EGGLØSNINGSTESTER!

Navaje

Forelsket i forumet
Hvilke er dere mest fornøyde med? Og hvor bestiller dere fra? Må ha de snarest, så kan ikke bestille fra ebay :)
 
Babyplan
 
Clearblue digital
 
Tostreker.no Helm medical testene
 
Hadde jeg ikke brydd meg om pris hadde jeg kun brukt clearblue digital singelhormon (De rosa)
 
Har bare prøvd A1 staver og babyplan sine strimler, veldig fornøyd med begge men bestilte mer babyplan pga pris.
Bestilt de på både https://www.babyplan.no/produkter/eggloesningstest/babyplan-eggloesningstest-strimmel/
Og på https://www.billige-tester.no/mobile_product_info.php?products_id=165
De er samme «greia», samme kundeservice osv. Regner med det er rask levering nå som sommerferien/fellesferien er ferdig [emoji4] diskrè konvolutt så ingen kan se hvor du har bestilt fra[emoji4]
Jeg pleier å ha EL fra CD 13-15 og starter derfor testing på CD 11. når jeg får nesten positiv så tester jeg 3ganger om dagen til den blir negativ [emoji4]
 
Jeg har prøvd Babyplan, Normal sine og Clearblue digital (uten dobbel hormonindikator). Sistnevnte er definitivt best synes jeg, men gjerne i kombinasjon med babyplan. Synes de fra Normal var elendige.

Denne mnd har jeg bestilt meg Clearblue advanced fertilitetsmonitor. Tror pengene man betaler for det betaler seg, i forhold til hvor mye jeg faktisk brukte på ulike tester denne mnd likevel.
 
Jeg har prøvd Babyplan, Normal sine og Clearblue digital (uten dobbel hormonindikator). Sistnevnte er definitivt best synes jeg, men gjerne i kombinasjon med babyplan. Synes de fra Normal var elendige.

Denne mnd har jeg bestilt meg Clearblue advanced fertilitetsmonitor. Tror pengene man betaler for det betaler seg, i forhold til hvor mye jeg faktisk brukte på ulike tester denne mnd likevel.
Har også vurdert å bestille fertilitetsmonitoren, men ser for meg at med en gang jeg har gjort det så blir jeg gravid også har jeg brukt masse penger på det uten grunn :facepalm:
 
Endte opp med å bestille fra tostreker.no da jeg synes de var billigere. Noen spm har erfaring med dem?
 
Endte opp med å bestille fra tostreker.no da jeg synes de var billigere. Noen spm har erfaring med dem?
Jeg bruker bare de og er veldig fornøyd med de.
 
Jeg har prøvd Babyplan, Normal sine og Clearblue digital (uten dobbel hormonindikator). Sistnevnte er definitivt best synes jeg, men gjerne i kombinasjon med babyplan. Synes de fra Normal var elendige.

Denne mnd har jeg bestilt meg Clearblue advanced fertilitetsmonitor. Tror pengene man betaler for det betaler seg, i forhold til hvor mye jeg faktisk brukte på ulike tester denne mnd likevel.

Jeg er veldig fornøyd med den monitoren :) Har prøvd en syklus uten nå og følte ikke at jeg hadde noe særlig kontroll over syklusen da. Så kommer til å bruke den i neste syklus. Bruker den og dobbeltsjekker med babyplan sine :)
 
Back
Topp