Uff!! Gruer meg til i morgen ..
Det får fint skal du se! Hadde glatt gjort det på nytt igjen jeg altså. Var ingenting avskrekkende med det. Legene følger med å gir smertestillende ved behov. Hold fokus på skjermen som det sies her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff!! Gruer meg til i morgen ..
Det kommer til å gå kjempefint! Jeg har gjort det 4 ganger og det har gått helt fintUff!! Gruer meg til i morgen ..
Jeg hadde tatt morfinen. De vet hva de gjør på sykehuset når du får medisin, og jeg tror at den dosen man får med hjem er et minimum vi må ha de fleste av oss for å klare å ligge i ro. De skal inn med bål gjennom skjedeveggen så de setter jo både venflon og lokalbedøvelse i tillegg.. så ja.. tror det er lurest at du tar den!1,5 t igjen til uttaket ! Uff så jeg gruer meg!! Tar kun 1g paracet. Ikke Morfin... Spennende!
Lykke til!! Håper det går bra1,5 t igjen til uttaket ! Uff så jeg gruer meg!! Tar kun 1g paracet. Ikke Morfin... Spennende!
Lykke til1,5 t igjen til uttaket ! Uff så jeg gruer meg!! Tar kun 1g paracet. Ikke Morfin... Spennende!
Klarte der uten Morfin! Men sykt vondtLykke til!! Håper det går braMen ville kanskje tatt morfin med tanke på hvor engstelig du er...? Uansett, masse lykke til!
![]()
Shit! Det står det respekt av!! Jeg syns det var dritvondt med alle pillene jeg fikk i tillegg til litt ekstra som jeg ba om.Klarte der uten Morfin! Men sykt vondt
Du kommer nok til å blø litt i noen dager. Har du ikke fått noe info fra legen? Hvis det skjer noe fremover som du lurer på vil ieg anbefale å ringe klinikken med én gang fremfor å ta det her. Så kan du spørre de om alt du lurer på. Her er det jo mange forskjellige erfaringer og ingen "fasit"Andre som blødde etter egguttaket??
RESPEKT!!! HeheheKlarte der uten Morfin! Men sykt vondt
Shit! Det står det respekt av!! Jeg syns det var dritvondt med alle pillene jeg fikk i tillegg til litt ekstra som jeg ba om.
Jeg blødde litt etter uttak, det er HELT normalt. De har tross alt hatt en nål oppi der
Det er derfor jeg nekter nåler uten bedøvelse og smertelindringKlarte der uten Morfin! Men sykt vondt
7 stykkerDet er derfor jeg nekter nåler uten bedøvelse og smertelindringhaaater å ha vondt! Men cred til deg som gjorde det uten! Fikk du ut mange?
![]()
Så bra!7 stykker![]()