Emilie’s dagbok ❤️

Følger spent med på reisen din. Dette kommer til å bli bra!
Ja, det kommer til å bli kjempebra! Planen nå er jo å reise ned og bli gravid i mai og få en frisk liten klump i februar ;) Mannen er så innstilt på at dette går bra at han lurte på om vi måtte fikse pass til gutten :p Haha, han var tydligvis i helt andre tanker :D. Jeg bare: Du vet at vi bare skal sette inn et embryo sant? Og så kommer kidden forhåpentligvis om 9 måneder ? :hilarious:. Og jeg lo, og jeg lo :hilarious:

Oj, da har du lest mye! Har vært ganske mye opp og nedturer de siste årene.
Tusen takk for det :Heartred Ja, etter en slik reise vi har hatt så har jeg blitt sterkere med årene! Men nå skal det gå rette veien! Det har jeg bestemt meg for :p Det synes jeg at vi fortjener! :Heartbigred
Ja det gikk en hel kveld på lesing ;) det fortjener dere så absolutt :Heartred

Jeg heier! Mai blir en fin mnd for mange her inne forstår jeg :D

Jeg heier! Mai blir en fin mnd for mange her inne forstår jeg :D
Takk for det :) Ja, ser at mange skal ha forsøk i mai :) Det er gøy! Håper på å se mange positive tester (inkludert mine) fremover :)

Da er både flybiletter og leilighet booket! :) Klinikken har også bekreftet at de har mottatt de signerte kontraktene og betalingen. Så nå er jeg veldig klar for å dra! Ellers har tante rød latt vente på seg. Håper den kommer snart, slik at jeg kan begynne på medisinene.

Da er både flybiletter og leilighet booket! :) Klinikken har også bekreftet at de har mottatt de signerte kontraktene og betalingen. Så nå er jeg veldig klar for å dra! Ellers har tante rød latt vente på seg. Håper den kommer snart, slik at jeg kan begynne på medisinene.
Så godt når sånne praktiske ting kan ordne seg :happy: sender litt mens støv...:hungover: er du veldig forsinket?:angelic:

Så godt når sånne praktiske ting kan ordne seg :happy: sender litt mens støv...:hungover: er du veldig forsinket?:angelic:
Ja, det er kjempedeilig ;) Nei, er bare en dag forsinket, så ikke veldig sen med andre ord :p Men tror den kommer snart ;)

Da har plutselig tanta kommet :) Begynner på progynova og aspirin på onsdag.

Ja, det er kjempedeilig ;) Nei, er bare en dag forsinket, så ikke veldig sen med andre ord :p Men tror den kommer snart ;)
Så godt den kom, endelig! Siste gang på en stund ? Eller skulle du ha en gang til?

Så godt den kom, endelig! Siste gang på en stund ? Eller skulle du ha en gang til?
Ja, det var deilig :) Skal ha den en gang til før innsett og så skal jeg ikke se snurten av den på minst ett år ;)

Da har jeg begynt på progynova (en morgen og en kveld), aspirin 75mg og folsyre 1mg.

Så bra!

Da startet det!

Et nytt eventyr! Forhåpentligvis et av dine livs største ;):smiley-bounce012:Heartred
Ja, nå er det virkelig et nytt eventyr på gang :) Og denne gangen SKAL det få en lykkelig slutt ;)

Back
Topp