Når du er på butikken og du PLUTSELIG berre kjenner at "Eg MÅ kjøpe ein boks med tunfisk i olje.. Ikkje vatn. Olje!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg også! Noen ganger for å sjekke og andre ganger fordi de gjør vondt.Når du klemmer på puppene alene og foran andre.
Er ikke Dundersalt lakris? Har så sykt lyst på lakris heeele tiden, men har lest at man bør holde seg unnaNår du finner ut at drops som dundersalt holder kvalmen svært effektivt unna, men så blir du bekymret fordi du ikke føler deg kvalm lenger.
Kan jo ikke vinne!
Hvorfor det? Her ikke hørt det.Er ikke Dundersalt lakris? Har så sykt lyst på lakris heeele tiden, men har lest at man bør holde seg unna![]()
Det er pågrunn av eit hormonforstyrrande stoff i lakrisplanta som kan påvirke foster. Men dei veit ikkje kor mykje man skal ete før det faktisk gjer det. Så eg trur litt lakris går fintHvorfor det? Her ikke hørt det.
Ja, blodtrykk har jeg hørt om. Jeg har så lavt blodtrykk at jeg pleier å bli anbefalt å spise det. Men jeg er ikke sååå glad i det egentlig.Det kan også være i forhold til blodtrykk.
Jeg har også fryktelig lyst på lakris hele tiden… men jeg liker jo ikke lakris engang!??![]()
Har også hørt et eller annet om at man ikke skal spise noe særlig lakris som gravid. Og jeg eeelsker lakris, og syns det er så kjipt å måtte holde seg unna siden jeg nå ikke har tørt å spise detJa, blodtrykk har jeg hørt om. Jeg har så lavt blodtrykk at jeg pleier å bli anbefalt å spise det. Men jeg er ikke sååå glad i det egentlig.