Dyrene våre!

tullmusa

Forumet er livet
Nå har jeg endelig lært meg å legge inn bilder.. Så for å feire det tenkte jeg vi kunne lage en tråd hvor vi viser fram bilder av dyrene våre, for vi som har. [;)]

Dette er iallefall degusene våre. Stitch og Scrat. [:)]

De er så søøte når de ligger oppå hverandre å sover eller slapper av. De bruker å lage seg et "bol" i høyet som de ligger inni. [:)]

Her sitter han ene (ikke så lett å se hvem som er hvem) og spiser i husken sin. [:)]

Så fine katter du har nallepu! Er de rasekatter?

Må også vise fram "fosterungen" vår. Søstera min sin lille langhårete hamster. Ikke så fint navn da.. Hun døpte han Fettmunn![&:]

Meg og Fettmunn. [:)]

ORIGINAL: pebbles

Så fine katter du har nallepu! Er de rasekatter?

Nei jeg var på utgikk etter en såkalt main coon(skrives det sånn?), men jeg er svak for dyr som skal avlives og endte opp ned disse 2 rabbagassene[;)] Samme egentlig, katt er katt[8|]

Så fine dyr du hadde nallepu![:D] Har lyst på hunder og katter, men sambo er desverre allergisk når de blir så store.. [:'(]

ORIGINAL: tullmusa

Så fine dyr du hadde nallepu![:D] Har lyst på hunder og katter, men sambo er desverre allergisk når de blir så store.. [:'(]

Takk takk, jeg forguder dem alle sammen[:D]

Er han allergisk mot røytefrie raser også? Kameraten til eldstemann her i huset er allergisk mot alt, men hundene våre går det kjempe bra[;)]

Er han allergisk mot hunder med krøller?? Bror min er veldig allergisk mot alle pelsdyr, men han reagerer ikke på toy puddelen til tanta mi.

Jeg vil oxo ha hund, men sambo sier vi skal vente til ungene begynner og mase om det, så de kan hjelpe til og få lære og ha ansvar for dyr og bla bla bla!! Tror det hadde vært fint om junior kunne få vokse opp med en hund jeg, vi har jo katt da, er litt enklere med de da, men jeg er hundemenneske.

Er veldig glad i pusen vår uanz da, elsker alle dyr, men særlig hunder.

Nei, han er ikke allergisk mot de som ikke røyker, eller "allergivennlige" hunder.. Ikke når vi er på besøk hos folk med det. Det er jo som regel kun for et par dager, og det går bra. [:)]
Men det spørs å ha det hjemme, hele tiden. [:-]

Det er forresten kongepudler og tysk spisshund (?) det er..
Den siste skal kanskje parres, så da har vi jo kanskje en mulighet til å få, men tror vi venter til vi får noe større.. Gjerne et hus. [:)]

Jeg har lyst på hund, og samboeren har lyst på katt. Men han er også veldig allergisk, så det blir ingen av delene [:(]

Nei, han er ikke allergisk mot de som ikke røyker, eller "allergivennlige" hunder.. Ikke når vi er på besøk hos folk med det. Det er jo som regel kun for et par dager, og det går bra. [:)]

Den siste skal kanskje parres, så da har vi jo kanskje en mulighet til å få, men tror vi venter til vi får noe større.. Gjerne et hus. [:)]

Tysk spisshund er det keeshounden?Fin hund i alle fall. Forstår at folk er skeptiske til en sånn FEMI rase som jeg har[;)] Kan dere ikke få låne hundene en ukes tid og se hvordan det går? Uansett så bør man vaske hundene sine ofte om det er allergikere i huset[;)]

ORIGINAL: Nallepu

Jeg har aldri sett deguser før jeg da[8|] Er de små?

Større enn en hamster, mindre enn et marsvin. De er i slekt med chinchilla, og det ser man lett på ansiktet deres. De ligner også litt på ekorn. [:D]

Så bader de i chinchilla-sand! Har det i en skål i buret, og de ruller og tar salto oppi der! [:D]
Er masse underholdning med deguser. De er ikke vanskelig å ha med å gjøre, og de blir håndtam. Kan holde dem og leke litt med dem.. Så blir de veeeldig glad når de får mat![:D]

Så kult at samboeren din ikke er allergisk mot dyr som ikke røyker![:D]

Jeg har aldri sett deguser før jeg da[8|] Er de små?

Større enn en hamster, mindre enn et marsvin. De er i slekt med chinchilla, og det ser man lett på ansiktet deres. De ligner også litt på ekorn. [:D]

Så bader de i chinchilla-sand! Har det i en skål i buret, og de ruller og tar salto oppi der! [:D]
Er masse underholdning med deguser. De er ikke vanskelig å ha med å gjøre, og de blir håndtam. Kan holde dem og leke litt med dem.. Så blir de veeeldig glad når de får mat![:D]

hehe,syns jeg ser dem[:D]

Her er min "første fødte" baby. Sebastian[:)]

Tysk spisshund er det keeshounden?Fin hund i alle fall. Forstår at folk er skeptiske til en sånn FEMI rase som jeg har[;)] Kan dere ikke få låne hundene en ukes tid og se hvordan det går? Uansett så bør man vaske hundene sine ofte om det er allergikere i huset[;)]

Er ikke helt sikker.. Trooor det var tysk spisshund.. Ligner litt på en større utgave av pappillion. Masse pels og supertynne ben![:D]
De krever en del pellstell da, men det er jo bare artig.. Det er tanta og onkelen min sine hunder, og de bor litt for langt unna til at vi kan låne dem. Men tror ikke det ville blitt noe problem. [:)]
Tante er allergiker med astma, og har ikke noe problem med de hundene. De har to stykker! Ser ut som bamser![:D]

ORIGINAL: kr.sand

Her er min "første fødte" baby. Sebastian[:)]

Nydelig katt...Syns perser er en rase for seg selv[:)]

Takk for det. Ja, han er bare herlig. Er ikke alle som synes de er så søte da, men men. Jeg gjør[:)]

For en stilig pus du har kr.sand! Ser litt sånn "overklasse" ut.. Kunne tenke meg en kos av den pusen![;)]
Hvilken rase er det?

Okei, så at det var en perser nå.. Hehe![;)]

Ja, pebbles! Han er allergisk mor dyr som røyker! Hihi!!![:D][:D]

Back
Topp