Huff må bare inn å fortelle om noe før jeg legger meg..(Tidlig opp på jobb imårra)
Natt til idag drømte jeg rart igjen!! Var ikke mange timene søvn jeg hadde, men
husker drømmen godt.. Handlet om baby denne gang og..
Var som om jeg var med i en grøsserfilm/gjenferdfilm..og i neste sekund var det
ikke film, det var virkelighet..
Jeg og noen til havnet inn i et eldgammelt stort slott..masse fakler som lys, og
så skjedde der masse nifse ting der, og vi sprang som om vi var jaget inni slottet der..
fra rom til rom..gjennom haller osv..
Så mens jeg springer der begynner jeg å tenker at herregud..babyen min..jeg må få den i sikkerhet..
Så hører jeg og den personen jeg er samen med der (Vet ikke hvem det var)
babyen min som gråter som bare juling.. Og jeg løper mot lyden av gråten..
Så kommer vi inn i et rom og ser ei vugge inni et hjørne, og jeg løper mot vugga...
Så får vi sjokk og blir redde for det er ei dukke som ligger oppi der.. Og i neste øyeblikk, så
Ser dukka levendes ut..alså ennå ei dukke, men med ekte baby lyd, og den lager fakter..Som Aminasjon liksom..
Og så setter jeg meg på huk, der og vugger vogga..og stryker dokka, og trøster den..
Og personen som er med meg kikker rart på meg.. Ser at hun tenker at "herregud har det klikket for henne?! hun trøster ei dukke"
Og så skjems jeg for at jeg gjør det...Og i neste øyeblikk igjen så fortsetter jeg å trøste og kaller dukka "babyen min" Har skjønt at det er noe i slottet som har gjort babyen min til ei levendes dukke, og jeg trøster dukkebabyen mens jeg sier at alt skal ordne seg..
Og plutselig hører vi at det kommer noen inn i rommet, og det høres farlig ut...
Kan ikke se hva/hvem det er, bare føler den utrolige skrekken..
Og følelsen er at de/det/den vil ha min baby.. Og jeg røsker dukka opp av vuggen og pinnholder
den i armene mine og roper nei...neiii dere får ikke babyen min...neiii
Og Så ringer det på døra!!!!!!!!!!!!!! Og jeg bråvåkner og helt fjern går ut til døra og åpner for
arbeidsfolkene som skulle skifte vinduer her... 07.00 på mårran!! Huff..
De ringte på døra når jeg var midt i det værste i drømmen...Bare husker at jeg full av skrekk sto å ropte neeeiii...
Huff for en kjipt og rar og syk drøm...Gudene vet hvordan jeg skal tolke denne drømmen..[&:]
Tar jo helt av på drømme fronten for tida..[8D]
Huff håper jeg drømmer noe kjekkere i natt........[8D]