Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 207236
Bestilte meg bedside crib i kveld, rett å slett fordi jeg ikke vil ha det for trangt i senga når babyen kommerEgoistisk? Noen som har erfaring med bedside crib? Er dere fornøyd?
![]()
IKKE egoist. Jeg tenker også mye på dette med hvor den nyfødte skal sove. Vi har kjøpt sprinkelseng, og han skal få vugge. Sprinkelsenga skal stå på hans rom, mens vuggen tror jeg skal stå hos oss. Så får vi se om han havner i sengen eller i vuggen. Rommet vårt er litt for lite til BS-crib, så derfor tenkte jeg det hadde vært praktisk å ha han i sengen, med tanke på nattamming. Samtidig synes jeg det er viktig å bevare privatlivet litt med mannen, og synes ikke samsoving er en permanent løsning. Men i begynnelsen vil jeg sikkert ha han i umiddelbar nærhet hele tiden. Hehe![]()
Du skal hvertfall ikke føle deg ego, for jeg synes du har gjort et dødsbra kjøp![]()
Dette er også min første og jeg prøver å finne ut av alt mulig. Vanskelig å ta råd og tips når alle gjør forskjellig, så jeg tror vi nesten bare må prøve oss fram.Tenker også det er greit å ha den nærmest mulig med tanke på amming om natten, føler bare det blir i trangeste laget om den skal ligge mellom meg og samboeren![]()
Er ikke så lett når jeg aldri har vært igjennom dette før![]()
![]()
Kan trøste deg med at det ikke er alt som er så lett selv om man har vært gjennom det førTenker også det er greit å ha den nærmest mulig med tanke på amming om natten, føler bare det blir i trangeste laget om den skal ligge mellom meg og samboeren![]()
Er ikke så lett når jeg aldri har vært igjennom dette før![]()
![]()
At babyen sover ved siden av og inntil sengen til foreldrene er også en form for samsovingSå godt å høre at ikke det bare er megEr så mye snakk om at babyen skal sove i senga med foreldrene at jeg føler jeg gjør noe galt når jeg putter den i bedside crib
![]()