..flere enn meg som begynne å bli lei av å være gravid? E kommet inn i en periode kor alt e blæh..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror aldri jeg har følt meg så fin i hele mitt liv! Ja, det er slitsomt, men ååh, så koselig det er (stort sett i alle fall) å kjenne og se spark og bevegelser 

Jeg kjenner på mye av det samme, det kan være ganske psykisk slitsomt i perioder. Jeg føler ikke jeg får nytt graviditeten som jeg hadde håpet heller siden jeg er så "låst" til å holde meg i ro. Skulle så gjerne ha gjort hyggelige ting med mannen, som bare det å dra ut og spise, for eksempel, eller kost meg med å handle inn det vi trenger til de kommer.. Vi får prøve å holde ut med frykten og tankene så godt vi kan!Jeg er ganske ambivalent. Vil ikke de skal komme nå, men siden svangerskapet er så dramatisk, så klarer jeg ikke kose meg uten at det stikker av frykt samtidig. Så det er slitsomt og sånn sett kunne godt svangerskapet snart vært ferdig. Men vil ikke de skal komme nå...
Jaaa! Gleder meg til å bli ferdig nå. Har gått opp alt for mye i vekt, blir andpusten av ingenting, kan ikke spise alt jeg vil (omg, en blodig biff og spekeskinke, har ikke ord for hvor mye jeg savner det) vondt i rygg og bekken, kvalm av og på, kviser til tusen og lekker melk som f***Kan heller ikke vente på å få møte jenta vår!
![]()
Hehe, må si meg helt enig i alt herJaaa! Gleder meg til å bli ferdig nå. Har gått opp alt for mye i vekt, blir andpusten av ingenting, kan ikke spise alt jeg vil (omg, en blodig biff og spekeskinke, har ikke ord for hvor mye jeg savner det) vondt i rygg og bekken, kvalm av og på, kviser til tusen og lekker melk som f***Kan heller ikke vente på å få møte jenta vår!
![]()
Samme her ang svangerskapet nå enn sist, så kjenne eg e lei, ska bli godt å slippe å ha vondt hele tia i bekkenet/ryggenFøler jeg ofte nå har perioder hvor jeg lurer på hvorfor jeg absolutt ville ha flere![]()
Vet jo at han er verdt det når han kommer ut men svangerskapet til storesøster var mer krevende psykisk så trodde at nå som jeg og mannen fikk være sammen at det skulle bli et bedre svangerskap men istedenfor har dette blitt et tyngre fysisk svangerskap med kvalme, tidlig bekkenløsning, tideligere vonde kynnere osv enn sist.
Prøver å kose meg men ikke like lett alltid
Å redd for fødselen trenger man heller ikke bli, var ikke bekymret før fødselen me nr 1, gikk superfintGleder meg til å slippe svimmelhet og sjekking av sukkerinnhold på alle matvarer, det å kunne ta en is uten dårlig samvittighet
Har det meste klart, men samtidig ser jeg jo at alt kommer til å forandre seg og noen ting er nok også enklere nå - selv om kondisen er på bunnivå så litt ferdig med graviditeten, men også litt redd for hva som kommer.... (førstegangs)... Utrolig nok er jeg ikke redd for fødselen (enda?)...
Gleder meg til å møte lille mageboeren![]()