Dyr som har endret oppførsel

Pappa har hund, og hun har aldri tidligere vært så interessert i meg, men nå er jeg plutselig veldig interessant :hilarious: så noe endret adferd er det der :)
 
Hun blir nesten deprimert. Syter masse og vil helst bare kose. Men hvis vi nekter henne å være deprimert så kan det gå fort over.

Kan ikke være lett i å nekte noen det, men er bra dere har funnet ut av det :)
 
Sniker fra august.

Min hannhund er superforsiktig med magen. Hvis jeg "blotter" magen, så blir han nesten litt forlegen og ser vekk. :p Men når jeg stryker på magen og sier: se her da, se på baby, så sniker han seg forsiktig inntil. Snuser litt på magen. :love7
Hvis jeg trommer meg på magen, så blir han småsur på meg! :laughing002

Han har faktisk blitt mer diltete på mannen min. Det synes jeg bare er greit! :D
Håper bare han ikke blir veldig beskyttende. Vi skal bort i påska, og der har de en hannhund til...
 
Sniker fra august.

Min hannhund er superforsiktig med magen. Hvis jeg "blotter" magen, så blir han nesten litt forlegen og ser vekk. :p Men når jeg stryker på magen og sier: se her da, se på baby, så sniker han seg forsiktig inntil. Snuser litt på magen. :love7
Hvis jeg trommer meg på magen, så blir han småsur på meg! :laughing002

Han har faktisk blitt mer diltete på mannen min. Det synes jeg bare er greit! :D
Håper bare han ikke blir veldig beskyttende. Vi skal bort i påska, og der har de en hannhund til...

Får krysse fingrene for at han heller er mer freaket ut enn beskyttende da :p
 
Back
Topp