E det..

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
..flere enn meg som begynne å bli lei av å være gravid? E kommet inn i en periode kor alt e blæh..!

Nei! Sikkert fordi jeg kjenner på frykten for å føde altfor tidlig (omtrent "ikke-eksisterende" livmorhals og tvillinger..). Kjenner jeg nesten får litt panikk av tanken på å miste magen, har blitt så glad i den :Heartred Tror aldri jeg har følt meg så fin i hele mitt liv! Ja, det er slitsomt, men ååh, så koselig det er (stort sett i alle fall) å kjenne og se spark og bevegelser :Heartred

Begynner å bli ganske lei jeg også. Oktober kan ikke komme for nok! Gleder meg så til å møte gutten min <3

Jaaa! Gleder meg til å bli ferdig nå. Har gått opp alt for mye i vekt, blir andpusten av ingenting, kan ikke spise alt jeg vil (omg, en blodig biff og spekeskinke, har ikke ord for hvor mye jeg savner det) vondt i rygg og bekken, kvalm av og på, kviser til tusen og lekker melk som f*** :P Kan heller ikke vente på å få møte jenta vår! :)

Jeg kan være litt lei innimellom når jeg har vondt i bekkenet eller jeg blir helt opphovnet i beina. Men stort sett så synes jeg tiden går altfor fort og føler meg ikke klar ennå. Har ikke alt på plass til babyen ennå.

Ikke ennå, men det kommer snart ;) men gleder meg ikke til fødselen nettopp, er andrerangs så jeg vet hva jeg kan forvente :) men gleder oss masse til å treffe lillebror!

Jeg gleder meg selvfølgelig til oktober.
Men på samme tid, gikk det opp for meg at det er siste gang jeg skal gå med kul på magen, og kose meg med alle bevegelsene.
Dette er 3., og siste barnet vårt. Så jeg fikk plutselig en dag for meg, at "shit! Jeg skal aldri mer kjenne på dette.... Litt trist."

Så jeg skal prøve å nyte resten av svangerskapet så godt jeg kan.
Har vært drittlei på slutten med de andre 2...

Gleder meg til å slippe svimmelhet og sjekking av sukkerinnhold på alle matvarer, det å kunne ta en is uten dårlig samvittighet :smiley-angelic001
Har det meste klart, men samtidig ser jeg jo at alt kommer til å forandre seg og noen ting er nok også enklere nå - selv om kondisen er på bunnivå så litt ferdig med graviditeten, men også litt redd for hva som kommer.... (førstegangs)... Utrolig nok er jeg ikke redd for fødselen (enda?)...

Gleder meg til å møte lille mageboeren :dummy:

Jeg er ganske ambivalent. Vil ikke de skal komme nå, men siden svangerskapet er så dramatisk, så klarer jeg ikke kose meg uten at det stikker av frykt samtidig. Så det er slitsomt og sånn sett kunne godt svangerskapet snart vært ferdig. Men vil ikke de skal komme nå...

Jeg er ikke lei ennå, men føler meg litt frustrert på jobb da jeg føler meg så unyttig (har en tung jobb med mye løft og mye gåing) så føler jeg legger så mye på de andre ansatte. Også er det jo andre og mest sannsynlig siste gang jeg går gravid, så sier til meg selv at jeg må nyte dette likevel :)

Veldig opp og ned, selvfølgelig skulle jeg ønske det var slutten av oktober! Men noen perioder går relativt fort mens andre så sakte og er marrerit! Nå er jeg 100% sykemeldt, vært det hele tiden og skal være det resten av tiden, så det gjør dagene automatisk går saktere.
Men tankene går til henne vær dag, fantaserer og fantaserer hvordan livet blir med vår prinsesse!
Føler livet er satt på vent frem til hun kommer :/ men prøver å nyte tiden aleine med min mann, kose oss mest mulig!
Heldigvis deler jeg ventetiden med noen som gjør den kortere og bedre!

