Du vet du er gravid når ...

… når du våkner opp fyllesjuk til tross for at du ikke har rørt alkohol på to uker.

Presser ut magen for å få sitte på t-banen…. Er man gravid så er man gravid :p
Du vet hvordan menn før alltid ble oppdratt til å gi fra seg setet sitt til kvinner? En av grunnene var nettopp graviditet og at siden man ikke kan se at en kvinne er gravid i første trimester så var det bedre å bare la det bli en høflighet enn å risikere at en gravid kvinne skulle stå og falle. En mann skulle alltid ofre sin egen komfort for kvinner.

Du vet hvordan menn før alltid ble oppdratt til å gi fra seg setet sitt til kvinner? En av grunnene var nettopp graviditet og at siden man ikke kan se at en kvinne er gravid i første trimester så var det bedre å bare la det bli en høflighet enn å risikere at en gravid kvinne skulle stå og falle. En mann skulle alltid ofre sin egen komfort for kvinner.
Både menn og ungdom har litt å lære av gamle dager gitt.

Når du er LITT for nærtagende, LITT for utålmodig og overtenker bare LITT! :bag:
Stakkars mannen:laughing002

Du begynner å gråte av nyheter som involverer barn som har det vondt:sad010
Jeg kan ikke se eller høre på nyheter :sad015
Jeg kan ikke gjøre noe jeg, uansett. Så jeg ønsker ikke å sitte å lide meg gjennom det helvette som er på jorda akkurat nå.
Får med meg nok av det på pauserommet på jobb uansett.
Så mitt tips er, ikke se eller hør på nyheter om det gjør at du får det kjipt og du ikke kan gjøre noe med det du ser eller hører :Heartred

Ah ja. Noen postet også en gladsak om en gutt som var på toget som sporet av på nordlandsbanen hvor han fikk lov til å sitte i førerromet på toget og var så fornøyd. Jeg begynte å grine.
Åhhhh, nå begynner jeg nesten også! Men,heller gledestårer over en sånn gladsak som dette:sad010

Du vet du er gravid når du er konstant sulten, men ikke har lyst på noe. Og ender opp med å vente så lenge at man blir både svimmel og kvalm, før man endelig klarer å spise noe. :hilarious:

Du vet du er gravid når du er konstant sulten, men ikke har lyst på noe. Og ender opp med å vente så lenge at man blir både svimmel og kvalm, før man endelig klarer å spise noe. :hilarious:
Oh yes! Den kjenner jeg til!!
Klarer meg utrolig nok best på jobb, sikkert fordi jeg jobber i bhg, og får 3 måltider til dagen :smiley-bounce022
Hjemme klarer jeg knapt å spise, før jeg holder på å gå i gulvet. Da må jeg spise noe, men da spiser jeg alt for mye og blir dårlig :dead:

Oh yes! Den kjenner jeg til!!
Klarer meg utrolig nok best på jobb, sikkert fordi jeg jobber i bhg, og får 3 måltider til dagen :smiley-bounce022
Hjemme klarer jeg knapt å spise, før jeg holder på å gå i gulvet. Da må jeg spise noe, men da spiser jeg alt for mye og blir dårlig :dead:
Føler'n! Det er helt forferdelig!
På jobb berger jeg og bra, fordi vi har fast tid til mat. Hjemme går det greit helt til kvelden :hilarious:

Back
Topp