***ebay***

Lukta det noe av dine, eller var bare jeg uheldig? Liker de godt ellers! ;)

Lukter falskt skinn og plastikk syns jeg. Har ikke kjent på den på noen dager men hadde håper lukten ble luftet vekk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lukter falskt skinn og plastikk syns jeg. Har ikke kjent på den på noen dager men hadde håper lukten ble luftet vekk :)

Jeg har å sånn og den luktet vondt i starten. Men går over etter hvert. Synes alle vesker jeg har kjøpt på ebay lukter vondt i starten.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Syns mine lukter maling jeg! Men det har blitt litt bedre, jeg har lufta de siden jeg fikk de :)

Noen som har bestilt Lamaze leker på ebay? Er det giftige dødsfeller, eller funker de fint? :) Har bestilt denne, tenkte det gikk an å prøve. Spent på kvaliteten!

Vedlegg

• 1398673458813.jpg
    1398673458813.jpg
    40,7 KB · Visninger: 46
Noen som har bestil vår/sommer jakke til barn?

Noen som har bestilt Lamaze leker på ebay? Er det giftige dødsfeller, eller funker de fint? :) Har bestilt denne, tenkte det gikk an å prøve. Spent på kvaliteten!
Takk for tips! Det står jo iallefall Lamaze på leken (på bildet iallefall). Og for en prisforskjell fra vanlig norsk butikk! Bestilte en selv :)
Men det er vel ei slags merking man kan se etter, CE eller noe..?

Takk for tips! Det står jo iallefall Lamaze på leken (på bildet iallefall). Og for en prisforskjell fra vanlig norsk butikk! Bestilte en selv :)
Men det er vel ei slags merking man kan se etter, CE eller noe..?
Ja det er enorme prisforskjeller! Var derfor jeg tenkte det gikk an å prøve :) Får se når den kommer, om det står CE noen plass!

Fikk den Lamaze leka i dag, og jeg ser ikke noe CE merke. Men den ser ellers fin ut, og lukter ikke vondt. Kanskje jeg bør smake litt på den først også, sånn for å være helt sikker? ;)

Gått litt av hengslene :/ dette lå i postkassen i dag
ImageUploadedByBV Forum1399974934.103241.jpg

Spennende! Jeg hadde ikke bestilt noe på en stund, så igår "måtte" jeg bestille litt ;) Ble et armbånd og en solskjerm til vogna! Spent på siste i alle fall - den skal liksom passe alle vogner og bilstoler :)

Bestilt sånn til å ha mobilen min på armen når jeg trener. Kostet 45kr med gratis frakt☺️

Disse har ankommet de siste dagene :) Solskjermen er fantastisk! Den dekker hele Simovogna, og kan justeres etter hvor mye skygge jeg trenger. Nå er det slutt på å dra vogna etter meg, eller å prøve å skygge foe vesla med kroppen min ;) Passer til alle vogner og bilstoler sies det!

Vedlegg

• 1401130137389.jpg
    1401130137389.jpg
    43,3 KB · Visninger: 53
  • 1401130163784.jpg
    1401130163784.jpg
    55,7 KB · Visninger: 60
Disse har ankommet de siste dagene :) Solskjermen er fantastisk! Den dekker hele Simovogna, og kan justeres etter hvor mye skygge jeg trenger. Nå er det slutt på å dra vogna etter meg, eller å prøve å skygge foe vesla med kroppen min ;) Passer til alle vogner og bilstoler sies det!

Tok det lang tid før du fikk solskjermen? Har virkelig behov for en slik vi også :)

Sånn solskjerm skal bestilles med en gang ser jeg :) supert tips

Har du link??

Siste ebay kjøp.
Matchende sommer antrekk til barna :)
ImageUploadedByBV Forum1403176087.795535.jpg

Back
Topp