Overhodet ikke lei! :)

Jeg er ganske ambivalent. Vil ikke de skal komme nå, men siden svangerskapet er så dramatisk, så klarer jeg ikke kose meg uten at det stikker av frykt samtidig. Så det er slitsomt og sånn sett kunne godt svangerskapet snart vært ferdig. Men vil ikke de skal komme nå...
Jeg kjenner på mye av det samme, det kan være ganske psykisk slitsomt i perioder. Jeg føler ikke jeg får nytt graviditeten som jeg hadde håpet heller siden jeg er så "låst" til å holde meg i ro. Skulle så gjerne ha gjort hyggelige ting med mannen, som bare det å dra ut og spise, for eksempel, eller kost meg med å handle inn det vi trenger til de kommer.. Vi får prøve å holde ut med frykten og tankene så godt vi kan! :) Hvis du trenger å få ut litt tanker eller bekymringer eller lignende er det bare å sende meg en melding :)

Jaaa! Gleder meg til å bli ferdig nå. Har gått opp alt for mye i vekt, blir andpusten av ingenting, kan ikke spise alt jeg vil (omg, en blodig biff og spekeskinke, har ikke ord for hvor mye jeg savner det) vondt i rygg og bekken, kvalm av og på, kviser til tusen og lekker melk som f*** :p Kan heller ikke vente på å få møte jenta vår! :)

Den biffen skal jeg spise med en gang jeg kommer hjem fra sykehuset! :D

Men ja, er lei! Håper bare at de 10 ukene som er igjen går fort!

Føler jeg ofte nå har perioder hvor jeg lurer på hvorfor jeg absolutt ville ha flere :p

Vet jo at han er verdt det når han kommer ut men svangerskapet til storesøster var mer krevende psykisk så trodde at nå som jeg og mannen fikk være sammen at det skulle bli et bedre svangerskap men istedenfor har dette blitt et tyngre fysisk svangerskap med kvalme, tidlig bekkenløsning, tideligere vonde kynnere osv enn sist.
Prøver å kose meg men ikke like lett alltid

Jaaa! Gleder meg til å bli ferdig nå. Har gått opp alt for mye i vekt, blir andpusten av ingenting, kan ikke spise alt jeg vil (omg, en blodig biff og spekeskinke, har ikke ord for hvor mye jeg savner det) vondt i rygg og bekken, kvalm av og på, kviser til tusen og lekker melk som f*** :P Kan heller ikke vente på å få møte jenta vår! :)
Hehe, må si meg helt enig i alt her :P

Føler jeg ofte nå har perioder hvor jeg lurer på hvorfor jeg absolutt ville ha flere :p

Vet jo at han er verdt det når han kommer ut men svangerskapet til storesøster var mer krevende psykisk så trodde at nå som jeg og mannen fikk være sammen at det skulle bli et bedre svangerskap men istedenfor har dette blitt et tyngre fysisk svangerskap med kvalme, tidlig bekkenløsning, tideligere vonde kynnere osv enn sist.
Prøver å kose meg men ikke like lett alltid
Samme her ang svangerskapet nå enn sist, så kjenne eg e lei, ska bli godt å slippe å ha vondt hele tia i bekkenet/ryggen :-)

Gleder meg til å slippe svimmelhet og sjekking av sukkerinnhold på alle matvarer, det å kunne ta en is uten dårlig samvittighet :smiley-angelic001
Har det meste klart, men samtidig ser jeg jo at alt kommer til å forandre seg og noen ting er nok også enklere nå - selv om kondisen er på bunnivå så litt ferdig med graviditeten, men også litt redd for hva som kommer.... (førstegangs)... Utrolig nok er jeg ikke redd for fødselen (enda?)...

Gleder meg til å møte lille mageboeren :dummy:
Å redd for fødselen trenger man heller ikke bli, var ikke bekymret før fødselen me nr 1, gikk superfint :-)

Back
Topp