Så bra! Gratulerer! Hvor langt ble du målt til? Og fikk du noe forklaring på forrige ukes fiasko ul? Tenk hva hun har utsatt deg for av bekymringer denne uka.Jeg har en bamsemumsboble i magen! Som lever! Og har vokst masse!
Vis vedlegget 333495
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Gratulerer! Hvor langt ble du målt til? Og fikk du noe forklaring på forrige ukes fiasko ul? Tenk hva hun har utsatt deg for av bekymringer denne uka.Jeg har en bamsemumsboble i magen! Som lever! Og har vokst masse!
Vis vedlegget 333495
Åååh, så fantastisk! Hurra
Åååå! Så godt å høre Så alt fint ut?
Hurra for bamsemumsen din
Hurraaaaa!!!
Hurra! Gratulerer så mye!
Så bra! Gratulerer! Hvor langt ble du målt til? Og fikk du noe forklaring på forrige ukes fiasko ul? Tenk hva hun har utsatt deg for av bekymringer denne uka.
Helt utrolig!Jaa! Tenk at det har gått bra med nesten alle de som fikk skrekken for noen uker siden! For godt til å være sant, nesten...
Helt utrolig!
Takk
Målt til 8+4 (er 8+1 i dag, veldig sikker på eggløsning). Så at den ble målt til 6+0 da jeg var 6+6 føyer seg bare inn i rekken av ting som var rart ved den forrige ultralyden...
Hun kan jo ikke akkurat svare på hvorfor en annen gynekolog har (etter min mening) gjort en dårlig jobb og gitt veldig få svar, men jeg vet definitivt hvor jeg vil gå tilbake hvis jeg skal gjøre flere private kontroller... Har faktisk sjekket om det var noen tilbakemeldingsfuksjon på nettsiden til den andre jeg var hos, kunne tenkt meg å legge igjen én stjerne der (men det var det ikke)
Hvis du orker, og ikke synes det er alt for ubehagelig, ville jeg sendt en skriftlig tilbakemelding til hun du var hos først. Alt du har måtte gå igjennom pga. den UL'en, det må det være lov å si fra om, synes jeg. Men, om du ikke orker og nå bare vil være ferdig med dette, er det også veldig forståelig
Takk for push, jeg skal tygge litt på det. Har følt et behov for å si at det der ikke var helt det jeg forventet, men samtidig er det vanskelig å argumentere saklig når det ikke egentlig er jeg som sitter på kompetansen...
Men det har vel litt å si når egget fester seg også? Det kan vel bli noen dager avvik ift det man tror selv, kan det ikke?
Men GRATULERER! Har tenkt på deg i dag!
Så ubeskrivelig godt For en fin liten bamsemums
Tusen takk! Det hjalp på ventetiden at noen ventet sammen med meg
Egget festet seg 8dpo (festeblødningen var såpass heavy at jeg trodde jeg hadde mensen inntil noen uker senere da eggløsningstestene gikk i taket), jeg vet ikke hvordan det er sånn i forhold til snittet?
Okei, lite kjent med festeblødning, men da har du sikkert ganske god kontroll på når det festet seg, ja!
Ååååå! Det var godt og høre!! Gratulerer så det som muligens var en tvilling har kroppen ordnet opp selv og ikke noe problem lenger ?Jeg har en bamsemumsboble i magen! Som lever! Og har vokst masse!
Vis vedlegget 333495
Ååååå! Det var godt og høre!! Gratulerer så det som muligens var en tvilling har kroppen ordnet opp selv og ikke noe problem lenger ?