Ebay-tråd for Oktober-jentene..

haha, ble ikke så bra lagt ut men.. det plaskebassenget gleder jeg meg SÅ til å få <3

Ikke shoppet annet enn scrappesaker siste tiden, og det er kanskje ikke så interessant :P

Noen som har bestilt pysjer til de små og vært fornøyd?:)

Ligger på mobben i senga nå, men kan godt adde noen imorgen. Ellers bare søk vaenait så kommer det opp masse. Vaenait4u og vaenaitbaby er gode selgere. Ganske små i str. Snuppa her er 68/74 og begynner vel nå å passe 1-2 år i pysjene. (Str går fra år til år)

Ligger på mobben i senga nå, men kan godt adde noen imorgen. Ellers bare søk vaenait så kommer det opp masse. Vaenait4u og vaenaitbaby er gode selgere. Ganske små i str. Snuppa her er 68/74 og begynner vel nå å passe 1-2 år i pysjene. (Str går fra år til år)

Søkte det opp, og det var sinnsykt mange fine:D Da skal jeg jaggu bestille:) Ok, veslegutt her bruker også 68/74, så bestille 1år minst da?:) Fant noen med ugler:D

Søkte det opp, og det var sinnsykt mange fine:D Da skal jeg jaggu bestille:) Ok, veslegutt her bruker også 68/74, så bestille 1år minst da?:) Fant noen med ugler:D
Ja , har ikke prøvd meg på 2-3 år enda, men etter som jeg har skjønt på andre som har kjøpt, går 3åringer i 7-8 år, så tror ikke str er så forskjellige. Jeg har også ugle, i rosa. Den er enda finere i virkeligheten!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja , har ikke prøvd meg på 2-3 år enda, men etter som jeg har skjønt på andre som har kjøpt, går 3åringer i 7-8 år, så tror ikke str er så forskjellige. Jeg har også ugle, i rosa. Den er enda finere i virkeligheten!

Oki, da får jeg bestille stort:D

Lurer på mer jeg:P

Ser samme merke har sånne heledrakter. Vet du om de er så små i str. også?

http://www.ebay.com/itm/NWT-Vaenait...?pt=AU_Baby_Clothing&var=&hash=item3a7bc26503

Denne for eks:)

$T2eC16dHJHoE9n3KgItnBQpKpSwPDw~~60_57.JPG
Likte godt den hvite og blå:D

Den leppeskrubben var god faktisk:D

Noen som har link til små bokser jeg kan ha fruktmos i? Må ha flere:P

Den leppeskrubben var god faktisk:D

Noen som har link til små bokser jeg kan ha fruktmos i? Må ha flere:p
Slike f.eks.? :)
image005.jpg

http://www.ebay.com/itm/271202351368?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Back
Topp