Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syns ikke det er rart, og vil gutten min ha dukke og dukkevogn og det som er, skal han selvfølgelig få det.
Har merket tendenser hos familien min at de er av typen som ville kommentert dette. Bare han bærer på veska så er han jo litt skeptisk. Men sier fra til de hver gang de prøver å kommentere på noe.
her har lillemann arvet min dukke fra eg var liten, med klær, vogn og vognpose. Han synest det er veldig kjekt og går like ofte tur med "beeibii" som han leker med biler!
Gutten vår har en dukke men har aldri lekt med den. Null interesse. Han bare så på den når han fikk den og slang den i skapet..Men da har han ihvertfall fått tilbudet:-) Som sagt før i denne tråden - barn leker med hva de vil leke med, og hva de har interesse av.
Jeg husker når jeg var lita og skulle leke med en gutt som bodde nedi gata.. Vi krangla alltid om hvem som skulle være "mamma'n" til dukka hans.. Han vant, siden det var hans dukke!
Syns det bare er flott at gutter leker med dukker og jenter leker med biler.. Sønnen min skal få egen dukke når han blir litt større, men i mellomtiden får han låne en av mine fra barndommen!
Merkelig at folk synes det er rart, men ingen letter på øyenbrynet når jeg sier at ungen min elsker Brannmann Sam, heisekraner, traktorer og biler. Dokka blir aldri lekt med..
Gutten vår har en babydukke som han fikk av tanta si for leeenge siden.. Men det er først nå som han skal bli storebror at han har begynt å vise litt interesse for den.. Han kler på den, setter den i babybilstolen og legger pledd over og sier "baby sove".... Vi syns det er kjempebra at han leker på den måten for det er jo god "trening" fram til han skal få en lillebror.. Har ikke noe problem med det what so ever.. Han digger biler og traktorer og gravemaskiner også, så det er bare bra at han kan vise noen omsorgskvaliteter i lek også;D
Det er de som syns det er kjemperart med dukke til gutter som er kjemperare. Broren min hadde dukke da han var liten, har ikke tatt skade av det på noe som helst måte. Eldste vår fikk dukke til bursdagen sin da han ble 2 år, nå er han snart 4 og kaller dukken for babyen sin. Ser virkelig ikke noe galt i at gutter leker med dukker.
Merkelig at folk synes det er rart, men ingen letter på øyenbrynet når jeg sier at ungen min elsker Brannmann Sam, heisekraner, traktorer og biler. Dokka blir aldri lekt med..