Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror det er litt forskjellige retningslinjer i norge og i sverige på når de mener de små er klare for det forskjelligeVis vedlegget 175882
Noen som har en logisk forklaring på det her?i Sverige går den fra 6 mnd, men i Norge ikke før 10 mnd?!
ja det lurer jeg også påMen hvorfor så mange mnd forskjell (6 til 10 mnd ) ? og hvem er kommet lengst i forskning på dette med melkeprodukter til barn? Noen som vet ?
Ja, det er rart.. Jeg ville nok stola på Norge, tror jeg. Har ingen god grunn, men føler de ligger litt foran på det meste når det gjelder baby!Men hvorfor så mange mnd forskjell (6 til 10 mnd ) ? og hvem er kommet lengst i forskning på dette med melkeprodukter til barn? Noen som vet ?
men det er jo litt rart fordeom viss det er yoghurten som er greia, siden det selges sånne poser med yoghurt i norge også fra 6mnd![]()
aha! kjekt å viteDen yoghurten er laget spesielt for baby. Sånn som med mme, de tar ut noe av melka sånn at det skal bli ok for baby å spise. Noen reagerer på det som er i vanlig mme osv de må ha spesial uten laktose. Husker ikke helt hva de gjør, noe med melkeproteinet? Nei jeg husker ikkemen melka er bearbeidet i yoghurten i de 6mnd greiene fra nestle iallefall
![]()