Ja, er litt som ebay har bestilt en del ting derfra de siste årene, aldri hatt noe problem betaler via paypalhar aldri vært borti etsy før, har vært innom å kikket da men aldri bestilt liksom fungerer det likt som ebay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er litt som ebay har bestilt en del ting derfra de siste årene, aldri hatt noe problem betaler via paypalhar aldri vært borti etsy før, har vært innom å kikket da men aldri bestilt liksom fungerer det likt som ebay?
ah, da får jeg sjekke det mer ut paypal er et must for at jeg tørr å bestille på slike siderJa, er litt som ebay har bestilt en del ting derfra de siste årene, aldri hatt noe problem betaler via paypal
hørtes kjempe søtt ut <3 må sjekke litt ut neste gang samboer sover lenge elns ofte da jeg får tid til å være på dataenEtsy har mye fint jeg bestilte et lite armbånd med hjerte og bokstaven til datteren min. Nyyydelig
Det er litt dyrere på etsy, men så er det hjemmelaget og sendes gjerne fra USA. Litt som epla.nohørtes kjempe søtt ut <3 må sjekke litt ut neste gang samboer sover lenge elns ofte da jeg får tid til å være på dataen
ah men usa er vell bedre mtp at det er likere norge eller hva jeg skal si? hører så mye om giftstoffer osv? (vet ikke om det gjelder klær da? men iallefall leker?)Det er litt dyrere på etsy, men så er det hjemmelaget og sendes gjerne fra USA. Litt som epla.no
Ja, er tryggere du kan bla kjøpe en del fine trelekerah men usa er vell bedre mtp at det er likere norge eller hva jeg skal si? hører så mye om giftstoffer osv? (vet ikke om det gjelder klær da? men iallefall leker?)
wee må inn å sjekke asap kjenner jegJa, er tryggere du kan bla kjøpe en del fine treleker
åå så søt <3Vis vedlegget 111770
Bestilte denne for noen uker siden