dumme spm

MalinDalin

Forumet er livet
ja, hva er det dummeste spörsmaalet du har faatt siden du ble mamma? tror det dummeste var det jeg fikk massse da han var ganske ny ;er han snill da?'
Snill? eeeh det er en baby.. hva skal man svare? 'nei, fy f, han er en skikkelig drittsekk!griner, slaar og sparker og blir skikkelig slem naar han drikker. ekkel og ubehagelig i munnen blir han og!'

Jeg ble spurt om jeg syns det var kjipt å ikke kunne feste hver helg lenger [8|]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Jeg ble spurt om jeg syns det var kjipt å ikke kunne feste hver helg lenger [8|]

haha! ja selvfölgelig er det slikt man tenker mye paa med en nydelig baby  i hus! haha, men kan jo bare ta han i baeresjalet da! SKAAAAAAL!!!

Ingenting slår den at i alle tre svangerskapene spør folk "Gleder du deg?"

"Nei gjør ikke det du. Dytte ut en liten ting som kommer itl å bæsje over hele meg? Off nei!! Vil jo egentlig ikke ha ungen"[:-][:-][:-][:-]

Selvfølgelig gleder man seg!!!

ORIGINAL: MalinDalin

haha! ja selvfölgelig er det slikt man tenker mye paa med en nydelig baby  i hus! haha, men kan jo bare ta han i baeresjalet da! SKAAAAAAL!!!

Haha, ikke sant! Tss, ikke no stress, ungen må jo venne seg til alle miljøer [:D]

var på en innflyttingsfest hos en kamerat av gubben... (jeg kjørte, så drakk ikke)
Men da var det en av jentene der som spurte, "Hvor er babyen a?"
Som man tar med en liten baby på fest..Ble litt sjokka når hun spurte om det..

om det var vondt å føde[X(]

ORIGINAL: Hjertejenta

var på en innflyttingsfest hos en kamerat av gubben... (jeg kjørte, så drakk ikke)

Hæ? Den skjønte jeg ikke...
Er da vel ganske vanlig å spørre hvor barnet er om man kommer barnløs?

Eldre som spør hver gang: Har du nok melk?[8D]

Joa, har massevis, skal du se?[8D]

dagen etter jeg hade født spurte dama til broren min meg om hvorfor magen min fortsat var stor!
jeg sa det var pga livmora ikke hadde trukket seg sammmen enda!
da sier hun: HAR DU IKKE FØDT UT DEN DA???
[:D][:D]

hun lurte vel på hvem som passa den [:-] var ikke rart spm i det hele tatt syns jeg

var ikke et spørsmål, men et utsagn...

Det kom litt sol på jenta mi når vi var ute og gikk, noe denne personen påpekte. Hun var vel rundt fire måneder og det var litt sol på beina bare..  Og jeg svarte "Litt sol gjør ikke noe!"
Svaret jeg fikk var: "Ja, hun er jo veldig bleik....." [:D]

"Hvordan er det nå da? Kjenner du kuken når du har sex eller?"
"Tipper du er jævla vid etter og presset ut den gutten der"

*kremt' jada, etter du har født et barn så kan du bare glemme nytelser ved sex[8|]

ja, hva er det dummeste spörsmaalet du har faatt siden du ble mamma? tror det dummeste var det jeg fikk massse da han var ganske ny ;er han snill da?'
Snill? eeeh det er en baby.. hva skal man svare? 'nei, fy f, han er en skikkelig drittsekk!griner, slaar og sparker og blir skikkelig slem naar han drikker. ekkel og ubehagelig i munnen blir han og!'

Syns nå ikke det var ett dumt spørsmål...[;)][;)][;)][;)] Var sikkert ikke sånn ment, folk spør jo om sånt for og høre om det er mye gråting å sånt, tror ikke noen virkelig tror at spebarn er slemme så...:)

gamle nesten ukjente damer som spørr meg om jeg har nok mat ! hvorfor er det så interessant egentlig??

er han snill? har du nok mat?

ORIGINAL: Sha

hun lurte vel på hvem som passa den [:-] var ikke rart spm i det hele tatt syns jeg

Hun spurte det på den måten at hvorfor er ikke babyen med oss på fest.. Hun trodde vi skulle ha med babyen.

ORIGINAL: Insolita

Syns nå ikke det var ett dumt spørsmål...[;)][;)][;)][;)] Var sikkert ikke sånn ment, folk spør jo om sånt for og høre om det er mye gråting å sånt, tror ikke noen virkelig tror at spebarn er slemme så...:)

nei nei skjönner jo det syns bare det er en merkelig formulering. Hva med 'sover han godt om natten?' 'gaar det greit med soving og slikt?'

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

gamle nesten ukjente damer som spørr meg om jeg har nok mat ! hvorfor er det så interessant egentlig??

er han snill? har du nok mat?

Den er litt typisk eldre damer, ja[:D]

Ellers forstår jeg jo at de som spør om ungen er snill ikke mener snill, men om ungen sover bra og virker rolig og tilfreds. Tror ikke de mener slem om ungen sover dårlig og har kolikk... Jeg synes det blir urettferdig å kalle det dumme spørsmål. Da har man litt for høye krav til hvordan folk ordlegger seg til enhver tid. Og jeg antar at de aller fleste bommer litt der innimellom.

samme spm har jeg fått.. [8|]

Jeg har også lagt merke til det spørsmålet om "han er snill".. Og jeg skjønner godt hva folk mener, men jeg tror faktisk at jeg kommer til å rive håret av den neste som spør!!![8D] SELVFØLGELIG er han snill! Og om han sover? Ja, noen ganger sover han mye, andre ganger lite.. Er ikke det ganske standard?

Back
Topp