Du vet du er hormonell når...

Når du sitter på restaurant og hører fra nabobordet at de snakker gresk, og begynner å sippe..

Når man blir skikkelig irritert på mannen fordi han spiser knekkebrød og det BRÅKER! Og dessuten burde han ha skjønt at han burde tilby seg å dra for å kjøpe banansplitis... jeg hadde tross alt sagt en gang at det hadde vært godt. Dust altså. ;)

Når man blir skikkelig irritert på mannen fordi han spiser knekkebrød og det BRÅKER! Og dessuten burde han ha skjønt at han burde tilby seg å dra for å kjøpe banansplitis... jeg hadde tross alt sagt en gang at det hadde vært godt. Dust altså. ;)

Begynte selv å gråte fordi jeg hadde bakt boller (elsker å bake og gjør det uten spesiell grunn) og da sto mannen opp og lagde boller med brunost og lagde ikke automatisk noen til meg også?!?!? GRUSOMT mente jeg, helt ufattelig!!! :o egoistiske svin! hahahah

Begynte selv å gråte fordi jeg hadde bakt boller (elsker å bake og gjør det uten spesiell grunn) og da sto mannen opp og lagde boller med brunost og lagde ikke automatisk noen til meg også?!?!? GRUSOMT mente jeg, helt ufattelig!!! :eek: egoistiske svin! hahahah

Hahaha, ja at det er mulig! Jeg ble forøvrig enda mer irritert når han merket at jeg syns det var plagsomt, og dermed prøvde å spise stille.. ble litt sånn "faen heller, bare bli ferdig med det jævla knekkebrødet da."

Samboeren spør om jeg skal ha det siste freia påskeegget og jeg svarer at han kan få det(for å være snill mot han). Samtidig sitter jeg og irriterer meg over at jeg ikke fikk det. Ikke det at jeg hadde orket å spise det siden jeg var kvalm, men hallooo! Mitt egg...

Begynte å gråte fordi samboeren ikke hadde vært på butikken ;) ;)

Gråt som et barn foran hele svigerfamilien da vi fikk påskeegg til bebisen. Klarte ikke engang si takk, ble så full av mange følelser :)

Sitter på restaurant/date med gubben. Sur fordi.... Vel vet ikke, også kommenterer han st jeg ikke liker squashen, blir forbanna og gnistrer øyne til han, hvor han sier st jeg har verdens vakreste øyne... Også begynner jeg å grine istedet.... Offentlig.... Arg, disse hormonene!!!!!

Når du får latterkrampe du ikke klarer å stoppe, så du begynner å gråte istede. Og ler igjen av at du ikke skjønner hvorfor du gråter :-P

Jeg begynner å hylgråter mitt på natta fordi jeg oppdager at leverposteien er glemt igjen på butikken... Da har jeg jo INGENTING å spise. Selvom kjøleskapet er smekk fult av andre ting :p

Har egentlig ikke vært noe særlig hormonell, men etter å ha sett den lille gutten vår på oul for noen dager siden har det skjedd noe. Plutselig renner tårene av glede i tide og utide over det lille vidunderet som et på vei <3

Jeg gråter veldig mye av tv-programmer, og blir veldig sint når jeg er sulten (spesiellt hvis maten ikke er 100% slik jeg så den for meg) :P

Du blir såååå glad for at samboer har laget en av yndlingsmiddagene dine... for så å oppdage at han ikke har den viktigste delen av den, den er byttet ut med noe annet... Jeg begynte nesten å gråte.. måtte ta meg sammen, og forsøke å være takknemlig for å få middag til jeg kom hjem.

Når jeg hørte hvordan første jordmor hadde behandlet tanta mi da hun kom inn på føden på 17.mai (fødte 18.mai). Hun hadde rett og slett hvert frekk og uhøflig mot hu, ble noen våte øyne hos meg da..
Eller når noen nevner noe som er trist, ser på film, kommer i duskusjon med samboeren osv

Back
Topp