dumme spm

jeg var på julebord med jobben 6mnd etter jeg fikk mini.

Da er det en som spør: "er pappan barnevakt i kveld da?"

man er da ikke barnevakt til sitt eget barn vel???

Da jeg var gravid var det en som spurte om jeg visste hva kjønnet var. "det er en liten gutt" svarte jeg. Også klarer hun å si" ååå, synd da, ville du ikke heller hatt ei jente?"

da ble jeg litt forbanna faktisk. Hallo jeg ønsket meg BABY ikke jente eller gutt!!

Er det vondt å føde? hva skal man svare? nei, det var som å lufte bikkja det.. vel hallo? ja det gjør vondt, er derfor de har epidural, er ikke noe man får for morro skyld..
Eller sånne hvorfor ammer du ikke? Har han nok klær? sikker på at han ikke tåler ull?
Jeg synes det er spørsmål som er unødvendige å stille. Neste gang noen spør om de klærna, så skal jeg si, nei jeg håper nemlig han fryser halvt i hjel.. [8D]

jeg hadde en venninne som sa et beste ang. sterelisering av flasker og smokker..

hun: hvorfor ligger flaskene og smokkene på kjøkken benken?
jeg: for jeg har vasket de, men nå må jeg sterelisere de.
hun: åå? hvordan gjør du det da? vasker du de med anti bac da??

hehehe jeg syns den var ganske bra jeg[8D]

Gutt og jente jah?? Er de enegga eller??

Fikk ikke dumme spm ...men så virker det som om jeg ikke er så hårsår som enkelte i denne tråden heller...[;)]

Babyen var noen uker gammel og jeg traff nabomannen (eller kattenaboen som jeg kaller han for han har så sinnsykt mange katter)

Han spurte : "Har hun åpnet øynene enda?"

"Kanskje hun gråter fordi hun er sulten?!"
Eh jeg er da moren hennes og vet at jeg har gitt henne nok mat. Skulle nesten ha svart "åh spiser de også... "

Snuppa fikk skinner på hofta for en tid tilbake, grunnet hofteleddsdysplasi. Og fikk et spm "Hvor lenge skal hun ha den bleia på da?"

ORIGINAL: Rara

Babyen var noen uker gammel og jeg traff nabomannen (eller kattenaboen som jeg kaller han for han har så sinnsykt mange katter)

HAHAHA[:D][:D][:D][:D] skjønner at han driver med katter ja[8D]

ORIGINAL: P!NK

ORIGINAL: MalinDalin

ja, hva er det dummeste spörsmaalet du har faatt siden du ble mamma? tror det dummeste var det jeg fikk massse da han var ganske ny ;er han snill da?'
Snill? eeeh det er en baby.. hva skal man svare? 'nei, fy f, han er en skikkelig drittsekk!griner, slaar og sparker og blir skikkelig slem naar han drikker. ekkel og ubehagelig i munnen blir han og!'

Var nok ikke sånn de mente det de som spurte deg da.

preller av meg sånne kommentarer.. har fått hørt nesten samtlige av de som har blitt nevnt her[:)]

ikke domt spørsmål, men ei jeg kjenner lurte på hvordan vi fekk til å ha sex med den store kulen frempå magen... hehe
hennes forsvar så var hu 17år og ganske fjern[:D]

ORIGINAL: Regan

hihihihi

den var jo søt da [:D]

ORIGINAL: SleepingBeauty

ORIGINAL: Regan

hihihihi

Hehe, men det er ikke alle som tenker over at det er nærmest umulig da. (for det kan faktisk skje..)
Min tvillingbror fikk spørsmål fra legen sin om vi var eneggede[8|] (jeg er dame) regner med et bare var en korttenkt kommentar fra legen.
Folk som ikke er tvilling selv eller ikke har tvillinger går vel neppe å tenker så mye på hvordan dette fungerer[8D]

naboen vi hadde da jeg gikk gravid å frem til han var 3 mnd spurte ofte om ungen va begynt å gå, snakk om rett etter jeg kom hjem fra sykehuset[8D]
spurte nesten ukentlig om ungen var begynt å gå nå da...
en voksen mann[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

gamle nesten ukjente damer som spørr meg om jeg har nok mat ! hvorfor er det så interessant egentlig??

er han snill? har du nok mat?

Samme spm det gikk i her ![8D]

[:D][:D][:D][:D] tegn på at han er vant til katter ja..hehehehehehe

Han lever i en katteverden ja?? [:D]

Back
Topp