Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet hvordan menn før alltid ble oppdratt til å gi fra seg setet sitt til kvinner? En av grunnene var nettopp graviditet og at siden man ikke kan se at en kvinne er gravid i første trimester så var det bedre å bare la det bli en høflighet enn å risikere at en gravid kvinne skulle stå og falle. En mann skulle alltid ofre sin egen komfort for kvinner.Presser ut magen for å få sitte på t-banen…. Er man gravid så er man gravid![]()
Både menn og ungdom har litt å lære av gamle dager gitt.Du vet hvordan menn før alltid ble oppdratt til å gi fra seg setet sitt til kvinner? En av grunnene var nettopp graviditet og at siden man ikke kan se at en kvinne er gravid i første trimester så var det bedre å bare la det bli en høflighet enn å risikere at en gravid kvinne skulle stå og falle. En mann skulle alltid ofre sin egen komfort for kvinner.
Samme heeer, fy søren så vondt det kan gjøre!Du har holdt seg litt for lenge, og når du endelig tisser, gjør det vondt![]()
Jeg kan ikke se eller høre på nyheterDu begynner å gråte av nyheter som involverer barn som har det vondt![]()
Åhhhh, nå begynner jeg nesten også! Men,heller gledestårer over en sånn gladsak som detteAh ja. Noen postet også en gladsak om en gutt som var på toget som sporet av på nordlandsbanen hvor han fikk lov til å sitte i førerromet på toget og var så fornøyd. Jeg begynte å grine.
Oh yes! Den kjenner jeg til!!Du vet du er gravid når du er konstant sulten, men ikke har lyst på noe. Og ender opp med å vente så lenge at man blir både svimmel og kvalm, før man endelig klarer å spise noe.![]()
Føler'n! Det er helt forferdelig!Oh yes! Den kjenner jeg til!!
Klarer meg utrolig nok best på jobb, sikkert fordi jeg jobber i bhg, og får 3 måltider til dagen
Hjemme klarer jeg knapt å spise, før jeg holder på å gå i gulvet. Da må jeg spise noe, men da spiser jeg alt for mye og blir dårlig![]()
Herregud ja, Har blitt så vant til å ta enn sånn «såre enda ja?» sjekk at jeg ikke lengre tenker over om andre er til stede eller ikkeNår du klemmer på puppene alene og foran andre.