondt at jeg nesten blir kvalm. :arghh:

Går ta en ny test i morgen da! Litt håp er det enda! :happy:
075F7979-0922-4FBD-860F-AE5AC23A03BE.jpeg
 
Last edited:
9dpo.

Dagens test er fortsatt «noe» på. Jeg får liksom det jeg ser på halvpartene av bildene jeg tar, og resten er blanke. Så det som er der er nok bare noe og en skygge av der streken skal være.
Vis vedlegget 403948Vis vedlegget 403949

Jeg håper jo selvsagt at det er noe som utvikler seg. Men er jo ikke så mye håp igjen i denne jenta. :bag:

Aldri har puppene vært så harde og vonde før. De er så vonde at når jeg er borti dem så er det så vondt at jeg nesten blir kvalm. :arghh:

Går ta en ny test i morgen da! Litt håp er det enda! :happy:
Så spennende!! Da jeg var gravid i sommer testet jeg blankt morgen 9dpo og vanske tydelig strek 9dpo kveld!
 
Så spennende!! Da jeg var gravid i sommer testet jeg blankt morgen 9dpo og vanske tydelig strek 9dpo kveld!

Samme her. Eller tydelig strek var det ikke heller, bare skimtestrek på 9dpo kveld. :)
Så blank test nå, trenger ikke bety noen ting.
Forrige gang fikk jeg ikke noe øyensynlig på 9dpo kveld heller, men var strek 10 dpo morgen.. :)
 
Takk. Det gir meg litt håp! :Heartred

Det er dem som ikke får før 12 dpo heller. Synes streken min var svak på 11dpo i 2016. (Hadde da blenda 9dpo, ikke testet 10dpo pga togreise, og såvidt strek 11dpo). Selvsagt, var ikke make sure jeg testet med heller da, men. Jeg ville ikke gitt helt opp før 12-13 dpo heller.
Men gradvis mental forberedelse er jo greit.
 
Det er dem som ikke får før 12 dpo heller. Synes streken min var svak på 11dpo i 2016. (Hadde da blenda 9dpo, ikke testet 10dpo pga togreise, og såvidt strek 11dpo). Selvsagt, var ikke make sure jeg testet med heller da, men. Jeg ville ikke gitt helt opp før 12-13 dpo heller.
Men gradvis mental forberedelse er jo greit.
Nei. Er jo sant det. Bare klarer ikke skjønne at vi skal klare dette på egenhånd etter så lang tid. Men det kan gå, men sannsynligheten er liten. Gyn sa det til meg sist jeg var der også.
Jeg bare har så lyst å bare sann oi! Der var en rosa strek!
 
Nei. Er jo sant det. Bare klarer ikke skjønne at vi skal klare dette på egenhånd etter så lang tid. Men det kan gå, men sannsynligheten er liten. Gyn sa det til meg sist jeg var der også.
Jeg bare har så lyst å bare sann oi! Der var en rosa strek!

Ja, skjønner jo det. Her er jo også sannsynligheten lav for at det går selv. Men har jo likevel håpet de gangene vi prøver selv :p
 
Ja, skjønner jo det. Her er jo også sannsynligheten lav for at det går selv. Men har jo likevel håpet de gangene vi prøver selv :p
Ja. Det er jo det. Ganske fantastisk hvordan hjernen fungerer også, hver pp når tr kommer så går jeg helt i kjelleren, alt er bare mørkt og trist. Så kommer dpo, så er plutselig håpet tilstede igjen :hilarious:
 
Ja. Det er jo det. Ganske fantastisk hvordan hjernen fungerer også, hver pp når tr kommer så går jeg helt i kjelleren, alt er bare mørkt og trist. Så kommer dpo, så er plutselig håpet tilstede igjen :hilarious:
Jeg tror det er en av grunnene til at vi holder ut dette her: håp og positivisme og en tanke om at de fleste får det til, til slutt. Sånn er det i hvert fall for meg. Lykke til, jeg følger med i spenning og heier :)
 
Jeg tror det er en av grunnene til at vi holder ut dette her: håp og positivisme og en tanke om at de fleste får det til, til slutt. Sånn er det i hvert fall for meg. Lykke til, jeg følger med i spenning og heier :)
Ja. Absolutt. Vi klamrer oss fast til det lille håpet. Det er mye følelser i sving. Fra det ene til det andre, og alt dette skjer på bare en måneds tid. Det er liksom spennende og utmattende på samme tid!
Tusen takk! Så hyggelig å høre :Heartred
 
Jeg planlegger, jeg elsker å planlegge!

Sitter jo daglig å venter på tlf fra Porsgrunn. Har fått tillatelse av sjefen å ha med meg tlf på jobb i tilfelle de skulle ringe. Livredd for å ikke ta den hvis de ringer :bag:

I følge syklus og ff så må de ringe meg neste uke med skikkelig rask forsamtale dersom vi skulle få til et forsøk før mannen reiser.
Vi kan rekke et forsøk dersom jeg får starte veldig raskt hvis tr kommer denne pp’n.
Hvis ikke har vi en kanskje to naturlige pp’er igjen. Hvis vi treffer med el i juni.

Jeg håper jo selvsagt at vi får det til naturlig nå denne mnd eller neste.
Men nå sitter jeg å planlegger ifht fri osv på når og hvordan.

For et slitsomt opplegg :hilarious: Men det blir barn! En dag! En dag blir det min tur! Kanskje denne mnd, kanskje neste!
Eller kanskje til høsten. Men en gang!
:Heartred
 
Back
Topp