.....du har så sure oppstøt at du våkner av at du har snudd deg over på høyre side om natta
Haha usj, godt å se at vi er flere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
.....du har så sure oppstøt at du våkner av at du har snudd deg over på høyre side om natta
Spyr du enda du å? Følte litt at det "kun" var jeg som drev med sånt nå i tredje trimester jegKnow the feeling
For ei vekes tid sidan måtte eg dusje OG vaske badegolvet etter ei særdeles hard spyrunde.
Spyr du enda du å? Følte litt at det "kun" var jeg som drev med sånt nå i tredje trimester jeg
Jeg hadde et lite håp om at spyingen skulle gi seg eller roe seg - men foreløpig ikke.. så fikk beskjed av jordmoren min at jeg burde belage meg på at den ikke blir borte.. jaja!Trer inn i tredje trimester på onsdag, men ja, eg spyr endå innimellom. Og kvalm av og på kvar dag. Men heldigvis mykje betre enn eg var i starten. Føler formstigninga stagnerte rundt veke 22-23. Har ikkje noko håp om å bli kvitt kvalmen heilt før ungen er ute..
Dette opplever jeg også! SKIKKELIG stas.... når man både kaster opp, begynner å blø neseblod og tisser på seg samtidig... altså
Jeg er avhengig av nesespray. Har så elendig søvn uten dessuten er mannen for lengst forvist til et annet rom fordi han snorker som et uvær og jeg må sove så mye jeg kan. Og vi tar 2åringen annenhver natt/tidlig morgen.Jeg snorker så mye på grunn av tett nese, at mannen ligger med hodetelefoner og musikk på om natta
Haha.... jeg jobbet i en butikk som het "tieren" når jeg gikk med eldste, jeg blir fremdeles kvalm av lukten av billig vaskepulver, og hun blir 21 år i april... når man blir kvalm av lukter man forbinder med den perioden man var kvalm i begynnelsen av svangerskapet. (Jeg kan ikke bruke den hårkuren og parfymen jeg kjøpte da, brekker meg av lukta nå, og de lukter i utgangspunktet himmelsk..)
Haha.... jeg jobbet i en butikk som het "tieren" når jeg gikk med eldste, jeg blir fremdeles kvalm av lukten av billig vaskepulver, og hun blir 21 år i april
Jeg har alltid elsket sushi, men har prøvd for mange ganger (og kastet opp) så bare tanken på sushi nå gjør meg uvell haha... sparer penger på det daHehe, jeg har sluttet å spise rå gulrot etter første graviditet. Siste gangen ble da jeg lå på doen på forrige jobben og spydde gulrot ut av nesa
.... man omtrent alltid har no skitt på genseren pga magen ... håper ikke det kun er meg (a)
Og i tillegg ikke ser det selv før du ser deg i speilet, fordi magen er for stor til å se over.... man omtrent alltid har no skitt på genseren pga magen ... håper ikke det kun er meg (a)