Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er du så absolutt ikke
Verste er at det ikke bare er litt vått i øynene, heller tårer som strømmer og snørr som renner huff
Hva??? Ååååh, hva er det med folk... Til tider virker det som at man kun kan stole på seg selv...Når du kjenner du blir rasende og får tårer i øynene av at en medelev du har betrodd deg til om graviditeten avslører det for hele klassen før du selv rekker å si noe...
Huff jeg kjefter på katten, den skal alltid kose og være nærmest mulig meg. Så får jeg dårlig samvittighet når jeg tar ham ned fra sofaen
Haha godt det ikke bare er meg daKjenner meg igjen på denne
Når du ser på Oops Im Pregnant og begynner å gispe desperat etter luft fordi det ikke holder å "bare" grine når de får det uventede barnet opp på brystet.
Satt å hylgrein mens meg å snuppa så på film i går. Om to søstre som blir adoptert, også smugler de med seg en valp. Den nye Pappan er allergisk, også etter masse blir de oppdaga å de må velge mellom der de bor å hunden.. (!!)
Når du bare må gå inn på et rom alene for og hulke i fred fordi mannen hadde spist om kjeksene i skapet.... Som du hadde gledet deg hele dagen til haha... Han gikk heldigvis å kjøpte nye :-D