Ebay?

olivia90

Gift med forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Noen som har begynt å handle litt på ebay?
Til nå har det bare vært kikking for min del.

Om noen har tips/anbefalinger og linker så hadde det vært supert :D

Har tittet litt, men ikke kjøpt noe enda. Men kommer ikke til å kjøpe leker fra china.

det er vell ikke så sikkert å kjøpe leker fra kina mtp giftstoffer osv? men englang er ok tror jeg :)
England kan jeg fint kjøpe leker fra, men usikker på om det er så mye å tjene på det mtp frakt.. Skal uansett prøve på en londontur før termin for å shoppe :D

England kan jeg fint kjøpe leker fra, men usikker på om det er så mye å tjene på det mtp frakt.. Skal uansett prøve på en londontur før termin for å shoppe :D
åh en london tur hadde ikke vært feil da :D

årh blir sååå sjalu :P kanskje jeg skulle prøvd å fått til en liten tur, hmm, planen var bare å være hjemme i sommer :p
Trenger ikke å koste så mye heller :) mye billigbilletter og trenger ikke all verdens av hotell. Det skal jo bare sover der ;)

Har aldri kjøpt noe på ebay jeg x)

har prøvd noen ganger, men ikke fått det til :p Men vet kjæresten handler en del utstyr til mobim og pc der, aå kanskje han må hjelpe meg å kjøpe noe til babyen x)

Har aldri kjøpt noe på ebay jeg x)

har prøvd noen ganger, men ikke fått det til :p Men vet kjæresten handler en del utstyr til mobim og pc der, aå kanskje han må hjelpe meg å kjøpe noe til babyen x)
Samboeren kjøpte ny skjerm til min gamle iPhone, genialt! :)
Har kjøpt mange billige deksler og slikt, men liker ikke helt å kjøpe så mange dyre ting liksom :p :)

Er medlem av en ebay barn og baby-gruppe på fb. Får litt tips der innimellom :9

Har kjøpt puslespill og lego på ebay, mn det var da det var gratis frakt fra england. Det er det ikke nå :/ tror ikke jeg kommer til å handle baby utstyr på ebay, london tur høres fristende ut :)

Back
Topp