Dyr som har endret oppførsel

HennieL

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Har dere som har dyr opplevd at de har endret oppførsel etter dere ble gravide?
Har selv fått en ekstremt klengete/ kosete hund :hilarious:
Han har alltid vært kosen men ble fort varm, men nå kommer han stadig vekk tilbake for litt kroppskontakt :hilarious:
 

Vedlegg

  • Snapchat-8785059.jpg
    Snapchat-8785059.jpg
    33,6 KB · Visninger: 33
  • Snapchat-1104390693.jpg
    Snapchat-1104390693.jpg
    24,2 KB · Visninger: 33
Min er vel egentlig likedan, han er fortsatt like mammaklein og kontaktsøkende. Men han ligger ofte ved magen da❤️
 
Herregud, hvordan hadde livet uten hund vært??:love7

Frøkna mi er nok kronisk mammadalt i utgangspunktet. Kan ikke si jeg har merket noe på henne. Kanskje hun er blitt roligere? Nå er hun en ganske bedagelig sak i utgangspunktet da.
Har dere som har dyr opplevd at de har endret oppførsel etter dere ble gravide?
Har selv fått en ekstremt klengete/ kosete hund :hilarious:
Han har alltid vært kosen men ble fort varm, men nå kommer han stadig vekk tilbake for litt kroppskontakt :hilarious:

Oioioii for en fin snusk du hadde da:Heartred:Heartred
 
Herregud, hvordan hadde livet uten hund vært??:love7

Frøkna mi er nok kronisk mammadalt i utgangspunktet. Kan ikke si jeg har merket noe på henne. Kanskje hun er blitt roligere? Nå er hun en ganske bedagelig sak i utgangspunktet da.


Oioioii for en fin snusk du hadde da:Heartred:Heartred

Det livet hadde vært kjedelig!
Veldig flott vovse du og hadde :Heartred
 
Ikke enda heldig vis. Tispa mi hadde innbilt svangerskap forrige gang jeg var gravid. Håper vi slipper det nå :)
 
Ikke enda heldig vis. Tispa mi hadde innbilt svangerskap forrige gang jeg var gravid. Håper vi slipper det nå :)

Huff, håper jeg virkelig at dere slipper det denne gangen!!
 
Hadde hypermesis store deler av svangerskapet med storesøster og var mye sengeliggende. Hunden vår lå trofast på gulvet ved siden av meg og passet godt på meg. Hun gjør det samme denne gangen også. Hun er veldig kosete av seg, men er nok ekstra kosete nå.
 
Ikke merket noe stort på hund eller kattene. Eneste er at ene katten endelig er mer rolig da, hun har hatt kattunger for noen år siden. Kattene ligger ofte mer opp mot magen, tro om de merker hjerteslag?
 
Ikke merket noe stort på hund eller kattene. Eneste er at ene katten endelig er mer rolig da, hun har hatt kattunger for noen år siden. Kattene ligger ofte mer opp mot magen, tro om de merker hjerteslag?

Kanskje det, dyr hører og lukter jo bedre enn oss, så vi lukter sikkert annerledes og om de ligger med hode på magen så hører de nok sikkert hjerteslagene før vi mennesker kan det. Spørsmåle er vel mer om de skjønner hva all denne informasjonen betyr :confused004
 
Sniker fra juniforumet :happy:

Har to hunder, to katter og driver med hest. Her har ingen endret oppførsel :angelic: Kattene tråkker driiithardt på magen min, bikkjene løper meg nesten over ende, hesten vil fortsatt bare løpe i full faen:wacky:
 
Sniker fra juniforumet :happy:

Har to hunder, to katter og driver med hest. Her har ingen endret oppførsel :angelic: Kattene tråkker driiithardt på magen min, bikkjene løper meg nesten over ende, hesten vil fortsatt bare løpe i full faen:wacky:

Haha, ikke de mest hensynsfulle altså:p
Skal sies at hunden kan fortsatt finne ut at den skal gå over magen min eller hopper opp med raske poter på magen når den vil ha oppmerksomhet :hilarious:
 
Onsdag kommer mine to «bonusvovser» på ferie en uke til meg, sist i januar var det ingen endring, de tråkket meg på magen og var ellers sitt normale overkosete og rolige selv. :D Spent på om det blir likt nå!
 
Har ikke merket noe på katten min, men hunden til venninnen min jokker masse på meg nå som jeg er gravid. Den har aldri gjort det før, så kan ha noe det å gjøre
 
Har ikke merket noe på katten min, men hunden til venninnen min jokker masse på meg nå som jeg er gravid. Den har aldri gjort det før, så kan ha noe det å gjøre

Da lukter du sikkert ekstra godt for tiden ;)
 
Jeg har ei tispe på snart 2. Hun har roet seg ekstremt etter jeg ble gravid, men vet ikke om det er graviditeten eller at hun er blitt mer moden :)
 
Jeg har ei tispe på snart 2. Hun har roet seg ekstremt etter jeg ble gravid, men vet ikke om det er graviditeten eller at hun er blitt mer moden :)

Er vanskelig å si når de uansett går igjennom en endring i den alderen :)
 
Back
Topp