EDIT: Mistet tvilling, historien om to lange uker (Ser ut som det ikke gikk bra - hva gjør man da?)

Åååå! Så godt å høre :) Så alt fint ut?

Veldig! Hun sa at alt så veldig fint ut. Målt til litt over snittet også, 8+4 selv om jeg vet at jeg er 8+1. Så min bekymring for vekst siden den ble målt til 6+0 da jeg var 6+6 er også blåst bort :)
 
Så bra! Gratulerer! Hvor langt ble du målt til? Og fikk du noe forklaring på forrige ukes fiasko ul? Tenk hva hun har utsatt deg for av bekymringer denne uka.

Takk :D
Målt til 8+4 (er 8+1 i dag, veldig sikker på eggløsning). Så at den ble målt til 6+0 da jeg var 6+6 føyer seg bare inn i rekken av ting som var rart ved den forrige ultralyden...
Hun kan jo ikke akkurat svare på hvorfor en annen gynekolog har (etter min mening) gjort en dårlig jobb og gitt veldig få svar, men jeg vet definitivt hvor jeg vil gå tilbake hvis jeg skal gjøre flere private kontroller... Har faktisk sjekket om det var noen tilbakemeldingsfuksjon på nettsiden til den andre jeg var hos, kunne tenkt meg å legge igjen én stjerne der (men det var det ikke) :p
 
Jaa! Tenk at det har gått bra med nesten alle de som fikk skrekken for noen uker siden! For godt til å være sant, nesten...
Helt utrolig! :)
 
Helt utrolig! :)

Det får meg til å sende noen ekstra varme tanker til de det ikke har gått så bra med, da... Men vi får glede oss over det som er her i livet, tidsnok får vi nye bekymringer!
 
Takk :D
Målt til 8+4 (er 8+1 i dag, veldig sikker på eggløsning). Så at den ble målt til 6+0 da jeg var 6+6 føyer seg bare inn i rekken av ting som var rart ved den forrige ultralyden...
Hun kan jo ikke akkurat svare på hvorfor en annen gynekolog har (etter min mening) gjort en dårlig jobb og gitt veldig få svar, men jeg vet definitivt hvor jeg vil gå tilbake hvis jeg skal gjøre flere private kontroller... Har faktisk sjekket om det var noen tilbakemeldingsfuksjon på nettsiden til den andre jeg var hos, kunne tenkt meg å legge igjen én stjerne der (men det var det ikke) :p

Hvis du orker, og ikke synes det er alt for ubehagelig, ville jeg sendt en skriftlig tilbakemelding til hun du var hos først. Alt du har måtte gå igjennom pga. den UL'en, det må det være lov å si fra om, synes jeg. Men, om du ikke orker og nå bare vil være ferdig med dette, er det også veldig forståelig :Heartred
 
Hvis du orker, og ikke synes det er alt for ubehagelig, ville jeg sendt en skriftlig tilbakemelding til hun du var hos først. Alt du har måtte gå igjennom pga. den UL'en, det må det være lov å si fra om, synes jeg. Men, om du ikke orker og nå bare vil være ferdig med dette, er det også veldig forståelig :Heartred

Takk for push, jeg skal tygge litt på det. Har følt et behov for å si at det der ikke var helt det jeg forventet, men samtidig er det vanskelig å argumentere saklig når det ikke egentlig er jeg som sitter på kompetansen...
 
Takk for push, jeg skal tygge litt på det. Har følt et behov for å si at det der ikke var helt det jeg forventet, men samtidig er det vanskelig å argumentere saklig når det ikke egentlig er jeg som sitter på kompetansen...


Men det har vel litt å si når egget fester seg også? Det kan vel bli noen dager avvik ift det man tror selv, kan det ikke?
 
Men det har vel litt å si når egget fester seg også? Det kan vel bli noen dager avvik ift det man tror selv, kan det ikke?
Men GRATULERER! Har tenkt på deg i dag!

Tusen takk! Det hjalp på ventetiden at noen ventet sammen med meg :)
Egget festet seg 8dpo (festeblødningen var såpass heavy at jeg trodde jeg hadde mensen inntil noen uker senere da eggløsningstestene gikk i taket), jeg vet ikke hvordan det er sånn i forhold til snittet?
 
Så ubeskrivelig godt ❤️❤️ For en fin liten bamsemums ☺️
 
Tusen takk! Det hjalp på ventetiden at noen ventet sammen med meg :)
Egget festet seg 8dpo (festeblødningen var såpass heavy at jeg trodde jeg hadde mensen inntil noen uker senere da eggløsningstestene gikk i taket), jeg vet ikke hvordan det er sånn i forhold til snittet?


Okei, lite kjent med festeblødning, men da har du sikkert ganske god kontroll på når det festet seg, ja! :)
 
Okei, lite kjent med festeblødning, men da har du sikkert ganske god kontroll på når det festet seg, ja! :)

Jeg tror 8dpo er ganske vanlig feste, men vet ikke hvordan feste påvirker vekst. Så nå fikk jeg en ny ting å lese om. Takk for inspirasjon til å bli et lite hakk klokere! :)
 
Ååååå! Det var godt og høre!! Gratulerer :love7 så det som muligens var en tvilling har kroppen ordnet opp selv og ikke noe problem lenger ?:talk017

Takk! :D
Den var fortsatt synlig, men hun mente at faren for at den lager noe trøbbel er mindre jo lenger tid som går om jeg forstod henne rett. Fikk bekreftet det jeg egentlig trodde sist om at hvis kroppen støter den ut kan den levende også risikere å bli med "badevannet". Men etter alt å dømme virker det som at kroppen min holder på å absorbere den, og den er i alle fall helt adskilt fra boblen min :)
 
Back
Topp