Dyrene våre!

Takk for det!
Han er perser. Ordentlig gogutt![:)]

Sikkert deilig med en sånn pusekatt på kalde kvelder! Ja, skikkelig godgutt![:)]

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: tullmusa

Nei, han er ikke allergisk mot de som ikke røyker, eller "allergivennlige" hunder.. Ikke når vi er på besøk hos folk med det. Det er jo som regel kun for et par dager, og det går bra. [:)]
Men det spørs å ha det hjemme, hele tiden. [:-]

Det er forresten kongepudler og tysk spisshund (?) det er..
Den siste skal kanskje parres, så da har vi jo kanskje en mulighet til å få, men tror vi venter til vi får noe større.. Gjerne et hus. [:)]

Så kult at samboeren din ikke er allergisk mot dyr som ikke røyker![:D]

Hahaha..ja den der tenkte eg på og [;)]

Ja, Thea er også veldig begeistret for han da. Blir helt i hundre når han kommer, peker og sier"se puh(=pus) og ler, så begynner hun å mjaue til han. og vil veldig gjerne kose da...Han deler ikke samme begeistringen akkurat, hehe

Nææhh! Så søtt![:D]
Kan se det for meg! Barn har jo en tendens til å bli litt FOR begeistret for dyr.. Hehe![:D]

Er ikke persere litt kjent for å være sære? Jeg har sansen for persere, men har aldri hatt det selv,bare hørt om dem. Men nå har folk så rare meninger om alle dyr(som de selv ikke har[;)] Se på meg og mine kongepuddler, hvem har egentlig noe pent å si om dem[8|] Men jeg elsker rasen og gleder meg over å slippe å støvsuge hundepels hver dag[:D]

Se, her er våres skogkatt. Er han ikke fin?

Stolt rasekatt, men nå måtte han til kastrering, uten å ha fått så mye som en liten kattunge etter seg. Han tålte ikke å flytte fra gård på landet til rekkehus i byen, - ble "rasende" på alle nabokattene, med masse slossing..
Snufs, litt synd på han om dagen, pasienten..

er hestejente jeg, men måtte selge alle da jeg flyttet for å gå på skole! desverre har jeg ikke bilder av dem, men har hatt 3 fjordinger og en kalblods traver. Så er jeg kjempeglad i hunder, jeg og sambo snakker om å kjøpe hund, men vil vente til jeg er ferdig på skolen(til våren jippi) for da er planen og flytte hjem og ta over gården...
Har kjempe lyst til å starte en gårdsbarnehage... da får jeg brukt både førskole lærer og landbruksutdannelsen min!

Hvordan hadde dere tenkt, kunne dere tenkt dere å søke barna deres inn i en gårdsbarnehage????
Har drømt om å starte en sånn i mange år![:)]

Gårdsbarnehage hørtes veldig koselig ut! Hadde ikke nølt med å søke mitt barn inn på noe sånt![:)]
Det er jo flott hvis du vil bruke utdannelsen din til noe sånt. Fins vel ikke så mange slike barnehager heller. [:)]

Kjempefine pusekatter dere hadde kari og nahemah! [:)]

Her har dere da rottisen vår Argus og vår lille pusekatt Shikira [:D]

Sønnen vår fikk kanin på lørdag [:D]

ORIGINAL: Nallepu

Er ikke persere litt kjent for å være sære? Jeg har sansen for persere, men har aldri hatt det selv,bare hørt om dem. Men nå har folk så rare meninger om alle dyr(som de selv ikke har[;)] Se på meg og mine kongepuddler, hvem har egentlig noe pent å si om dem[8|] Men jeg elsker rasen og gleder meg over å slippe å støvsuge hundepels hver dag[:D]

Mulig de er det, synes ikke Sebastian er det da. Ikke noe forskjell fra han og skogskatten til mine foreldre. Men skogskatten til svigers, den er sær den!! sureste katten i byen...

Her er mine pusekatter[:D](mangler bilde av 2 stk)

Mammapus 5 år
Gråpus 4 år

Småpus 3 år
Simba 6 mnd

Dolly 1 år
Emil 1 år

syntes rottweilere er så pene bikkjer jeg... de er bare helt nydelig... hvis de er trent opp ordenlig, da [:D]
ORIGINAL: panterinnen

Her har dere da rottisen vår Argus og vår lille pusekatt Shikira [:D]

Har dere 8 katter cissi??? Hehe, så koselig! Mangler ikke på selvskap iallefall![:D]

Så fine bissevovver dere hadde da, panterinnen og trine85!

Syntes kaniner er såååå søte! Hadde en liten svart dvergkanin som het Trampe. Hadde han fra jeg var 8 år, og han ble 8 år gammel. [:)]
Kunne godt tenke meg en kanin igjen, men sambo tåler iallefall ikke dem!

Har dere sett sånne kaninkonkurranser med hinder og hopp og sånt? Er så morsomt!![:D]

Åååhh! Så koselig! [:)]

Har et bilde av en liten tøffing på dataen da.. Hehe..

Vi har også Degus, men får ikke fram bildet av dem. Er jo så søte!!! Våre heter Hanz Hugo & Lars Louis.... sombo som står for navna altså... Våre er 3 år nå, hvor gamle er deres tullmusa?
Kan du kose med derses? Våre er litt for vilter til det... Men de er utrolig sosiale av seg da[:D]

Åååhh! Så koselig!

Har et bilde av en liten tøffing på dataen da.. Hehe..

Ååå,så nusselig! Det blikket da! Hehe![;)]

Back
Topp