Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns portoen fra usa er sinnsyk.. Liker noe av klærne fra carters, men vil ikke betale så mye i porto :/ mamma og søs skal til New York i høstferien, skal sende med handlelisteJeg liker egentlig en del av de amerikanske babyklærne, spesielt alle heldressene, men jeg synes portoen er blitt så dyr i det siste. Har ikke funnet noe jeg ville ha når jeg har kikket på ebay i det siste.
ja det er jeg også men føler det er sykt mye til jenter der bare, ikke så mye til gutterEr medlem av en ebay barn og baby-gruppe på fb. Får litt tips der innimellom :9
pleier å trykke på den gratis frakt greia jeg, så får ikke sett det det er frakt på. men så har jeg kun kikket på billige greier også daJeg liker egentlig en del av de amerikanske babyklærne, spesielt alle heldressene, men jeg synes portoen er blitt så dyr i det siste. Har ikke funnet noe jeg ville ha når jeg har kikket på ebay i det siste.
åh heldigen utrolig kjekt å få klær som ikke alle andre har ogsåSyns portoen fra usa er sinnsyk.. Liker noe av klærne fra carters, men vil ikke betale så mye i porto :/ mamma og søs skal til New York i høstferien, skal sende med handleliste
Jeg har masse fra carters etter de to eldste. Den gangen betalte jeg 30-40 kr i porto, nå skal de fleste selgere ha 200 kr. Herlig å ha noen å sende med handleliste da.Syns portoen fra usa er sinnsyk.. Liker noe av klærne fra carters, men vil ikke betale så mye i porto :/ mamma og søs skal til New York i høstferien, skal sende med handleliste
Vi fikk et nydelig startsett til jul av tanten til samboeren året før jentungen ble født det er såå fint! Det var kjøpt i Dubai og etter at jeg gikk inn å tittet på nettsidene forelsket jeg meg helt klart kjøpte en del i fjor sommer til jentungen, men da var den en i USA som samlet opp en del bestillinger og så sendte til meg. Dermed ble det ikke så dyrtJeg har masse fra carters etter de to eldste. Den gangen betalte jeg 30-40 kr i porto, nå skal de fleste selgere ha 200 kr. Herlig å ha noen å sende med handleliste da.
Noe av det jeg kjøpte mest av til de store, var deilige fleece-nattdrakter med fot. Det får jeg igjen for nå, når 6-åringen nekter å bruke nattdraker uten fot. Ikke akkurat å få kjøpt i Norge, så de er jeg avhengig av å bestille.
hvor i USA har de butikker? og kan man sjekke ut på nettet? ble skikkelig nyskjerrig herVi fikk et nydelig startsett til jul av tanten til samboeren året før jentungen ble født det er såå fint! Det var kjøpt i Dubai og etter at jeg gikk inn å tittet på nettsidene forelsket jeg meg helt klart kjøpte en del i fjor sommer til jentungen, men da var den en i USA som samlet opp en del bestillinger og så sendte til meg. Dermed ble det ikke så dyrt
Nei, den frakten er teit har en del andre ting jeg har lyst til å bestille, men hos bla NY rangers shoppen starter frakten på 24 dollar ikke aktuelt når tingene jeg ønsker å kjøpe har lavere verdi enn frakten..
Bare å Google har vel butikker i hele USA vil jeg tro og de har nettbutikk.hvor i USA har de butikker? og kan man sjekke ut på nettet? ble skikkelig nyskjerrig her
fruen til onkelen til samboeren bor nær detroit, og de reiser jo frem og tilbake. kanskje jeg kunne hørt om hun kunne handlet for oss om det er en butikk i nærheten av der ???
ja den trykker jeg alltid på har du linker til jumpsuitsene? har vurdert de 3d sommerfuglene til rommet jeg også, men her blir det gutt så vet ikke helt om det passer inn ?Kjøper mye på ebay kjøpte sist noen kjempesøte jumpsuits til baby, og 3D sommerfugler til å pynte barnerommet.
Eneste tipsene jeg har er å filtrere med "free international shipping" for noen legger på mye i frakt og da er det ikke verdt det mer.
takk da får jeg google i vei imorgen når jeg er litt mer våken enn nåBare å Google har vel butikker i hele USA vil jeg tro og de har nettbutikk.
Jeg og venter mest snnsynligvis en gutt og så dette bildet en dag og bare MÅTTE ha det på rommet med blå, grønne og hvite sommerfuglerja den trykker jeg alltid på har du linker til jumpsuitsene? har vurdert de 3d sommerfuglene til rommet jeg også, men her blir det gutt så vet ikke helt om det passer inn ?
Den ene drakta med I love dad på hadde vi til snuppa, kjempefin var selvfølgelig pappaen som kjøpteJeg og venter mest snnsynligvis en gutt og så dette bildet en dag og bare MÅTTE ha det på rommet med blå, grønne og hvite sommerfugler
Vis vedlegget 110706
Bruker ebay appen så får ikke opp linker ;/ men her er annonsene så du kan se hvilke søkeord som inngår
Vis vedlegget 110707Vis vedlegget 110708Vis vedlegget 110709Vis vedlegget 110711Vis vedlegget 110712
Utenom det har jeg bare surra rundt på baby-kategorien eller søkt på "baby onesie" eller "baby jumpsuit"
Ja, kjøpte begge deler jeg så vi har mom og dad supersøte!Den ene drakta med I love dad på hadde vi til snuppa, kjempefin var selvfølgelig pappaen som kjøpte
jeg tenkte på noen andre sommerfugler jeg, noen som skal rett på veggen. de var jo kjempe fine!Jeg og venter mest snnsynligvis en gutt og så dette bildet en dag og bare MÅTTE ha det på rommet med blå, grønne og hvite sommerfugler
Vis vedlegget 110706
Bruker ebay appen så får ikke opp linker ;/ men her er annonsene så du kan se hvilke søkeord som inngår
Vis vedlegget 110707Vis vedlegget 110708Vis vedlegget 110709Vis vedlegget 110711Vis vedlegget 110712
Utenom det har jeg bare surra rundt på baby-kategorien eller søkt på "baby onesie" eller "baby jumpsuit"
hahaha så søt <3
Fikk denne i posten nettopp ;-)
har aldri vært borti etsy før, har vært innom å kikket da men aldri bestilt liksom fungerer det likt som ebay?Sniker fra juli.. Se på etsy mye fint der også