Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nå vaffal bare vi som legger utHaha ja det ser ikke verre ut![]()
Haha, dritstilige sokker da
Det gjør det helt sikkertEr nå vaffal bare vi som legger utBlir gjerne mer når flere vet kjønn og slikt
![]()
Hehe, samme her. Når skal dere på oul?Det fjør det helt siklertjeg kommer hvertfall til å bestille mere da
sitter bare å tripper å gleder meg
![]()
Den 10 juniHehe, samme her. Når skal dere på oul?
Haha ja det ser ikke verre ut![]()
Det er jo neste ukeDen 10 juni![]()
er ikke lenge til nå
![]()
måtte det gå fort frem til det
![]()
![]()
Ja, gøy om du delerJeg "vindushopper" på ebay nå, jeg. Må vente til lønning den 10. før jeg kan ta avSkal poste om jeg finner noe jeg kommer til å skaffe meg
Jeg har forresten ikke OUL før 26., men stoler på ultralydjordmoren som sa 80-90% sikkert at det er jente, og kjøper jammen litt "jenteting" allerede
![]()
Ja det gjør det jo :/ enkelte ting venter en jo en evighet på mens noen er ganske kjappeNei. Handler der jeg å. Men det tar jo sin tid før varene kommer. Å har bestemt meg for ikke å handle noe før etter ul.![]()
Ikke dumSå kjekt å sjå kva de andre shoppa. Har kjøpt denne til vogna. Var fin, men litt kort mellom festa. Vis vedlegget 120051
Så kjekt å sjå kva de andre shoppa. Har kjøpt denne til vogna. Var fin, men litt kort mellom festa. Vis vedlegget 120051