***ebay***

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Mener vi hadde en ebay tråd en gang men fant den ikke.

Så her kommer en ny :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Noen som har shoppa noe? Litt usikker på hva jeg skal shoppe på ebay..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tør ikke opprette konto jeg! Redd det er for enkelt og vanedannende; og dermed kan bli dyrt! ;)
 
Ikke shoppa noe til babyen nei :)
Men har handlet litt julegaver, amme bh osv :)
 
Kjøpt ammepute der som jeg venter på.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Å, denne tråden ble det liksom ikke noe av.. Svake meg har selvfølgelig oppretta ebaykonto, men har ikke tatt helt av enda :) Bestilt noen wallstickers til barneromma, og en sånn hardcase til tableten min bare. Har ikke fått det enda, så venter i spenning! Handler dere mye på ebay? Hva kjøper dere i så fall? :)
 
Jeg har handlet wallstickers til å ha på sengen (sleeping princess), stativ til sengehimmel og en stripete body med "just spent 9 months inside" på. :)
 
Jeg kjøpte masse før jul. Litt bakeredskaper, fine cellofanposer, gaveposer, litt julegaver, bambusgarn.. Samboer har brukt ebay litt mer enn meg og kjøper både sykkeldeler og ekstrautstyr/duppedingser til kameraet der. Det koster jo ingenting! Har aldri handla over tollgrensa på 200 kr :)
Har sett en del på babyklær nå, men syns det er litt vanskelig med fremmede merker mtp størrelse og kvalitet.
 
Vi har kjøpt en stelleveske, men den har ikke kommet ennå. Det vil si, sambo har bestilt. Jeg får ikke e-bay helt til, synes det kan være litt uoversiktlig og rotete. Tidligere har jeg fått mobildeksel også, jeg sier bare hva jeg vil ha, så hjelper han meg å bestille:)
Liker best norske sider jeg, stoler mer på de også. Men noen ting får du jo veldig billig på e-bay

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt mobildeksel, vesker, wallstickers og klær til storesøster. Har tatt litt av den siste tiden *flau* men det er så mye fint. Stort sett fornøyd med alt jeg har bestilt. Kjøpte blant annet en Snehvit- og en Askepottkjole til storesøster som var utrolig fine!
 
Hehe.. Nå som jeg er stuck i sykesengen så blir postkassa hjemme til stadighet fyllt til randen av små og store pakker:p
Elsker Ebay! Har handla alt fra babykluter, sko, smykker til hesteutstyr.
Huk av for buy now og free shipping så kommer dere langt;-)
 
Her er grensa 80kr (ikke 200kr), så er liksom ikke så mye jeg får kjøpt.,,
 
Her er grensa 80kr (ikke 200kr), så er liksom ikke så mye jeg får kjøpt.,,
He?! Det var da latterlig lavt! Men nå skal det sies at ingenting av det jeg har bestilt har kosta over 80 kr ;) Case til tablet 70, wallstickers kosta maks 50, mobildeksel betalte jeg 30 kr for.. Så det er mange muligheter likevel (eller dessverre kan man godt si, for det er vanedannende!)
 
He?! Det var da latterlig lavt! Men nå skal det sies at ingenting av det jeg har bestilt har kosta over 80 kr ;) Case til tablet 70, wallstickers kosta maks 50, mobildeksel betalte jeg 30 kr for.. Så det er mange muligheter likevel (eller dessverre kan man godt si, for det er vanedannende!)


Vet, men er egentlig litt ferdig med ebay så jeg overlever.
 
Har kjøpt mam flasker der, sparte ganske mye på å kjøpe flasker gjennom ebay enn å kjøpe inn mange på butikk og apoteket. Tror jeg sparte rundt 800kr
 
Popcorn, vørterøl og visa = blakk på ebay :)
 
Vi har slik, men ikke fått testet den helt enda så usikker på om jeg er fornøyd eller ikke :)

Hvilken strl har du? Å stelleveske?
Kjøpte M etter anbefaling men ser nå at jeg kunne hatt L.. Den forsvant liksom litt nedi stelleveska :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp