Egne rom?

Så fantastisk! De fleste søsken kan nok ha sine krangler, men det er herlig når de er så glad i hverandre :Heartred
Ja de er så tett i alder også, så tror det har litt å si. Er 1.5 år mellom de. Men de leker mye sammen enda. Spesielt etter jeg har sagt god natt om kvelden :hilarious: så ikke alltid like praktisk at de deler da men....
 
Ja de er så tett i alder også, så tror det har litt å si. Er 1.5 år mellom de. Men de leker mye sammen enda. Spesielt etter jeg har sagt god natt om kvelden :hilarious: så ikke alltid like praktisk at de deler da men....

Ja det har nok litt å si :happy: Haha, ser den ja. Blir litt sånn slumberparty hver kveld :p
 
Guttene mine delte rom en god stund fra de var små og frem til etter at eldste begynte på skolen. Det gikk stort sett veldig fint,selv om det hende at de holdt hverandre litt våkne på kvelden. Det var også sjelden at den ene sov lenger enn den andre :p De syntes uansett det var helt topp selv og de ble furtne den dagen de fikk egne rom :)
 
Vi har to unger og 3 soverom fordi jeg ønsket sterkt at ungene skulle dele. Det ville nok fungert å ha de på samme rom, men når vi kunne planlegge ønsket jeg det sterkt.
 
Mine har delt rom frem til nå, men de er små så det er ikke noe problem. Flytter nå inn i større hus og da får de hvert sitt, hvis de vil - er litt spent på hvordan de reagerer på det. Vêr om flere som har to barn og bor i leilighet hvor mammaen enten sover på sofaen (verandaen om sommeren) eller gjort om en bod til soverom til seg sånn at ungene får hvert sitt.
 
Her har de eget, sikkert koslig å dele da men tenker viss de er små og vekker hverandre? For meg har det vært viktig at de har vært sitt
Mine deler og ja, de vekker hverandre
 
Alle 3 har egne rom. Hadde sikkert funket greit om di måtte dele rom også:)
 
Vi har bare ett barn nå (som sover med oss), men tenker at når nestemann kommer skal de få dele rom sammen :)
 
Mine kunne ikke delt. De er som hund og katt.

Flere alenemødre jeg kjenner lar barna ta soverommene og ordner seg sovealkove m romdeler ev sovesofa til seg selv :)
 
De eldste (1 års aldersforskjell, og begge gutter) delte rom til de var 13/14år, det fikk helt fint, men klart de hadde behov for privatliv, så ideelt sett skulle de noknfått eget rom etpar år tidligere, men det hadde vi ikke mulighet til.

Hvor gamle er barna dine, og er de vant til p ha hvert sitt rom?
 
Mine kunne ikke delt. De er som hund og katt.

Flere alenemødre jeg kjenner lar barna ta soverommene og ordner seg sovealkove m romdeler ev sovesofa til seg selv :)

Ja det blir nok løsningen om vi ikke får noe med rom til alle oss 3 :happy: Vet at det kunne gått greit å dele. Men så tenker jeg at det er godt for barna å ha sitt eget sted med sine ting :happy:
 
De eldste (1 års aldersforskjell, og begge gutter) delte rom til de var 13/14år, det fikk helt fint, men klart de hadde behov for privatliv, så ideelt sett skulle de noknfått eget rom etpar år tidligere, men det hadde vi ikke mulighet til.

Hvor gamle er barna dine, og er de vant til p ha hvert sitt rom?

Ja det føler vel mer behov for sitt eget sted etter hvert som de blir eldre. De er snart 4 og 7 år gamle. De har alltid hatt eget rom, så derfor tenker jeg at det kanskje blir rart og uvant for dem å plutselig måtte dele. Men de omstiller seg jo når de er små så det kan jo være det hadde gått fint å dele :happy:
 
Guttene mine delte rom en god stund fra de var små og frem til etter at eldste begynte på skolen. Det gikk stort sett veldig fint,selv om det hende at de holdt hverandre litt våkne på kvelden. Det var også sjelden at den ene sov lenger enn den andre :p De syntes uansett det var helt topp selv og de ble furtne den dagen de fikk egne rom :)


Så herlige. Tenker jo automatisk at de vil bli glad den dagen de endelig får egne rom. Men da trivdes de tydeligvis i hverandres selskap. Så var det vel kanskje litt uvant for dem hvis de var vant til å dele rom? :happy:
 
Så herlige. Tenker jo automatisk at de vil bli glad den dagen de endelig får egne rom. Men da trivdes de tydeligvis i hverandres selskap. Så var det vel kanskje litt uvant for dem hvis de var vant til å dele rom? :happy:

Ja, jeg tror helst det var vanen. Varte jo ikke lenge før eget rom var stas :) Det er to år mellom dem og de har alltid hatt et nært forhold, så de savnet nok hverandre litt i starten. Nå løser de det ved å overnatte hos hverandre i helgene :)
 
Ja, jeg tror helst det var vanen. Varte jo ikke lenge før eget rom var stas :) Det er to år mellom dem og de har alltid hatt et nært forhold, så de savnet nok hverandre litt i starten. Nå løser de det ved å overnatte hos hverandre i helgene :)

Så koselig. Det var jo en veldig grei løsning :happy:
 
Ja det er liksom det. Nå er de så store og har allerede veldig forskjellige interesser. Og de blir jo stadig større og mer forskjellige så da vil det jo lønne seg på sikt å ha eget rom til de :happy:
Jeg delte rom selv med broren min , men det var jaggu godt å få eget når jeg ble 12 :)
 
Det er forståelig. Det går nok som oftest greit å dele, men er jo mange fordeler med å ha egne rom også :happy:
Fordelen me då dele er jo at man kan skravle litt sammen om man får dele rom med ei som vil skravle litt ... ellers er det best alene da :p

Vi får se, baby blir det uansett og heldigvis skal vi ikke bo der hehe
 
Fordelen me då dele er jo at man kan skravle litt sammen om man får dele rom med ei som vil skravle litt ... ellers er det best alene da :p

Vi får se, baby blir det uansett og heldigvis skal vi ikke bo der hehe

Begge mine er glad i å skravle, så det hadde blitt sene kvelder hver dag på de kan jeg se for meg :D

Løser seg nok på et vis :happy:
 
Back
Topp