Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Signerer denne jeg og.Hør på legen din du. Ikke tvil på det han sier. Er det noen her som vet best, er det han med mangeårig utdannelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne jeg og.Hør på legen din du. Ikke tvil på det han sier. Er det noen her som vet best, er det han med mangeårig utdannelse.
Hør på legen din du. Ikke tvil på det han sier. Er det noen her som vet best, er det han med mangeårig utdannelse.
da har jeg vert på legevakten pga blødninger. Fikk beskjed av gynekologen på klinikk hausken at jeg burde gjør det. Alt såg bra ut. Men hadde crp på 15... Men fikk ikke vite hva det har å si? Infeksjon?Signerer denne jeg og.
Janå er jeg redd for overstimulering eller smerter etter uttaket.. Uff slitsom å ver så redd for det! Redd for å få blødning i buken eller væske. Snakket litt med gynekologen, men klarer ikke helt å slappe av.. Mangen her det har gått fint med etter uttaket? Så tenker jeg på at jeg blør litt enda..
da har jeg vert på legevakten pga blødninger. Fikk beskjed av gynekologen på klinikk hausken at jeg burde gjør det. Alt såg bra ut. Men hadde crp på 15... Men fikk ikke vite hva det har å si? Infeksjon?
Jeg fikk ohss og er fortsatt overstimulert , hatt svære eggstokker nå i 6 uker minst. De ligger på 10 cm hver seg. Drit lei den store magen! Fikk forøvrig ut 11 egg
Ja, er 9+2 etter innsett![]()
Uff då!! Hvordan fant du ut der ? Så de det på ultralyd at du over overstimulertJeg fikk ohss og er fortsatt overstimulert , hatt svære eggstokker nå i 6 uker minst. De ligger på 10 cm hver seg. Drit lei den store magen! Fikk forøvrig ut 11 egg
Om de ikke ga deg noe behandling eller informasjon ift crp på 15 så må du nesten godta at alt er i orden. Hadde det betydd noe annet hadde de snakket om det og du hadde blitt behandlet. Leger kan yrket sitt og det må du stole på på.da har jeg vert på legevakten pga blødninger. Fikk beskjed av gynekologen på klinikk hausken at jeg burde gjør det. Alt såg bra ut. Men hadde crp på 15... Men fikk ikke vite hva det har å si? Infeksjon?
Uff då!! Hvordan fant du ut der ? Så de det på ultralyd at du over overstimulert
Så bra resultat!Fikk nettopp tlf at 5 av 7 egg er befruktet!!![]()
Jaa veldig fornøyd! Håper det holder seg sånn til i morgen! Spennende!!Så bra resultat!![]()