**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

ORIGINAL: snuppis30

Har du oppskriften på hvordan man lager en liten skjønning som Lillingen?


Joa...Er bare ikke alle ovnene som hever likt, vettu... Og ikke alltid gjæren er helt som den skal heller... Men med iherdig øvelse og noen forsøk, så finner man ut av hvordan ting fungerer sammen [;)] Ikke gi opp! [:)]
 
HOOOOOOOOST!!!
 
*Blåse støv av dagboka* [:-]
 
Idag har vi hatt en travel dag!
Vi begynte dagen med kiropraktor-time klokken halv ni. Så dro vi til mamma og spiste frokost og koset oss, før jeg dro til frisøren imens lilling ble igjen hos mamma. (Første gang jeg har vært så lenge borte fra ham...over 2 timer jooo [:-][8D])
 
Bleiket masse hettestriper, og klippet meg, så nå er jeg blond og fresh igjen, endelig!! [:D]
 
Så skulle mamma være med meg på dåpssamtale i kirken, men da jeg kom fra frisøren sov Lillingen så godt (hadde sovet omtrent hele tiden jeg hadde vært borte...Mamma var små-skuffet...hehe) så jeg dro alene dit. Kort samtale der, bare, så hentet jeg lilling og mamma, handlet og dro til meg, så lagde mamma mat imens jeg lagde ferdig bordkortene til dåpen [:)] 
 
Godt med alt som er gjort. Nå er Lilling lagt og sovnet, og jeg planlegger å vaske badet...tror jeg... hehe... Måtte bare inn hit å sladre for venninnen min som ble mamma igjen idag [:)] 

Håper alle har hatt en fin dag [:)]
 
ORIGINAL: snuppis30

Eggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis joooooooooooooooooooooooooo [:D]
 
Dagboka di har blit støvette [:(]
 
Hvordan går det med deg og Lillingen da????? Når skal dere ha dåp?

Ingen forandring på min side [:(]


 
Huff, jeg som ønsket deg gravid før jul! Men ennå tid da [;)]
 
Her går det i ett, dåp på søndag, og jeg føler overhodet ikke at jeg har kontroll!! [&:]
Bare å glemme å rekke å pynte til første søndag i advent, selv om jeg hadde ambisjoner om det... [8|][8D]
Småstresset siden renseriet klarte å krympe innerkjolen på dåpskjolen [>:][:'(][:@][:o]
Sambo skal å sjekke den i morgen etter at de har sydd den... Er en kjole sydd av brudekjolen til bestemoren til sambo, så ikke mye moro at de måtte korte den...
 
ORIGINAL: snuppis30

Kjedelig at renseriet klarte å krympe innerkjolen på dåpskjolen til Lillingen [:(]
Jeg skjønner veldig godt at det er en del stress et par dager før dåpen [:)]
 
Jeg kommer nok ikke til å bli gravid før jul, siden det blir prøverør på oss. Jeg var hos gynekologen i begynnelsen av november og fikk Novofem for å stabilisere syklusen min [:)] Gynekologen sendte søknad om prøverør til Rikshospitalet [:)]
 
Du har sikkert ikke fått med deg at AnineT fikk sin lille Teodor for 9 dager siden [:)]

 
Åh, så koselig!! Nei, jeg er skikkelig dårlig på å oppdatere meg her inne altså... *rødme*
Går rimelig i ett, så vanker liksom bare inne på september og glemmer liksom å utvide horisonten litt..går litt på autopilot... [&:] Men nå kan det se ut som det bedrer seg med lillingen og søvn, så kanskje jeg er meg selv igjen snart... [8D]
 
Nei, huff, stemmer jo at det ble prøverør på dere. Går jo liksom bare og tenker at nå må det skje snart for dere! Ønsker det så sterkt... Håper søknaden går gjennom fortfort!!!!! [:)]
 
ORIGINAL: snuppis30

Er det fortsatt hemmelig å vite navnet til Lillingen eller?
 
Jeg håper at prøverør er den rette veien nå [:)]

 
Ja, jeg kommer ikke til å si det her inne hvertfall [;)]
 
Krysser fingrene for at prøverør er veien til lykken deres ja!!!! [:)]
 
Takktakk
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
Tusen takk, Snuppis [:)][:)]
 
Så fint dere hadde laget det til og så skjønn han er[:)][:)][:)] *smelter i stolen*
 
Åååååh, så koselig Eggis[:D] Nydelig var han[:)]
 
Så skjønn gutten din er Eggerøra!![:D][:D]
Kjempe fine bilder!![:D]
 
Nydlig han er Eggis! [;)]
 
Tusen takk [:)]
 
Lilling er febersjuk for første gang... Har så vondt av ham... [&o]
Helt rød og gråter når vi rører ham. Har hatt 38.7 på det meste når jeg har målt ham, gitt paracet fordi han virker å ha vondt... [&o][&o] Ikke slapp liksom, men gråter og holder hodet bakover... Slimete er han også, spydde plutselig opp masse blankt slim, og gjør seg ofte ut... Huff... Har avlyst å dra bort på middag idag, skal holde ham i ro til han er frisk. Vært syk siden igår morges. 
 
Ellers så har vi hatt en fin jul, da. Håper alle har hatt det, og ønsker alle en nydelig romjul [:)]
 
ORIGINAL: snuppis!

Stakkars Lillingen [:(] Jeg fikk spysyken natt til første juledag, og begynner å bli frisk nå [:)]
 
God bedring til Lillingen, og fortsatt ha en god jul [:)]


Æsj, så kjedelig da [:'(] Godt du er frisk igjen [:)]
Lilling ble bra natt til igår, våknet av at han lå og pludret og lo; det var så hærlig [:)][:)][:D]


God jul, ja [:)][:)]
 
ORIGINAL: snuppis!

Så bra at han blitt bedre nå [:)] Moren min har fått omgangsyken nå [:(]


Huff, altså. Er så mye sånt som går nå... Sitter helt nedsyltet selv nå, men har heldigvis ikke blitt dårlig (Bank i bordet).
 
GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN
 
Tenk hvor fort tiden går!
For nøyaktig 5mnd siden hadde jeg ingen anelse om at jeg skulle være mamma om 4,5t! Om et kvarter er det 5mnd siden vannet plutselig gikk og det bar avgårde i ambulanse og helikopter [:D]
Helt utrolig å tenke på, og så fantastisk at det gikk så bra som det gjorde... [:)]
(Skrev dette halv sju...hehe...)
Og resultatet...ja, det er bare vakrere enn jeg noen gang kunne drømt om

Gratulerer med 5mnd-dagen, Lillingen vår [:)][:)]
 
Nydelig liten skjønn herlig gutt du har eggis! [:D]
 
Såååååååå nydelig han er[:)][:)][:)][:)][:)] Så utrolig fort tiden har gått[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: snuppis!

God helg til deg også vennen [:)]
 
P.S: jeg har forandret årstallet på signaturen min [8D]


*Knis*
 
Back
Topp