Du vet du er hormonell når...

Når samboeren skifter kanal midt i noe jeg fulgte med på og jeg blir så sint at jeg bare klarer og brøle som et syr til han febrilsk finner tilbake til kanalen

Begynner å gråte fordi samboer nekter å lage den hvite sausen til flesk og duppe på din måte...
(joda jeg fikk viljen min, og lagde den selv til slutt.. Da likte selvsagt ikke han sausen..)

Når du kjenner du blir rasende og får tårer i øynene av at en medelev du har betrodd deg til om graviditeten avslører det for hele klassen før du selv rekker å si noe...

Når du kjenner du blir rasende og får tårer i øynene av at en medelev du har betrodd deg til om graviditeten avslører det for hele klassen før du selv rekker å si noe...
Hva??? Ååååh, hva er det med folk... Til tider virker det som at man kun kan stole på seg selv...

Huff jeg kjefter på katten, den skal alltid kose og være nærmest mulig meg. Så får jeg dårlig samvittighet når jeg tar ham ned fra sofaen :p

Kjenner meg igjen på denne :P

Når du får lyst å legge deg ned å hylgrine fordi hundebandet satt seg fast i noe i terrassen og du må bøye deg ned for å løsne det :p :rolleyes:

Når du ser på Oops Im Pregnant og begynner å gispe desperat etter luft fordi det ikke holder å "bare" grine når de får det uventede barnet opp på brystet.

Eller når man vasker klær etter anvisningen og 2 av sambos gensere likevel krymper. Tror jeg gråt i flere timer selv om sambo bare lo og prøvde å trøste meg, søtingen :P

Når du begynner å gråte fordi du savner mamma.. Som er bortreist i 2 dager :P Plutselig er man blitt skikkelig mammadalt :P

Satt å hylgrein mens meg å snuppa så på film i går. Om to søstre som blir adoptert, også smugler de med seg en valp. Den nye Pappan er allergisk, også etter masse blir de oppdaga å de må velge mellom der de bor å hunden.. (!!)

Åååå ja den er jo farlig å se :-P hyl grein jeg også når jeg såg den....

Når du bare må gå inn på et rom alene for og hulke i fred fordi mannen hadde spist om kjeksene i skapet.... Som du hadde gledet deg hele dagen til :-P haha... Han gikk heldigvis å kjøpte nye :-D

Når du begynner å gråte av en musikvideo av unge bønder og du begynner å tenke på at vi ikke verdsetter de dyrebare bøndene i landet vårt nok...

Back
Topp