eBay, Wish eller...?

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvilke av disse stedene typ eBay og Wish handler du mest på?

Flytter denne ut på generelt, kanskje du får fleire svar der! :)

Mest på wish, men sjekker av og til pris på ebay det varierer litt hvem som har best pris.

Skal nå egentlig slutte, men ryker på en ny runde i ny og ne

Sliter for tiden med å bli enig med meg selv om jeg skal ta sjansen på en billig kjole. Blir ikke enig med meg selv om Asia-Størrelser som egentlig tilsier at min m skulle vært l, men livvidde de operer med tilsier at jeg måtte hatt heftig holdinn for å komme inn i den tror jeg. (en sånn morro-jule-kjole)

EBay hvis jeg «må». Gidder ikke bruke penger på ræl fra wish. EBay har ordentlige merker

Ebay. Wish er bare dritt. Venter fortsatt på en vare og er flere år siden den ble bestilt og betalt.

Men på wish får man igjen pengene om man ber om det innen en mnd etter den skulle kommet.

Fått igjen 80 kr siste uken.

Ebay :)

Men på wish får man igjen pengene om man ber om det innen en mnd etter den skulle kommet.

Fått igjen 80 kr siste uken.

Det gjør man på ebay også. Aldri hatt problemer med å få refunds på varer som ikke dukker opp, eller om varen er ødelagt.

Ebay i mitt hjerte. Prøvd Wish to ganger, begge gangene var varen jeg mottok søppel.

Det gjør man på ebay også. Aldri hatt problemer med å få refunds på varer som ikke dukker opp, eller om varen er ødelagt.

Jeg har ventet i en liten evighet på en bestilling fra ebay, skulel komemt i juni. Skal se hva jeg får gjort med saken, men på wish er det superenkelt. Så ingen gunn til å klage over noe som ikke kommer frem i alle fall.

Kjøpt via ebay 2-3 ganger. Aldri prøvd wish. :p

det greie med å få pengene tilbake fra wish er at jeg må ikke kontakte selger. dET går via wish selv så jeg slipper det personlige i det på en måte.

Jaja, sendt en melding til selger på ebay så får vi se, men på sish bare "snakker" jeg med en automatisk chat som refunderer pengene for meg, null stress.

Ebay. Men nå blir det slutt på det på nyåret ettersom at man visstnok må betale toll på alt man bestiller etter de nye tollreglene kommer. Det er ihvertfall det jeg har hørt.

Ebay. Men nå blir det slutt på det på nyåret ettersom at man visstnok må betale toll på alt man bestiller etter de nye tollreglene kommer. Det er ihvertfall det jeg har hørt.

Du må betale moms på alt du handler, ikke toll. Spent på hvordan de løser det der.

Back
Topp