Lukta det noe av dine, eller var bare jeg uheldig? Liker de godt ellers!Kjøpt og fått akkurat samme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lukta det noe av dine, eller var bare jeg uheldig? Liker de godt ellers!Kjøpt og fått akkurat samme![]()
Lukta det noe av dine, eller var bare jeg uheldig? Liker de godt ellers!![]()
Jeg har å sånn og den luktet vondt i starten. Men går over etter hvert. Synes alle vesker jeg har kjøpt på ebay lukter vondt i starten.Lukter falskt skinn og plastikk syns jeg. Har ikke kjent på den på noen dager men hadde håper lukten ble luftet vekk![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har bestilt to, ser helt like ut som de man får kjøpt i butikkenNoen som har bestilt Lamaze leker på ebay? Er det giftige dødsfeller, eller funker de fint?Har bestilt denne, tenkte det gikk an å prøve. Spent på kvaliteten!
Takk for tips! Det står jo iallefall Lamaze på leken (på bildet iallefall). Og for en prisforskjell fra vanlig norsk butikk! Bestilte en selvNoen som har bestilt Lamaze leker på ebay? Er det giftige dødsfeller, eller funker de fint?Har bestilt denne, tenkte det gikk an å prøve. Spent på kvaliteten!
Ja det er enorme prisforskjeller! Var derfor jeg tenkte det gikk an å prøveTakk for tips! Det står jo iallefall Lamaze på leken (på bildet iallefall). Og for en prisforskjell fra vanlig norsk butikk! Bestilte en selv
Men det er vel ei slags merking man kan se etter, CE eller noe..?
Disse har ankommet de siste dageneSolskjermen er fantastisk! Den dekker hele Simovogna, og kan justeres etter hvor mye skygge jeg trenger. Nå er det slutt på å dra vogna etter meg, eller å prøve å skygge foe vesla med kroppen min
Passer til alle vogner og bilstoler sies det!
Nei, tok halvannen uke bareTok det lang tid før du fikk solskjermen? Har virkelig behov for en slik vi også![]()
Nei, tok halvannen uke bareAnbefales! Den kommer i et lite nett, så den kan brettes sammen og legges i stelleveska når du ikke trenger den
![]()
Sånn solskjerm skal bestilles med en gang ser jegDisse har ankommet de siste dageneSolskjermen er fantastisk! Den dekker hele Simovogna, og kan justeres etter hvor mye skygge jeg trenger. Nå er det slutt på å dra vogna etter meg, eller å prøve å skygge foe vesla med kroppen min
Passer til alle vogner og bilstoler sies det!
http://m.ebay.com/itm/280839092124Sånn solskjerm skal bestilles med en gang ser jegsupert tips
Har du link??