Eggutak - vondt?

Uff!! Gruer meg til i morgen ..

Det får fint skal du se! Hadde glatt gjort det på nytt igjen jeg altså. Var ingenting avskrekkende med det. Legene følger med å gir smertestillende ved behov. Hold fokus på skjermen som det sies her :)

Uff!! Gruer meg til i morgen ..
Det kommer til å gå kjempefint! Jeg har gjort det 4 ganger og det har gått helt fint:) Bare husk å puste rolig og dypt. Det er som med vanlig ul, det er ikke noe godt om man er anspent når de skal rote oppi der. Hehe:) Følg med på alt det spennende som skjer på skjermen og ha øynene på målet! NÅ BLIR DET BABY!!!:D :D :D

Jeg fikk noe der på Ullevål. Syntes det gjorde veldig vondt likevel.
Det er individuelt, så ta som utgangspunkt at det vil gå fint for deg. Du kan jo ikke snu nå ;)
Lykke til imrg!

Fikk en del smertestillende og beroligende på forhånd. Var litt ubehagelig mot slutten (de tømte mange eggposer hos meg), men ikke verre enn at man kommer seg gjennom det. Er jo for en veldig god sak man gjør dette for da. Lykke til med uttaket :-)

Første gangen gikk d greit bare litt øm i magen noen dager etter.. Siste gang var d skikkelig vondt og jeg holdt på å svime av flere ganger.. Men ble lett overstimulert den gangen... Men ta imot d du kan og legg d heller bort om d går bra! Men under uttakk går d nok greit! D kjennes litt men be om mer bedøvelse isåfall

Jeg ville tatt de smertestillende de ga meg. De mener jo du bør ha de, og doseringen er basert på deg, dine prøver, vekt osv. Egendiagnosering uttaksdagen er kanskje ikke helt greia ;)

Lykke til idag!

1,5 t igjen til uttaket ! Uff så jeg gruer meg!! Tar kun 1g paracet. Ikke Morfin... Spennende!
Jeg hadde tatt morfinen. De vet hva de gjør på sykehuset når du får medisin, og jeg tror at den dosen man får med hjem er et minimum vi må ha de fleste av oss for å klare å ligge i ro. De skal inn med bål gjennom skjedeveggen så de setter jo både venflon og lokalbedøvelse i tillegg.. så ja.. tror det er lurest at du tar den! :) ellers vil jeg si lykke til! Blir spennende å høre hvordan det gikk! :)

1,5 t igjen til uttaket ! Uff så jeg gruer meg!! Tar kun 1g paracet. Ikke Morfin... Spennende!
Lykke til!! Håper det går bra:) Men ville kanskje tatt morfin med tanke på hvor engstelig du er...? Uansett, masse lykke til!:)

Lykke til :) Du er vel kanskje i gang snart? Det kommer til å gå så bra. Ha med mannen inn så han kan holde deg i hånda. Og prøv å fokuser på skjermen, da glemmer du litt smertene der nede.
Jeg ville tatt morfin hvis jeg var deg, er en grunn til at du får det.
Du kan evt snakke med sykepleierne om din angst for medisin når du først er der. Er sikker på at de er like snille og omsorgsfulle som på Riksen :)

Klarte der uten Morfin! Men sykt vondt
Shit! Det står det respekt av!! Jeg syns det var dritvondt med alle pillene jeg fikk i tillegg til litt ekstra som jeg ba om.

Jeg blødde litt etter uttak, det er HELT normalt. De har tross alt hatt en nål oppi der

Andre som blødde etter egguttaket??
Du kommer nok til å blø litt i noen dager. Har du ikke fått noe info fra legen? Hvis det skjer noe fremover som du lurer på vil ieg anbefale å ringe klinikken med én gang fremfor å ta det her. Så kan du spørre de om alt du lurer på. Her er det jo mange forskjellige erfaringer og ingen "fasit" :)

Shit! Det står det respekt av!! Jeg syns det var dritvondt med alle pillene jeg fikk i tillegg til litt ekstra som jeg ba om.

Jeg blødde litt etter uttak, det er HELT normalt. De har tross alt hatt en nål oppi der
:) jeg blødde kjempe mye! Men litt mindre nå..

Back
Topp