Mamma og pappa har en sånn som står god jul på. Skikkelig søte!Ja hun skal hete Thea <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma og pappa har en sånn som står god jul på. Skikkelig søte!Ja hun skal hete Thea <3

Sniker.http://www.ebay.com/itm/200957637741?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
Jeg bestilte disse me tanke på å ha de med på sykehuset å slippe å dra med store flasker, å kunne ha det klart i bagen.. Hadde mine tvil om at de kom i tide men de kom etter 10 dager å er helt geniale!![]()
Så mye fint! Den Tula2shoes skal jeg merke meg - har vært veldig glad i Oliver sine skinntøfler! Har du prøvd de? Vet du hvordan kvaliteten er?![]()
Er det ekte skinn da?Vi å er kjempe glad i skinntøfler. Ikke prøvd, men dem så å kjentes grei ut men kanskje ikke helt samme kvalitet som de du får kjøpt i Norge. Men jeg kan ta feil har jo ikke fått prøvd dem enda.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ekte skinn da?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
De kosta jo ikke skjorta, så man kan bare bytte ut litt oftere![]()
Og så fikk jeg disse to forrige uke. De lukta litt rart inni. Er det ikke sånn at eddik fjerner vondt lukt? Blander jeg det i vann og vasker inni lommeboka liksom eller, noen som vet?