Dyrene våre!

ORIGINAL: tullmusa

Har dere 8 katter cissi??? Hehe, så koselig! Mangler ikke på selvskap iallefall![:D]

Så fine bissevovver dere hadde da, panterinnen og trine85!

Syntes kaniner er såååå søte! Hadde en liten svart dvergkanin som het Trampe. Hadde han fra jeg var 8 år, og han ble 8 år gammel. [:)]
Kunne godt tenke meg en kanin igjen, men sambo tåler iallefall ikke dem!

Har dere sett sånne kaninkonkurranser med hinder og hopp og sånt? Er så morsomt!![:D]

Ja, jeg har 8 katter, men 4 bor her hos meg og resten bor hos foreldre til samboer pga der bodde vi før. Men vi bor heldigvis ikke langt unna hverandre så de andre kattene mine kommer av og til på besøk oss meg[:D]

ORIGINAL: Ella

Vi har også Degus, men får ikke fram bildet av dem. Er jo så søte!!! Våre heter Hanz Hugo & Lars Louis.... sombo som står for navna altså... Våre er 3 år nå, hvor gamle er deres tullmusa?
Kan du kose med derses? Våre er litt for vilter til det... Men de er utrolig sosiale av seg da[:D]

Våre er 1,5 år gamle... Skikkelige rampegutter![:D] Neida, de er så søte! Og så tror jeg de er tjukke! Det sto i et hefte at de blir sånn ca 350 gram, men er sikker på at disse er 450-500 gram hver! Virker iallefall sånn. Skikkelige godgutter![:D]

Da vi nettopp hadde kjøpt dem så brukte vi å la dem løpe rundt på gulvet. Det va så artig å se dem spinne på det glatte gulvet, og de fikk sånn fart at de kræsjet i vegger og møbler! Hehe! [:D]
Men etterhvert ble de så utspekulerte at vi ikke fikk tak i dem når de skulle i buret igjen.. Og her vi bor nå vet jeg ikke om jeg tør å la dem gå fritt. Er så masse gjemmeplasser. Hehe![:D]

De er ikke så veldig kosen av seg, men det er ikke noe problem å ta dem ut av buret å holde dem en liten stund. De blir litt for utålmodige etterhvert, og da klorer de så forferdelig. De hadde en periode hvor de bet oss litt, men det er de sluttet med nå. [:)]

Når jeg skal gi dem mat blir de så ivrige at de nesten hopper i posen![:D]
Spiser deres noe annet enn degusmat og høy?

ORIGINAL: Cissi
Ja, jeg har 8 katter, men 4 bor her hos meg og resten bor hos foreldre til samboer pga der bodde vi før. Men vi bor heldigvis ikke langt unna hverandre så de andre kattene mine kommer av og til på besøk oss meg[:D]

Åhh? Bor du litt utpå landet da? Så koselig å få besøk da. [:)]
Når vi er på hytta bruker vi å få besøk av gårdskatter, og så har vi kyr og kalver som beiter rett ved siden av. De er så søøte![:)]

ORIGINAL: Cissi

Åhh? Bor du litt utpå landet da? Så koselig å få besøk da. [:)]
Når vi er på hytta bruker vi å få besøk av gårdskatter, og så har vi kyr og kalver som beiter rett ved siden av. De er så søøte![:)]

Landet og landet....Ja, det er vell det de sier i byn...hehe[;)]
Ja, jeg bur på strilalandet...hihi[:D]

Vi har også Degus, men får ikke fram bildet av dem. Er jo så søte!!! Våre heter Hanz Hugo & Lars Louis.... sombo som står for navna altså... Våre er 3 år nå, hvor gamle er deres tullmusa?
Kan du kose med derses? Våre er litt for vilter til det... Men de er utrolig sosiale av seg da[:D]

Våre er 1,5 år gamle... Skikkelige rampegutter![:D] Neida, de er så søte! Og så tror jeg de er tjukke! Det sto i et hefte at de blir sånn ca 350 gram, men er sikker på at disse er 450-500 gram hver! Virker iallefall sånn. Skikkelige godgutter![:D]

