kinemorB
Glad i forumet
jøss funker den spraygreia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte meg fototelt for litt siden
Vis vedlegget 43614
Det er hvitt "telt" (firkantet boks) som man fotograferer gjenstander i. Den ene siden har en luke hvor man stikker kamera gjennom. Jeg har ikke fått tid til å prøve det enda. Tenker det blir en del prøving og feiling i begynnelsen med instillinger på kameraet osv. før jeg får det til Tanken er at jeg skal bruke det til å ta bilde av prosjektene mine i for å unngå rotete bakgrunner og mer optimal fargegjengivelseHvordan fungerer et fototelt? Og er du fornøyd?
Det er hvitt "telt" (firkantet boks) som man fotograferer gjenstander i. Den ene siden har en luke hvor man stikker kamera gjennom. Jeg har ikke fått tid til å prøve det enda. Tenker det blir en del prøving og feiling i begynnelsen med instillinger på kameraet osv. før jeg får det til Tanken er at jeg skal bruke det til å ta bilde av prosjektene mine i for å unngå rotete bakgrunner og mer optimal fargegjengivelse
Nei, har ikke kjøpt annet utstyr enn denne forløpig. Hadde vært moro å hatt en bakgrunn å hengt opp hjemme, ja. Liker godt å fotografere jeg også. Begynte på utdannelsen også, men fikk en skade i ryggen som gjorde meg sengeliggende så da måtte jeg droppe ut Foto lå lenge på hyllen etter det, men begynte å få tilbake lysten når eldste kom til verdenAha Har du funnet bakgrunner som man kan henge opp hjemme eller eller andre spennende ting? Jeg liker selv å fotografere Mannen er med i en fotoklubb og kan leie fotostudio, men ikke alltid jeg orker dra dit for å få litt ryddige bilder av ungene. Samt jeg kan ikke med utstyrer der, så er alltid avhengig av mannen.
Nei, har ikke kjøpt annet utstyr enn denne forløpig. Hadde vært moro å hatt en bakgrunn å hengt opp hjemme, ja. Liker godt å fotografere jeg også. Begynte på utdannelsen også, men fikk en skade i ryggen som gjorde meg sengeliggende så da måtte jeg droppe ut Foto lå lenge på hyllen etter det, men begynte å få tilbake lysten når eldste kom til verden
Ja, de er noen fantastiske motiver disse småtrollene, det skal være sikkert og visstSå kjedelig at du ikke fikk fullført utdannelsen pga skade i ryggen Jeg er bare på hobbynivå, og fikk også et hopp i interessen etter at jeg ble mor
Har du link til dette??[/quote][quote="Synnøve
Vis vedlegget 41296 Jeeez, nå er jeg hekta på dette her og
Har du link til dette??
Den var fin. Normal i str?Denne var kjempedeilig Flott med litt rynkete stoff rundt magen
http://www.ebay.co.uk/itm/370912212...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Flere plagg fra denne selgeren er kombo gravid/ammeklær. Har sikkert 7 plagg derfra
Den var fin. Normal i str?
Har du fått denne? Har bestillt ein sånn eg også, men syns den var så rar på...Deler denne jeg da. Til å ha på seg når dåpskjolen ryker til utpå festen
Så genialt at det var en heldrakt
http://www.ebay.com/itm/Kids-Baby-Boy-Cotton-Gentleman-Rompers-Jumpsuit-Bodysuit-Clothes-Outfit-6-24M/151147297520?_trksid=p5713.m2062&_trkparms=aid=555012&algo=PW.MBE&ao=1&asc=360&meid=3766283527179257554&pid=100042&prg=1188&rk=3&rkt=9&sd=390673289228&
Har ikke fått den ennå nei, men kan gi en lyd når den er komtHar du fått denne? Har bestillt ein sånn eg også, men syns den var så rar på...