Eggutak - vondt?

Måtte noen av dere holde dere unna salt mat etter uttaket? Leser at noen gjorde det etter uttaket?

Jeg har spist mye salt. Heheh!
Hvorfor har du spist mye salt?
Hva sa legen du skulle gjøre etter uttak?
Spurte du hva du kunne spise eller ikke?
Hvor leste du det? Link?

Hvorfor har du spist mye salt?
Hva sa legen du skulle gjøre etter uttak?
Spurte du hva du kunne spise eller ikke?
Hvor leste du det? Link?
Det jeg hadde lyst på, chips og salte kjeks. Nei fikk ikke noe informasjon om ting etter uttaket faktisk. Leste det på forum, noen her som og skreiv det trur jeg. Bare det at de hadde fått beskjed om å ikke spise mye salg etter uttaket. Så lurte på om det er vanlig? At andre og hørt det .

Grunnen til at legene ikke sier mye er at de vil du skal leve som normalt. Å holde seg unna alkohol og tobakk er jo en selvfølge, men som alt annet her i livet; alt med måte. Dette er en generelt fin leveregel:)

Jeg tenker at du leser på deg altfor mye symptomer og stress ved å lese og tro på alt på nett . Hold deg kun til den informasjonen du har fått fra DITT behandlingssted. De ulike klinikkene følger ulike opplegg så mitt opplegg kan være totalt ulikt ditt, legen som har dine prøvesvar legger jo opp et løp og gir deg den info som er aktuell for deg. Legg fra deg Internett og forumer hvis du blir så stressa av det.

Back
Topp