Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Lurer på mer jeg:p

Ser samme merke har sånne heledrakter. Vet du om de er så små i str. også?

http://www.ebay.com/itm/NWT-Vaenait...?pt=AU_Baby_Clothing&var=&hash=item3a7bc26503

Denne for eks:)

Vis vedlegget 53931
Likte godt den hvite og blå:D
Har kjøpt den dressen selv gjennom samme forhandler (bare annen farge), og den var ganske liten i størrelsen.
Som synnøve også sier over her, alt som sendes fra Kina er generelt små i størrelse :p
(gå i hvert fall èn størrelse over det du vil ha, ofte er det lurt å satse på et par-tre større størrelse :)

Slike f.eks.? :)
image005.jpg

http://www.ebay.com/itm/271202351368?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
De har jeg. Fine! Også kjøpt Rice sine, men det var på coolshop.no

Har kjøpt den dressen selv gjennom samme forhandler (bare annen farge), og den var ganske liten i størrelsen.
Som synnøve også sier over her, alt som sendes fra Kina er generelt små i størrelse :p
(gå i hvert fall èn størrelse over det du vil ha, ofte er det lurt å satse på et par-tre større størrelse :)

Ok, takk for at du sier det.
Ble den du bestilte for liten da elr?
Hvordan var kvaliteten ellers syns du?:)

Ok, takk for at du sier det.
Ble den du bestilte for liten da elr?
Hvordan var kvaliteten ellers syns du?:)
Jeg kjøpte en som skulle være str 68, så la den bort for å ta den frem da hun passet 68.. (dumme meg!)
Tok den frem da hun passet 62, og da var allerede den for liten :( Så fikk bare brukt den den ene gangen (med bleia hengende utenfor :p )
Synes kvaliteten virker veldig bra, deilig i stoffet! Men vet ikke om alle er helt like i skrittet, for der synes jeg liksom det manglet en knapp, slik at bleia kom litt frem der (men det kan også være fordi den var for liten altså..)
Har lyst til å bestille en til, ettersom hun ikke fikk brukt den forrige, men hun har altfor mye klær allerede, så får vel vente litt :p

De har jeg. Fine! Også kjøpt Rice sine, men det var på coolshop.no
Jeg selv har avent sine, og synes de fungerer veldig bra. Men disse har jeg i watch-listen min, dersom jeg en dag skal fine ut at jeg har for lite begre :p

Jeg selv har avent sine, og synes de fungerer veldig bra. Men disse har jeg i watch-listen min, dersom jeg en dag skal fine ut at jeg har for lite begre :p
Jeg har også avent sine, som jeg kjøpte på ebay endel billigre :D Liker de vwldig godt :) Kjøpte disse her nå og, trenger fler :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en som skulle være str 68, så la den bort for å ta den frem da hun passet 68.. (dumme meg!)
Tok den frem da hun passet 62, og da var allerede den for liten :( Så fikk bare brukt den den ene gangen (med bleia hengende utenfor :p )
Synes kvaliteten virker veldig bra, deilig i stoffet! Men vet ikke om alle er helt like i skrittet, for der synes jeg liksom det manglet en knapp, slik at bleia kom litt frem der (men det kan også være fordi den var for liten altså..)
Har lyst til å bestille en til, ettersom hun ikke fikk brukt den forrige, men hun har altfor mye klær allerede, så får vel vente litt :p

Aha skjønner. Det er kjipt da!
Hm,ja...bør egentlig ikke bestille sett i forhold til mengde klær jeg heller:P

Har handlet mange one-piecer fra veanitbaby til storesøster. Største str er vel 18-24 mndr, og den brukten hun fra hun var 16 mndr til 22 mndr ca. Men hun er litt liten da. Ligger en str. og to bak de andre på sin alder.
Kjøpte en body der til lillebror, str 9 mndr, den er for liten nå :P Så jeg tenkte å kjøpe one-picer til han i den største størrelsen og håpe på at de ikke blir for små til bhg-start i august ;)

Siste jeg bestilte var kakeformen:P Shoppa ja,men ikke på ebay;)
Mye fint lalita:D

Jeg har shoppa en del jeg og ja.. Venter på det meste enda da... :p
Kan se om jeg får lagt inn linker i kveld eller noe :)

Kjøpte påfyll av sokker som kom i posten i dag, ellers blir det lite ebay om dagen. Tiden flyr vekk til andre ting :P

Ja, vet flere som har brukt han. Du må bare spørre. Tror shipping var fire pund.
Hvordan gjør du det da?
Jeg pleier bare å trykke på "kjøp" jeg, og betaler med paypal med en gang. Da blir jo ikke shippingen lagt til i prisen.. Betaler dere da to omganger? Eller venter du med å betale, betaler på annen måte, eller hva? Sorry, er helt lost jeg :p

Hvordan gjør du det da?
Jeg pleier bare å trykke på "kjøp" jeg, og betaler med paypal med en gang. Da blir jo ikke shippingen lagt til i prisen.. Betaler dere da to omganger? Eller venter du med å betale, betaler på annen måte, eller hva? Sorry, er helt lost jeg :p
Hehe, det går fint. Jeg spurte selger om frakt for å vite før jeg trykket buy it now, så jeg var sikker på frakten.
Når han bekreftet den, trykket jeg buy it now, og da kom det opp med en gang, eller så måtte jeg vente til selger godtok kjøpet, og så betale (tror det var det, jeg tok buy it now, så la han til porto, så fikk jeg betalt) Jeg betalte hvertfall bare hele summen på en gang.
Og fikk den akkurat sånn jeg ville, han er veldig hjelpsom. Ene hunden vår er større enn den andre, og det lagde han uten problemer, og jeg fikk endret fonten sånn jeg ville selv. VELDIG fornøyd :D

Jeg har handla masse i det siste, men kun bryllups ting så det er nok ikke så interessant! :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp