Egne rom?

Begge mine er glad i å skravle, så det hadde blitt sene kvelder hver dag på de kan jeg se for meg :D

Løser seg nok på et vis :happy:
Husker det med broren min og jeg også, vi skravla veldig og hadde mye morro.

Men godt å slippe hans rot og hans venner også.

Samme med de to eldste her også...De ligger å skravler om han yngste sniker seg inn på rommet til søstra. Det er ikke greit i ukedagene, for da blir det for sent , de trenger søvn hehe
 
Ja det kan fort bli litt for mange sene kvelder da ja :p Jeg får bare fortsette å lete og håpe på at det dukker opp en grei leilighet til en tålig grei pris :happy: Og skulle det ikke dukke opp noe annet enn noe med 2 soverom, så tenker jeg uansett at de kanskje får hvert sitt rom, så får jeg heller ha en sovesofa i stua :happy:
 
Mine har hvert sitt rom. Dvs yngste er en liten baby så hun sover hos oss foreløpig. Om det blir en nr tre, så må to av barna dele
 
Dattera mi fikk eget rom da hun ble to år. Jeg delte rom med min bror frem til vi var fem år. Det var aldri noen problemer, men selvfølgelig veldig stas å få eget rom :)
 
Har egne rom takk og lov. en liten og en stor går ikke på samme rom.hadde de vært tettere i alder så
 
De legges på samme rom om kvelden, men eldstemann havner hver natt inne til mannen uansett (klarer ikke å dele rom med mannen pga snorking, så vi sover separat atm).
Går kjempefint for vår del, to gutter på 2 og 4 år.
Mannen er under behandling for hva som skal gjøres med snorkinga, så på sikt skal jo han flytte inn til meg igjen.
Da tenker vi fremdeles at guttene skal få dele rom en stund, og heller gjøre om mannen sitt rom til lekerom.
Når de blir eldre regner jeg med de vil ha hvert sitt rom, så da skal de få det :)
 
Mine har hvert sitt rom. Dvs yngste er en liten baby så hun sover hos oss foreløpig. Om det blir en nr tre, så må to av barna dele
Dattera mi fikk eget rom da hun ble to år. Jeg delte rom med min bror frem til vi var fem år. Det var aldri noen problemer, men selvfølgelig veldig stas å få eget rom :)
De legges på samme rom om kvelden, men eldstemann havner hver natt inne til mannen uansett (klarer ikke å dele rom med mannen pga snorking, så vi sover separat atm).
Går kjempefint for vår del, to gutter på 2 og 4 år.
Mannen er under behandling for hva som skal gjøres med snorkinga, så på sikt skal jo han flytte inn til meg igjen.
Da tenker vi fremdeles at guttene skal få dele rom en stund, og heller gjøre om mannen sitt rom til lekerom.
Når de blir eldre regner jeg med de vil ha hvert sitt rom, så da skal de få det :)

Går sikkert som regel greit å dele rom. Kan jo hende mine må det også ettersom det ikke er så mange leiligheter her nå. Så jeg må neste bare ta det jeg kan få. Men håper selvfølgelig på å få en tålig grei størrelse på leiligheten sånn at de forhåpentligvis kan få hvert sitt soverom :happy:
 
Vi bor i hus ( enebolig ) og de har hvert sitt soverom.
Da jeg var liten delte jeg og søster soverom helt til jeg begynte i 5 klasse. Gikk helt fint, litt krangling når en av oss hadde besøk osv. men vi visste ikke om noe annet.
Det går nok helt fint å dele soverom. En må jo bare gjøre det beste ut av det i den situasjonen en er i
 
Back
Topp