Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Dere ebayveteraner!? Jeg må spørre noen dumme spørsmål,da jeg ny i dette her;)

Vet jo at tollgrensen er 200kr, så den er grei...
Hvis jeg for eks bestiller en kjole til 198kr til meg selv, og frakten er på 40kr....da blir jo det til sammen over 200kr...men det teller ikke som over 200kr,sant..? Siden det er frakt ,og ikke selve varen....hmm...

Og annet eks:
Hvis jeg kjøper de samme skoene til meg selv, altså til 198kr....av en selger der inne...
Men jeg samme dag kjøper en joggedress til mini, og sko og det også koster...men fra andre selgere...da er det nye 200kr....hmm?:P

Jeg er ikke så smart og ikke helt in i dette her;):D Så jenter?;)

Elsker nettshopping, men er da norske sider;)
Sniker.
Det er verdien på varen som teller, hvis varen koster 197 og frekten er 100 kr er du under 200kr og slipper toll og moms.
200kr gjelder fra en selger, så du kan fint bestille for under 200kr fra flere selgere uten å måtte betale frakt.
Viss du bestiller 2 ganger fra samme selger på samme dag, kan det hende han pakker i en pakke og da vil du overstride 200kr , da må du enten sende beskjed om at det skal pakkes i 2 pakker eller vente til første pakke er sendt før du bestiller neste.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker.
Det er verdien på varen som teller, hvis varen koster 197 og frekten er 100 kr er du under 200kr og slipper toll og moms.
200kr gjelder fra en selger, så du kan fint bestille for under 200kr fra flere selgere uten å måtte betale frakt.
Viss du bestiller 2 ganger fra samme selger på samme dag, kan det hende han pakker i en pakke og da vil du overstride 200kr , da må du enten sende beskjed om at det skal pakkes i 2 pakker eller vente til første pakke er sendt før du bestiller neste.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh, så bra!
Da vet jeg det jeg trenger, takker for svar;):D
Nå kan jeg jo handle mye nå da...tæhæ:rolleyes:

Her er mine siste kjøp, har mottatt alt og er veldig fornøyd :)
$T2eC16NHJIgFHR-NehKmBR7miD30d!~~60_12.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/111194733090?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Ble ca 300kr med frakt, men den er absolutt verdt det ;) (tror ikke man får sånne så billig her jeg?)

$T2eC16RHJIkFHR1!81igBSSB7ZUo+g~~60_12.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/321218749...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Har bien og giraffen. De er litt korte i "snora" synes jeg, vet ikke om vi har noe å henge de på hvor de blir hengende lavt nok for å ta på de, men de er søte å se på da :)

Her er mine siste kjøp, har mottatt alt og er veldig fornøyd :)
$T2eC16NHJIgFHR-NehKmBR7miD30d!~~60_12.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/111194733090?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Ble ca 300kr med frakt, men den er absolutt verdt det ;) (tror ikke man får sånne så billig her jeg?)

$T2eC16RHJIkFHR1!81igBSSB7ZUo+g~~60_12.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/321218749...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648
Har bien og giraffen. De er litt korte i "snora" synes jeg, vet ikke om vi har noe å henge de på hvor de blir hengende lavt nok for å ta på de, men de er søte å se på da :)

Så søte leker :)
Angående de som var korte i snoren... Jeg kjøpte meg en pakke med bare slike løse ringer, tror det var FisherPrice, for da er det bare til å feste på ringer til man er fornøyd med lengden og så henge den opp ;) Kjempefine å feste leker fast i vognen når de blir større også slik at man ikke mister leken når ungen hiver den ut :P

Så søte leker :)
Angående de som var korte i snoren... Jeg kjøpte meg en pakke med bare slike løse ringer, tror det var FisherPrice, for da er det bare til å feste på ringer til man er fornøyd med lengden og så henge den opp ;) Kjempefine å feste leker fast i vognen når de blir større også slik at man ikke mister leken når ungen hiver den ut :p
Tusen takk for tipset! :)
Plana var å ha ene leken i vogna og andre til newborn setet til stokke men som de er nå kunne de ikke brukes :)
Får dra ut å se om jeg finner :)

ImageUploadedByBV Forum1386874407.317025.jpg
Har kastet meg på trenden jeg også, utrolig hvor mye man finner på ebay :D
Her er et av kjøpene mine, ga ca 200,- for disse to, inkludert frakt.
Koster 200,- for en i butikk her ;)

Synnøve: Får ikke til å lime inn linken her, men skal gjøre det når jeg kommer inn på pc ;)

$(KGrHqYOKp0FGRl6dSs9BRm47Rinrw~~60_12.JPG Genial. Jeg får aldri til å treffe i muffinsformer. Eller vaffel/pannekake røre. Hehe.
FZ1189-_______002.jpg FZ1189-D2.jpg Denne koster 179,- på tilbords. Kjekt å ha :P

Den muffinsdingsen MÅ jeg ha :D Tåler den oppvaskemaskin tror du? Jeg er for lat til å vaske opp :P

Back
Topp