~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Ja, det bør det!Ja, helt enig Nå altså, nå skal det gå veien for oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det bør det!Ja, helt enig Nå altså, nå skal det gå veien for oss
Helt enig!! Nå skal det gå for ossHåper virkelig dette blir en mai måned vi aldri vil glemme!
Helt enig!! Nå skal det gå for oss
Vi skal nedover den 12. mai og være der til den 23.mai. Det blir veldig spennende og vi gleder oss masse! Nå må det jo for en gang skyld gå bra skal selvfølgelig dele fra turen og alt så skjerNår skal dere nedover? Blir det like over påske?
Eller litt senere?
Tenk så deilig å reise i denne gryende våren! Håper dere får en kjempefin tur og en god mottakelse med god service! Det er så viktig i en sånn sårbar situasjon man er i når man skal gjennom forsøk.
Kanskje du vil dele litt fra turen deres når dere kommer så langt?!
Jeg leser her i spenning i hvert fall.
Ja, det nærmer seg med stormskritt. Fant ut at jeg bare har 10 dager igjen på jobb før vi drar! Jeg skal på første kontroll den 22.april og deretter skal jeg ha to kontroller til før jeg reiser. Ja, det er litt av et medisinopplegg. Bruker heldigvis appen Pill Reminder slik at jeg har kontroll på alt jeg skal ta til rett tid og når jeg skal starte/slutte på de. Hvordan går det med deg, Sitrus?Ååå, det nærmer seg jo!! Når skal du på kontroll og se om medisinene gjør jobben sin da? Skjønner godt at du merker at du er mer emosjonell, det er jo en bra cocktail du får og i tillegg en ganske heftig prosess dere er inne i.. Jeg heier på sidelinja og håper dere får en fin påske som får tida til å gå fort mot mai
Ja, det nærmer seg med stormskritt. Fant ut at jeg bare har 10 dager igjen på jobb før vi drar! Jeg skal på første kontroll den 22.april og deretter skal jeg ha to kontroller til før jeg reiser. Ja, det er litt av et medisinopplegg. Bruker heldigvis appen Pill Reminder slik at jeg har kontroll på alt jeg skal ta til rett tid og når jeg skal starte/slutte på de. Hvordan går det med deg, Sitrus?
Kjenner til det humøret Er no drit. Krysser fingrene for at mensen og oppstart gjør susen God påskeHah, bra du klarer å holde styr på det! Blir spennende med kontroll da, men sjangsen er vel heldigvis stor for at ting funker som det skal vil jeg tro!
Her går det bra, tror jeg. Er egentlig i greit humør, men skal ingenting til før jeg blir kjempesur eller kjempelei meg er ganske sliten av at det har vært mye annet i det siste i tillegg til IVF, så er vel litt en kombo av alt. Men nærmer seg at mensen kommer nå, og jeg tror det blir veldig godt å føle at vi er i gang igjen. Veldig veldig spent på våren nå altså!
Kjenner til det humøret Er no drit. Krysser fingrene for at mensen og oppstart gjør susen God påske
Ja, det skal vi virkelig ! <3Huff ja.. Må nesten le litt av meg selv noen ganger når det svinger så sykt. Men satser på det, og håper ikke syklusen klusser mer så den kommer når den skal! Skal kose meg i påska hvertfall da, så dagene går jo Goood påske til deg også!! Neste år SKAL vi ha med oss baby!
Ja, det skal vi virkelig ! <3
Kjenner at jeg gleder meg allerede <3 Det blir så bra! Neste påske så skal jeg sitte å sniffe på en liten klumpJa, det tror jeg på altså! Med en babygaranti, så vil jeg tro at de gjør absolutt ALT de kan for å sette inn det beste embryoet på det beste tidspunktet for livmoren. Hele tre kontroller MÅ jo sikre det!
Så syns jeg du kan " stole" på livmoren din, den har jo vist at den suger til seg embryoene.
Dette blir bra! Håper du kan gå sommeren i møte med en voksende mage
Kjenner at jeg gleder meg allerede <3 Det blir så bra! Neste påske så skal jeg sitte å sniffe på en liten klump
Haha, det kan jeg se for meg Babylukt er det besteJa! Du har helt rett!Det er fantastisk å lukte på sin egen baby!
Det gikk mange måneder før jeg greide ha på meg parfyme. Ikke en gang mykningsmiddel med lukt på klærne og jeg måtte ha nøytralt vaskemiddel.
Jeg kunne ikke " forstå" hvorfor andre kunne bruke parfyme .....
Man blir litt korka rett og slett
Det skal bli magiskOm en liten måned så er vi i St. Petersburg Jeg gleder meg skikkelig mye nå kjenner jeg Dette skal bli så bra