Emja's Dagbok

hmm..ja nå ble det fint hehe..

ble litt stort det der bilde..men pytt, pytt..

Må bare kommentere det med den drømmen din.
Det er helt feil at en drøm bare varer i 7 sekunder. [;)] Vi har forskjellige søvnfaser som vi går igjenom i løpet av natta når vi sover. Vi går gjennom de forskjellige stadiene av søvn og går liksom fram og tilbake mellom de forskjellige søvntypene. På et av de stadiene vi går gjennom så drømmer vi. Den første gangen vi er innom den typen søvn der vi drømmer så drømmer vi bare noen sekunder eller kanskje minutter, så går vi til et annet stadie der vi ikke drømmer igjen... Neste runden med drømmesøvnen så drømmer vi litt lengre enn den forrige før vi går tilbake til drømmeløs søvn. [:)] Hihi... kanskje litt komplisert skrevet her, men håper du forsto det.

Det at du huska så mye og hadde følelsen av å ha drømt så lenge kan tyde på at det var det siste du drømte før du våkna. Vi husker som regel bare den siste drømmen og det får oss til å tro at vi bare har drømt en lang sammenhengende drøm hele natta. [;)]

Hehe.... jeg har lest litt bøker som handler om drømmer og drømmetyding. Ganske spennende tema.

Drømmen din kan bety at du har veldig klare planer og gleder deg veldig til det kommer unge. Du forbereder deg mentalt på oppgaven å være mor og er veldig klar for å få unge tror jeg. Jeg er ikke så god på å tyde drømmer så dette kan være helt feil, men du må nesten bare tenke gjennom selv hvilke følelser du har i forhold til drømmen og hva du tror ting kan bety. Det man kommer fram til selv er oftest det som er riktig. [;)]

Ja leser ofte her...[:D]

http://www.droemmetydning.com/

Ja var klar over de forskjellige fasene, med rem søvn, delta..osv..
Og var jo den siste drømmen siden jeg våknet midt i den hehe[:D]
Husker ikke hvor jeg hørte at en drøm varer i 7 sekunder og hvilken søvnfase en er i da..
Men mye mulig du og har rett[:D]
Ja husker de to forrige SK og at jeg drømte som dette...Selv om SK'ene kom overraskende så
var jeg mentalt klar[:)]
Så håper jo det er tilfelle nå og hihi[:)]

Huff så pollen allergien har slått ut idag...
full av slim..og nasen renner..og jeg nyser...
og øynene klør..huden klør..
må særiøst skaffe allergi tbl nå...
har heldigvis otrivin nesespray med mentol her hehe
og tatt solhatt mt forkjølelse..
masse vitaminer..
blåbær tabletter mot allslags..
Hærregud som jeg styrer på lol [:D]
Men en ting er sikkert...Jeg blir i så godt humør av dette flotte været!!! Så får det bare være med alt det andre hihi[:D]

Idag har skal vi på stranda å bade..litt kjøligere idag, men håper jeg tørr å dukke meg likevel..
Var å bada å grilla igår..greit,så har vi noe å fylle dagen med og unga storkoser seg jo.. [:)]
Jeg begynte å se på brudebuketter igår...Å herreguuu så mye det er å velge mellom..
Har ei venninne som eier en blomsterbutikk og skal lage den gratis for meg, bare jeg finner ut hvilken jeg vil ha..
må kansje ha en poll her inne for å få hjelp til å velge[8D][:)]
Vel..da stikker vi å bader[:)] 

Huff så trøtt jeg er idag.....
De kom klokka syv her idag tidlig for å skifte vinduer
Og jeg fikk ikke sove inatt..
Har helt i meg masse kaffe..men like trøtt, og hodeverk..
Kjekt..................[&o]

