En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Okei :hilarious: jeg har kun tempet oralt, under tunga. Mulig det er mer nøyaktig? Ikke vet jeg:hilarious: kanskje er det bare mye temperatursving denne runden?
Jeg gjorde det før. Men jeg er så mye våken om nettene så vil ikke få noe bra målinger.
Apple Watch måler temp hver 5 sekund også tar den gjennomsnittet.
Så det ser sann ut :hilarious:
 
5 dpo.
Våknet nå med smått kramper i magen og øm i korsryggen. Tempen har steget igjen. Spennende dager i møte.
BA8FD8C7-AEDC-4CD5-BE20-21FA7AAD1831.jpeg

Nå skal jeg sove noen timer til, nyte fri dag og sol etterpå. :Heartred
 
Åh. Så gøy. Jeg har vel egentlig sagt st jeg skal vente til 10 dpo. Men kjenner jeg meg selv rett så ryker testen på 8 :hilarious: Hva med deg?:smug:

Jeg tenkte å begynne søndag kveld 9 dpo :angelic:
Skal på dagvakt på søndag, så gidder ikke å begynne stresse med å teste før det.
 
Jeg tenkte å begynne søndag kveld 9 dpo :angelic:
Skal på dagvakt på søndag, så gidder ikke å begynne stresse med å teste før det.
Nei. Enig. Jeg pleier å teste 8 dpo også fortsette. Men sier hver pp at jeg skal vente til 10. meeeen. Jwg er for nysgjerrig. Og at testen evt er negativ på 8 og gradvis kan synes noe utover føler jeg er bedre enn negativ på ikm. :smug:
 
For en nydelig dag!
Jeg har sovet litt, og vært veldig produktiv!
Noe så deilig. Har fikset ute, tatt en kaffe i sola, ryddet og fikset inne. Helt fantastisk! :love7

Jeg venter og venter på at Porsgrunn skal ringe meg! Men jeg glemmer det litt bort, hvertfall på dager som denne.
Og det er fantastisk.
Men nå er jeg 5 dpo, og hvem vet. Kanskje jeg får positiv test om noen dager!

Jeg tok jo en reading på etsy for moro skyld, hun mente mai/juni. Og at jeg skulle se mus. Har faktisk sett noe mus denne runden, og en dau en. :hilarious:

Jeg fortsetter å håpe!
 
6 dpo!

Potensielt 2 dager til første test dag. Men skal prøve å holde meg.
Jeg har en god følelse denne pp. Vet ikke hvorfor. Kanskje jeg bare generelt er mer optimist pga det fine været og varmere temperaturer.
Tempen stiger hvertfall, håpe den fortsetter sann. :smug:
C29247B6-2BC0-461C-8208-BB91E7D10EB7.jpeg
 
Krysser fingrene for positiv test om noen dager ❤️
 
7 dpo

Merker det er lyst ute, for sove lenge vet jeg jo ikke lenge hva er.
Men det er utrolig deilig å våkne opp og har lyst å stå opp.

Tempen holder seg stabil hvertfall. Det er bra! Det er litt skremmende, for jeg har altså så troa denne pp’n.
Jeg tror at denne gangen så gikk det. Redd for at med den innstillingen så blir en negativ test mye tyngre. Men kanskje ikke, jeg er jo så vane med det uansett.

Av symptomer så er det ikke så mye mer enn vonde pupper og oppblåst. Men har også en sann trykkende stråling tyngde nederst i magen. Føles ut som en form for mensmurring. :bag:

17480819-F983-4005-9464-AA3AF3C62245.jpeg

Dagens temp da :smug:

Har ikke noen testetrang enda. Men den kommer vel i morgen tenker jeg :hilarious:
 
7 dpo

Merker det er lyst ute, for sove lenge vet jeg jo ikke lenge hva er.
Men det er utrolig deilig å våkne opp og har lyst å stå opp.

Tempen holder seg stabil hvertfall. Det er bra! Det er litt skremmende, for jeg har altså så troa denne pp’n.
Jeg tror at denne gangen så gikk det. Redd for at med den innstillingen så blir en negativ test mye tyngre. Men kanskje ikke, jeg er jo så vane med det uansett.

Av symptomer så er det ikke så mye mer enn vonde pupper og oppblåst. Men har også en sann trykkende stråling tyngde nederst i magen. Føles ut som en form for mensmurring. :bag:

Vis vedlegget 403758
Dagens temp da :smug:

Har ikke noen testetrang enda. Men den kommer vel i morgen tenker jeg :hilarious:
Spent på testene jeg :nailbiting: :Heartred Må da væra vår tur snart!
 
8 dpo!
Jeg vurderte et lite sekund i dag tidlig å ta en test. Men jeg hadde ikke tid før jobb så da venter vi til i morgen. :bag:

Uansett. Tempen økte enda mer i dag. Sammenlignet de andre temp chartene. Har ikke så mange å sammenligne med, men den er nå hvertfall litt annerledes.
F6D4703F-CAD6-4FEF-97AB-A894594BD4FA.jpeg

Den blå er denne pp’n!
3F5D2A1C-3C7E-4D19-9B8E-ECB862C9E0F7.jpeg


Veldig spent på test og temp i morgen :smug:
 
Last edited:
Back
Topp