Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er vell ikke så sikkert å kjøpe leker fra kina mtp giftstoffer osv? men englang er ok tror jegHar tittet litt, men ikke kjøpt noe enda. Men kommer ikke til å kjøpe leker fra china.
England kan jeg fint kjøpe leker fra, men usikker på om det er så mye å tjene på det mtp frakt.. Skal uansett prøve på en londontur før termin for å shoppedet er vell ikke så sikkert å kjøpe leker fra kina mtp giftstoffer osv? men englang er ok tror jeg
åh en london tur hadde ikke vært feil daEngland kan jeg fint kjøpe leker fra, men usikker på om det er så mye å tjene på det mtp frakt.. Skal uansett prøve på en londontur før termin for å shoppe
Nei må få det til!åh en london tur hadde ikke vært feil da
årh blir sååå sjalu kanskje jeg skulle prøvd å fått til en liten tur, hmm, planen var bare å være hjemme i sommerNei må få det til!
Trenger ikke å koste så mye heller mye billigbilletter og trenger ikke all verdens av hotell. Det skal jo bare sover derårh blir sååå sjalu kanskje jeg skulle prøvd å fått til en liten tur, hmm, planen var bare å være hjemme i sommer
hva vognutstyr tenker du på?De har mye fint av vognutstyr
ja det er jo ikke den delen som blir dyr, all shoppingen som blir det hahahaTrenger ikke å koste så mye heller mye billigbilletter og trenger ikke all verdens av hotell. Det skal jo bare sover der
Jupp, men handler man smart går det også greitja det er jo ikke den delen som blir dyr, all shoppingen som blir det hahaha
Hehe ja det var det daJupp, men handler man smart går det også greit
Samboeren kjøpte ny skjerm til min gamle iPhone, genialt!Har aldri kjøpt noe på ebay jeg x)
har prøvd noen ganger, men ikke fått det til Men vet kjæresten handler en del utstyr til mobim og pc der, aå kanskje han må hjelpe meg å kjøpe noe til babyen x)
Har aldri kjøpt noe på ebay jeg x)
har prøvd noen ganger, men ikke fått det til Men vet kjæresten handler en del utstyr til mobim og pc der, aå kanskje han må hjelpe meg å kjøpe noe til babyen x)
Har kjøpt mange billige deksler og slikt, men liker ikke helt å kjøpe så mange dyre ting liksomSamboeren kjøpte ny skjerm til min gamle iPhone, genialt!
Samme herEr medlem av en ebay barn og baby-gruppe på fb. Får litt tips der innimellom :9