Da vi nettopp hadde kjøpt dem så brukte vi å la dem løpe rundt på gulvet. Det va så artig å se dem spinne på det glatte gulvet, og de fikk sånn fart at de kræsjet i vegger og møbler! Hehe! [:D]
Men etterhvert ble de så utspekulerte at vi ikke fikk tak i dem når de skulle i buret igjen.. Og her vi bor nå vet jeg ikke om jeg tør å la dem gå fritt. Er så masse gjemmeplasser. Hehe![:D]

De er ikke så veldig kosen av seg, men det er ikke noe problem å ta dem ut av buret å holde dem en liten stund. De blir litt for utålmodige etterhvert, og da klorer de så forferdelig. De hadde en periode hvor de bet oss litt, men det er de sluttet med nå. [:)]

Når jeg skal gi dem mat blir de så ivrige at de nesten hopper i posen![:D]
Spiser deres noe annet enn degusmat og høy?

De spiser ukokt spaghetti!!!!![:D] Og mandler. De får jo ikke så mye da. Har dem ikke så mye ute vi heller, de spiser jo på alt!!! Også spiser de helst ikke pellets, de bare plukker ut godbitene. Så hiver de det de ikke liker ut av matskåla....

ORIGINAL: annika_24

syntes rottweilere er så pene bikkjer jeg... de er bare helt nydelig... hvis de er trent opp ordenlig, da [:D]

Argus er trent opp odentlig... han er bare en herlig hund.. men røyter alt for mye!!æ
Så utrolig lei av hundehår..

De spiser ukokt spaghetti!!!!![:D] Og mandler. De får jo ikke så mye da. Har dem ikke så mye ute vi heller, de spiser jo på alt!!! Også spiser de helst ikke pellets, de bare plukker ut godbitene. Så hiver de det de ikke liker ut av matskåla....

Hehe! Ja, det skal jeg prøve å gi dem. De vil jo ikke ha skorper eller frukt, og heller ikke grønnsaker! Pelletsen ligger igjen her også.. De bare spenner dem ut av buret, så det må støvsuges foran minst en gang om dagen! [:D]

ORIGINAL: panterinnen

ORIGINAL: annika_24

syntes rottweilere er så pene bikkjer jeg... de er bare helt nydelig... hvis de er trent opp ordenlig, da [:D]

Argus er trent opp odentlig... han er bare en herlig hund.. men røyter alt for mye!!æ
Så utrolig lei av hundehår..

Rottis er en flott rase med herlig gemytt...Hvor har du kjøpt hunden din fra?

det er typen sin så vet egentlig ikke hvor han har kjøpt den.. den har viisst ekstremt bra gemytt og slikt da!
kan sikkert høre med han... jeg kom inn i livet hans da den var 6 måneder nemlig..hehe..

han har kjøpt den på en gård eller noe sånt.. heter camp alphas en rasen eller noe sånt..hvs du skjønner..hehe

ORIGINAL: trampe80

er hestejente jeg, men måtte selge alle da jeg flyttet for å gå på skole! desverre har jeg ikke bilder av dem, men har hatt 3 fjordinger og en kalblods traver. Så er jeg kjempeglad i hunder, jeg og sambo snakker om å kjøpe hund, men vil vente til jeg er ferdig på skolen(til våren jippi) for da er planen og flytte hjem og ta over gården...
Har kjempe lyst til å starte en gårdsbarnehage... da får jeg brukt både førskole lærer og landbruksutdannelsen min!

Hvordan hadde dere tenkt, kunne dere tenkt dere å søke barna deres inn i en gårdsbarnehage????
Har drømt om å starte en sånn i mange år![:)]

Jeg vil gjerne at barnet mitt skal være i gårdsbarnehage, syntes det høres flott ut! Her på Gjøvik har de miljøbarnehage, som holder hus på ridesenteret. Der har de hester, hunder, katter, sånn liten fet svart gris, gjeiter og flere dyr. Tenkt for et paradis for små barn!

Back
Topp