Ja, nå SKAL det bli baby!Såpass, ganske stilig at de har så god kontroll altså! Nå skal det bli baby!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå SKAL det bli baby!Såpass, ganske stilig at de har så god kontroll altså! Nå skal det bli baby!
Ja, det kommer til å bli kjempebra! Planen nå er jo å reise ned og bli gravid i mai og få en frisk liten klump i februar Mannen er så innstilt på at dette går bra at han lurte på om vi måtte fikse pass til gutten Haha, han var tydligvis i helt andre tanker . Jeg bare: Du vet at vi bare skal sette inn et embryo sant? Og så kommer kidden forhåpentligvis om 9 måneder ? . Og jeg lo, og jeg loFølger spent med på reisen din. Dette kommer til å bli bra!
Ja det gikk en hel kveld på lesing det fortjener dere så absoluttOj, da har du lest mye! Har vært ganske mye opp og nedturer de siste årene.
Tusen takk for det Ja, etter en slik reise vi har hatt så har jeg blitt sterkere med årene! Men nå skal det gå rette veien! Det har jeg bestemt meg for Det synes jeg at vi fortjener!
Takk for det Ja, ser at mange skal ha forsøk i mai Det er gøy! Håper på å se mange positive tester (inkludert mine) fremoverJeg heier! Mai blir en fin mnd for mange her inne forstår jeg
Helt enig! Påtide å få ta steget ut herifra nåTakk for det Ja, ser at mange skal ha forsøk i mai Det er gøy! Håper på å se mange positive tester (inkludert mine) fremover
Så godt når sånne praktiske ting kan ordne seg sender litt mens støv... er du veldig forsinket?Da er både flybiletter og leilighet booket! Klinikken har også bekreftet at de har mottatt de signerte kontraktene og betalingen. Så nå er jeg veldig klar for å dra! Ellers har tante rød latt vente på seg. Håper den kommer snart, slik at jeg kan begynne på medisinene.
Ja, det er kjempedeilig Nei, er bare en dag forsinket, så ikke veldig sen med andre ord Men tror den kommer snartSå godt når sånne praktiske ting kan ordne seg sender litt mens støv... er du veldig forsinket?
Da har plutselig tanta kommet Begynner på progynova og aspirin på onsdag.
Ja, hipp hurraHipp hurra for mens!
Så godt den kom, endelig! Siste gang på en stund ? Eller skulle du ha en gang til?Ja, det er kjempedeilig Nei, er bare en dag forsinket, så ikke veldig sen med andre ord Men tror den kommer snart
Ja, det var deilig Skal ha den en gang til før innsett og så skal jeg ikke se snurten av den på minst ett årSå godt den kom, endelig! Siste gang på en stund ? Eller skulle du ha en gang til?
Det liker jeg!Ja, det var deilig Skal ha den en gang til før innsett og så skal jeg ikke se snurten av den på minst ett år
Da har jeg begynt på progynova (en morgen og en kveld), aspirin 75mg og folsyre 1mg.
Ja!Akkuratt hva hun sa!! Nå alså!Så bra!
Da startet det!
Et nytt eventyr! Forhåpentligvis et av dine livs største
Ja, nå er det virkelig et nytt eventyr på gang Og denne gangen SKAL det få en lykkelig sluttSå bra!
Da startet det!
Et nytt eventyr! Forhåpentligvis et av dine livs største
Ja, helt enig Nå altså, nå skal det gå veien for ossJa!Akkuratt hva hun sa!! Nå alså!