Huff må bare inn å fortelle om noe før jeg legger meg..(Tidlig opp på jobb imårra)
Natt til idag drømte jeg rart igjen!! Var ikke mange timene søvn jeg hadde, men
husker drømmen godt..
Handlet om baby denne gang og..
Var som om jeg var med i en grøsserfilm/gjenferdfilm..og i neste sekund var det
ikke film, det var virkelighet..
Jeg og noen til havnet inn i et eldgammelt stort slott..masse fakler som lys, og
så skjedde der masse nifse ting der, og vi sprang som om vi var jaget inni slottet der..
fra rom til rom..gjennom haller osv..
Så mens jeg springer der begynner jeg å tenker at herregud..babyen min..jeg må få den i sikkerhet..
Så hører jeg og den personen jeg er samen med der (Vet ikke hvem det var)
babyen min som gråter som bare juling.. Og jeg løper mot lyden av gråten..
Så kommer vi inn i et rom og ser ei vugge inni et hjørne, og jeg løper mot vugga...
Så får vi sjokk og blir redde for det er ei dukke som ligger oppi der.. Og i neste øyeblikk, så
Ser dukka levendes ut..alså ennå ei dukke, men med ekte baby lyd, og den lager fakter..Som Aminasjon liksom..
Og så setter jeg meg på huk, der og vugger vogga..og stryker dokka, og trøster den..
Og personen som er med meg kikker rart på meg.. Ser at hun tenker at "herregud har det klikket for henne?! hun trøster ei dukke"
Og så skjems jeg for at jeg gjør det...Og i neste øyeblikk igjen så fortsetter jeg å trøste og kaller dukka "babyen min" Har skjønt at det er noe i slottet som har gjort babyen min til ei levendes dukke, og jeg trøster dukkebabyen mens jeg sier at alt skal ordne seg..
Og plutselig hører vi at det kommer noen inn i rommet, og det høres farlig ut...
Kan ikke se hva/hvem det er, bare føler den utrolige skrekken..
Og følelsen er at de/det/den vil ha min baby.. Og jeg røsker dukka opp av vuggen og pinnholder
den i armene mine og roper nei...neiii dere får ikke babyen min...neiii
Og Så ringer det på døra!!!!!!!!!!!!!! Og jeg bråvåkner og helt fjern går ut til døra og åpner for
arbeidsfolkene som skulle skifte vinduer her... 07.00 på mårran!! Huff..
De ringte på døra når jeg var midt i det værste i drømmen...Bare husker at jeg full av skrekk sto å ropte neeeiii...

Huff for en kjipt og rar og syk drøm...Gudene vet hvordan jeg skal tolke denne drømmen..[&:]
Tar jo helt av på drømme fronten for tida..[8D]
Huff håper jeg drømmer noe kjekkere i natt........[8D]

Nei nå fatter jeg ingenting! Tr skulle ha kommet igår morges! Og er ennå ikke komt![:o]
Sambo har vært på jobb i utlandet siden før forrige tr, så jeg er ikke gravid. Har tatt uttallige tester
som er negative. (Det eneste rare er at alle graviditets testene nå blir litt positive etter de har tørket inn. Og det ble de ikke før, og alle el testene får en svak ekstra strek) Men jeg vet jeg ikke er gravid! Jeg hadde vært 2 måneder på vei nå da, og hadde garantert merka noe om jeg var gravid.
Noe annet jeg lurer på er jo om blodprosenten min kan være grunn til at tr ikke kommer?! Den var nedi 10,7 sist, og på torsdag skal jeg inn til videre utredning, men jeg lurer fælt likevel nå....[&o][8|]
Tr har vært helt nøyaktig, og nå er den snart 2 dager for sen...[:-] Begynner jo å gruble som en gal her om det feiler meg noe...[:-]
Er ikke tegn til tr engang..[&o]
Hva er det som skjer med meg?!?![&o][X(][:-][8|]
Har høy senkning og...Herregud..Tenker kreft å allslags nå..
Og PCOS......... Hva er symptomene der tro?? Huff blir gal av dette..
Og nå må jeg vel forandre på syklus greia her på BV og..? Vet jo ikke hvordan det blir framover eller noe nå..
skal jeg forandre på det hver måned nå?! [:'(]
Huff dess mer jeg grubler dess mere spørsmål får jeg..

Tr er ennå ikke komt..
Er helt merkelig dette her[:-]
Hvorfor kommer den ikke?!?!?!?!?!?!?!

