Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Hvordan fungerer et fototelt? Og er du fornøyd?
Det er hvitt "telt" (firkantet boks) som man fotograferer gjenstander i. Den ene siden har en luke hvor man stikker kamera gjennom. Jeg har ikke fått tid til å prøve det enda. Tenker det blir en del prøving og feiling i begynnelsen med instillinger på kameraet osv. før jeg får det til :P Tanken er at jeg skal bruke det til å ta bilde av prosjektene mine i for å unngå rotete bakgrunner og mer optimal fargegjengivelse ;)

Det er hvitt "telt" (firkantet boks) som man fotograferer gjenstander i. Den ene siden har en luke hvor man stikker kamera gjennom. Jeg har ikke fått tid til å prøve det enda. Tenker det blir en del prøving og feiling i begynnelsen med instillinger på kameraet osv. før jeg får det til :p Tanken er at jeg skal bruke det til å ta bilde av prosjektene mine i for å unngå rotete bakgrunner og mer optimal fargegjengivelse ;)

Aha :) Har du funnet bakgrunner som man kan henge opp hjemme eller eller andre spennende ting? Jeg liker selv å fotografere :) Mannen er med i en fotoklubb og kan leie fotostudio, men ikke alltid jeg orker dra dit for å få litt ryddige bilder av ungene. Samt jeg kan ikke med utstyrer der, så er alltid avhengig av mannen.

Aha :) Har du funnet bakgrunner som man kan henge opp hjemme eller eller andre spennende ting? Jeg liker selv å fotografere :) Mannen er med i en fotoklubb og kan leie fotostudio, men ikke alltid jeg orker dra dit for å få litt ryddige bilder av ungene. Samt jeg kan ikke med utstyrer der, så er alltid avhengig av mannen.
Nei, har ikke kjøpt annet utstyr enn denne forløpig. Hadde vært moro å hatt en bakgrunn å hengt opp hjemme, ja. Liker godt å fotografere jeg også. Begynte på utdannelsen også, men fikk en skade i ryggen som gjorde meg sengeliggende så da måtte jeg droppe ut :( Foto lå lenge på hyllen etter det, men begynte å få tilbake lysten når eldste kom til verden :)

Nei, har ikke kjøpt annet utstyr enn denne forløpig. Hadde vært moro å hatt en bakgrunn å hengt opp hjemme, ja. Liker godt å fotografere jeg også. Begynte på utdannelsen også, men fikk en skade i ryggen som gjorde meg sengeliggende så da måtte jeg droppe ut :( Foto lå lenge på hyllen etter det, men begynte å få tilbake lysten når eldste kom til verden :)

Så kjedelig at du ikke fikk fullført utdannelsen pga skade i ryggen :( Jeg er bare på hobbynivå, og fikk også et hopp i interessen etter at jeg ble mor :)

Så kjedelig at du ikke fikk fullført utdannelsen pga skade i ryggen :( Jeg er bare på hobbynivå, og fikk også et hopp i interessen etter at jeg ble mor :)
Ja, de er noen fantastiske motiver disse småtrollene, det skal være sikkert og visst :D

[quote="Synnøve:)
Vis vedlegget 41296 Jeeez, nå er jeg hekta på dette her og:p:eek:[/quote]
Har du link til dette??

Deler denne jeg da. Til å ha på seg når dåpskjolen ryker til utpå festen :)
Så genialt at det var en heldrakt :)
$T2eC16d,%21%29MFIbtGFZUfBSYzkvFgoQ%7E%7E60_12.JPG

http://www.ebay.com/itm/Kids-Baby-Boy-Cotton-Gentleman-Rompers-Jumpsuit-Bodysuit-Clothes-Outfit-6-24M/151147297520?_trksid=p5713.m2062&_trkparms=aid=555012&algo=PW.MBE&ao=1&asc=360&meid=3766283527179257554&pid=100042&prg=1188&rk=3&rkt=9&sd=390673289228&

Last edited:
Back
Topp