Dukke til gutter!

Dollface skrev:
Nei, jeg tror at gutter som leker med dukker kommer til å bli homofile når de blir voksne.
Min gutt hadde aldri i verden fått lov, og hadde noen gitt han det hadde jeg kastet den.

Hahaha.... Ja hadde det stemt så hadde jeg vært lesbisk iallefall for jeg lekte kun med "gutteleker" og hatet dukker og andre "jenteleker".

Legokloss skrev:

Dollface skrev:
Nei, jeg tror at gutter som leker med dukker kommer til å bli homofile når de blir voksne.
Min gutt hadde aldri i verden fått lov, og hadde noen gitt han det hadde jeg kastet den.

Hahaha.... Ja hadde det stemt så hadde jeg vært lesbisk iallefall for jeg lekte kun med "gutteleker" og hatet dukker og andre "jenteleker".

du er sikkert det.. innerst inne..

Og hva er egentlig galt i å være homofil? O.o det er jo ikke akkurat uvanlig lenger

Ja, hvorfor ikke;o)

Synes ikke det er rart når de er så små!

JEg skulle møte en venninne av meg i parken her for et par år siden.. og da ringte hun meg i forkant og "advarte" meg om at hun kom til å ta med vogn og dukke til sønnen sin.. skulle bare si i fra sånn at jeg også tok med til jenta mi så det ikke ble noen sjalusi;o)

Legokloss skrev:
Og hva er egentlig galt i å være homofil? O.o det er jo ikke akkurat uvanlig lenger

det er middelaldersk og avvikende fra normalen.....

Dollface skrev:

Legokloss skrev:

Det er romersk faktisk. Lizzom. 

IsThaBeth skrev:

Dollface skrev:

Legokloss skrev:

Det er romersk faktisk. Lizzom. 

herregud.. er du lærer eller? Det er et babyforum.. alt må ikke være korrekt eller fakta lissåm...!

Dollface skrev:

Jeg velger å tolke deg nok en gang, og antar at dette ikke er seriøst ;)

Gutten vår har hatt dukke ja, men han har ikke vært så veldig interessert. Fikk kommentar på det fra en far som absolutt ikke lot gutten sin leke med dukker, "han kan jo bli homo"!!! emoticon 

Jeg nekter ikke min gutt å leke med lillesøsters dukker.

Men ville desverre ikke kjøpt en til han selv om vi bare hadde gutt...

Jeg hadde aldri giddet å legge så mye penger i en babydukke at jeg hadde kjøpt BabyBorn, men det er fordi han nesten aldri var interessert, han brukte å leke litt med søsterens dukker da, så han fikk det sikkert ut der. 

å jada jeg har kjøpt inn dukke. tenkte at den kom til å komme i bruk da lillebror kom til verden. men ikke bryr han seg med dukken og lillebror var ikke spennende før etter 6mnd.
dukken lekes kun med når nabojenta er på besøk, men diverse biler er da blitt matet med flasken som fulgte med da...

Gutten min liker å lekke av og til dukker, men jenta min liker ikke ( aldri likte) .

lille snegle skrev:
IKEA har fått en ny dukke, som er tvekjønnet, som du kan kjøpe jente- og gutteklær til (blandet i pakken, synes jeg å huske). Både lys og brun :)

DET er litt mer sært syns jeg

Qualitas skrev:

lille snegle skrev:
IKEA har fått en ny dukke, som er tvekjønnet, som du kan kjøpe jente- og gutteklær til (blandet i pakken, synes jeg å huske). Både lys og brun :)

DET er litt mer sært syns jeg

How?

Gutten min har en dukke, søsteren har mange ;) Han fikk fordi han ønsket seg det. Han hadde den med på lekedag i bhg en gang fordi han absolutt ville, og eg fikk faktisk skryt av dei som jobbet der fordi han hadde fått lov til det.

det er veldig bra å leke rollelek der barna er en omsorgsperson uansett kjønn. før i tiden var det mammaen som tok seg av ungene - hvorfor skulle guttene leke at de var mammaer? men nå tar fedrene mye større del i omsorgen for barna og da er det naturlig at gutter leker dette i rollelek.

(Jeg har ikke lest annet enn HI)

JAAAA til dukker, både til gutter og jenter!

Ja, gutten min har dukker (som han har fått i gaver, både fra meg og andre). Null problem. Hvorfor skal ikke gutter kunne leke med dukker? Ser INGEN problemer med det, overhodet! Han har også dukkevogn.

Back
Topp