Nesespray......:-/
Gullskatt juli12
Gullskatt juli12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke bra med nesespray når man er gravid eller er det generelt en du uvane du har?Nesespray......:-/
Gullskatt juli12![]()
Begge deler....Er det ikke bra med nesespray når man er gravid eller er det generelt en du uvane du har?
har vært tett i nesa siden unnfangelsen (vi var på hyttetur da så begynte der)Begge deler....Står i felleskatalogen at det er fare for vasokonstriktoreffekt, altså redusert blodgjennomstrømming...Jeg bruker mye mindre av den nå da, hender jeg må ta en dose på natta eller morgenen. Men mener zymelin var trygg og bruke sist jeg var gravid så skal sjekke det....
Gullskatt juli12![]()
Det skal nok litt mer til enn noen få doser vil jeg tro. Jeg sjekket zymelin på appen til felleskatalogen nå og der står det følgende:Terapeutisk bruk medfører ingen risikohar vært tett i nesa siden unnfangelsen (vi var på hyttetur da så begynte der)
har tatt en sprut innimellom men ikke i går eller i kveld da, skal prøve å la værer heldigvis ikke så avhengig og bruker det sjeldent men når man våkner på natta med sandpapir i munnen etter å ha pustet med munnen så vil jeg gjerne åpne opp!! gjerne gi lyd om du finner ut av om den er trygg eller ei:d
Begge deler....Står i felleskatalogen at det er fare for vasokonstriktoreffekt, altså redusert blodgjennomstrømming...Jeg bruker mye mindre av den nå da, hender jeg må ta en dose på natta eller morgenen. Men mener zymelin var trygg og bruke sist jeg var gravid så skal sjekke det....
Gullskatt juli12![]()
Ja, vet det er veldig viktig å jobber med det! Har blitt mye bedre heldigvis! Har vært inne på tanken ja! Tror det har vært godt! Tenkte å undersøke om det finnes her jeg bor!Dette er virkelig viktig at du jobber medStress er farlig. Har du vurdert yoga (gravid yoga?)
Ja, har alltid hatt det sånn! :/Håper du klarer å stresse neder dette noe du merket etter du ble gravid eller har du "alltid" hatt det slik at du stresser?
Prøver å være flink til å puste ordentlig når jeg kjenner jeg stresser! Å det hjelper litt! Tar gjerne imot flere tips hvis du har det!Har du googlet stressmestring? Prøve å snu det til noe positivt?
Listen for symptomer på stress er lang, og sykdommer/skader også. Jeg vil gjerne hjelpe deg, bare si ifra![]()
Samme som deg bare at jeg ikke hadde drukket det på et år kanskje.. så ble jeg gravid og veldig kvalm igjenn å da var det gjort !! Før jeg ble gravid var det iskaffe skulle ønske jeg var dilla på isbiter og vann i stedet altsåHar du en eller flere uvaner du prøver å trappe ned/slutte med?
her må jeg slutte med cola!
i alle fall i ukedagene! var Sååå flink i sommer frem til vi dro på ferie også har jeg drukket hver dag siden:/
blir i alle fall en halvliter, noen ganger 2 men ikke mer enn det!
Jeg vet jeg skal klare det igjen![]()