Huff tr har ennå ikke kommet..og der er ingen tegn heller.. Er 5 dager for sen nå..
Fatter ingenting... Dette pleier ikke å skje meg....
Er så nærvøs for at jeg har fått en eller anne sykdom.. Er jo så rart at tr
plutselig bestemmer seg for å ikke komme..
Huff..[&o]

Må bare si at vi fikk vår lille puse katt igår kveld..
Halle dussen så skjønn hun er hihi[:D]
Men guri malla som hun mjauet sist natt...
Måtte ta henne opp i senga mi til slutt, og da sovnet hun
på sekundet hehe[:D]
Den der skal ikke bli noe vane!! hehe.. Men stakaaars hun var jo redd
når hun kom på ny plass..
Idag har hun lekt som bare det..
og ikveld begynte mjauingen igjen..men nå har hun heldigvis sovnet, så
nå må jeg benytte sjansen å legge meg jeg og..
Er jo nesten som å ha en baby i hus hehe..vel er jo det og..bare at det er puse'baby hihi[:D]
Her er bilde av henne[:)]

Hmm..nå fikk jeg skikkelig vondt i brystene, og begynte å bli oppblåst her...
Kansje et tegn på at jeg våkner til tr..[:-]
Håper det........

Puhh..[8D][:)]
Rett etter jeg skrev i natt at jeg fikk smerter i bryst og ble oppblåst, gikk jeg på do, og da var tr komt[8D][:)]
Heldigvis... begynte å lure fælt om det hadde med blod prosenten å gjøre..
Begynte jo å teste meg på jobben og med stix og blod sukker hehehe [:D]
Stix'en var neg. så der var ingen infeksjon hehe..
og blodsukkeret (fastende) var 5,7.. så det var jo og fint..
Skal til legen imårra tidlig, så får jeg finne ut mer..
blodprosenten var jo 10,7 sist..men jeg har spist persillebunter så det holder hehehe
og proppa i meg jern og masse vitaminer..Så det kan hende prosenten er høyere nå..
får håpe det[:)]
Men stress nå og må endre på syklusen..Jeg vil jo bli gravid etterhvert så jeg håper den blir stabil igjen..

Ja har nå prøvd å forandre på syklusen på forsiden..
Den var jo på 33 dager denne gang..men printa bare inn
tr start dato denne mnd,og 28 dagers syklus igjen.. Og om
den er lenger neste mnd og, så har jo noe tydeligvis forandret
seg her.. Men det får jeg jo se på neste mnd da..
Natta..

God Morgen
Ja da skal jeg til legen til videre utredning siden blodprosenten er så lav.. Så får jeg endelig vite om det er noe galt med meg eller ei..[:)]

Ja da har jeg vært hos legen, og blitt stukket i både fingre og arm..auu..hehe.. Han konkluderte fort at det er mine kraftige mens blødninger som gjør at jeg har lav blodprosent.. Og Sa klart i fra at noe PCOS hadde jeg ikke..[:)]Så da ble jeg lettet.. Men sa jeg ligger akkurat på grensen til å få diabetes.. Huff å huff.. fastendes blod sukker er på 5,8 og det er grensa..og mitt ligger alltid på det.. Så jeg må særiøst endre på mye her... Huff..jeg som trodde jeg hadde endret på mye allerede..[8D] Så har jeg fått hestekur på jern tabletter for å øke jernlageret.. Sist SK tålte jeg ikke jerntbl... Ikke hemojern engang..så blir spennende å se om jeg blir syk av de denne gang.. Har spist hele persillebunker å greier her hehe.. Må spise masse grønne grønnsaker så ordner det seg nok snart[:)]

Nei nå må jeg se å logge av her så jeg får vasket litt!!!! hehe

Huff nå skal jeg straks på jobb..
Har jobbehelg og det frister svært lite[8D]
Gud som jeg gleder meg til ferien...

fredag den 13... grøss å gru ulykkesdag..
og det var det for meg...
fikk en tlf fra politiet om å komme i vitneavhør på tirsdag, og at det ville ta lang tid
ville ikke si hva det var på tlf, men noe hadde muligens skjedd med noen jeg er glad i..
huff.. håper det ikke er noe farlig..får helt vondt her..

Vært på kveldsvakt..og opp tidlig imårra igjen så jeg må straks køye..
men ville bare innom å skrive litt først..
Erkeengel korta sa jeg måtte følge med symboler og tegn jeg fikk..
om de kom 3 ganger eller mer..
Fredag så jeg en død fugl rett ved siden av scooteren min..
og senere kjørte vi på motorveien og der så jeg en død fugl til..
lurer fælt på om jeg vil se en død fugl til.. og i så fall hva i svarte det betyr..
Vet hvor jeg finner drømmesymboler.. Men ikke ting en ser i virkeligheten..
huff..
Men noe kommer til å skje...føler det på meg...

Back
Topp