Du vet du er gravid når....

Know the feeling :confused:
For ei vekes tid sidan måtte eg dusje OG vaske badegolvet etter ei særdeles hard spyrunde.
Spyr du enda du å? Følte litt at det "kun" var jeg som drev med sånt nå i tredje trimester jeg:eek:
 
Spyr du enda du å? Følte litt at det "kun" var jeg som drev med sånt nå i tredje trimester jeg:eek:

Trer inn i tredje trimester på onsdag, men ja, eg spyr endå innimellom. Og kvalm av og på kvar dag. Men heldigvis mykje betre enn eg var i starten. Føler formstigninga stagnerte rundt veke 22-23. Har ikkje noko håp om å bli kvitt kvalmen heilt før ungen er ute..
 
Trer inn i tredje trimester på onsdag, men ja, eg spyr endå innimellom. Og kvalm av og på kvar dag. Men heldigvis mykje betre enn eg var i starten. Føler formstigninga stagnerte rundt veke 22-23. Har ikkje noko håp om å bli kvitt kvalmen heilt før ungen er ute..
Jeg hadde et lite håp om at spyingen skulle gi seg eller roe seg - men foreløpig ikke.. så fikk beskjed av jordmoren min at jeg burde belage meg på at den ikke blir borte.. jaja!
Man hører alltid om kvalmen og spying til uke 12... mye folk ikke snakker om
 
...Når du blør neseblod hver dag... :arghh:
 
Jeg snorker så mye på grunn av tett nese, at mannen ligger med hodetelefoner og musikk på om natta :excited001
Jeg er avhengig av nesespray. Har så elendig søvn uten :dead: dessuten er mannen for lengst forvist til et annet rom fordi han snorker som et uvær og jeg må sove så mye jeg kan. Og vi tar 2åringen annenhver natt/tidlig morgen. :rolleyes:
 
... når man blir kvalm av lukter man forbinder med den perioden man var kvalm i begynnelsen av svangerskapet. (Jeg kan ikke bruke den hårkuren og parfymen jeg kjøpte da, brekker meg av lukta nå, og de lukter i utgangspunktet himmelsk..)
Haha.... jeg jobbet i en butikk som het "tieren" når jeg gikk med eldste, jeg blir fremdeles kvalm av lukten av billig vaskepulver, og hun blir 21 år i april :rolleyes:
 
Haha.... jeg jobbet i en butikk som het "tieren" når jeg gikk med eldste, jeg blir fremdeles kvalm av lukten av billig vaskepulver, og hun blir 21 år i april :rolleyes:

Hehe, jeg har sluttet å spise rå gulrot etter første graviditet. Siste gangen ble da jeg lå på doen på forrige jobben og spydde gulrot ut av nesa :hilarious:
 
Hehe, jeg har sluttet å spise rå gulrot etter første graviditet. Siste gangen ble da jeg lå på doen på forrige jobben og spydde gulrot ut av nesa :hilarious:
Jeg har alltid elsket sushi, men har prøvd for mange ganger (og kastet opp) så bare tanken på sushi nå gjør meg uvell haha... sparer penger på det da
 
..... når det er vanskelig eller nærmere umulig å skrive handleliste fordi man ikke finnes interessert i noe - før det nesten er litt for sent (da man står hjemme å vil ha det NÅ)

..... når det er utfordrende å gå i matbutikken fordi det lukter så vanvittig mye forskjellig! Aldri før tenkt over alle luktene som er inne i en butikk, alt fra parfymer, til grønnsaker, frukter, kjøtt, fisk... ja det er en lang liste
 
... du tisser tre gang på fem minutt før du skal en liten snartur på butikken, men likevel kjenner at du nesten tisser deg ut når du har lukka døra bak deg og låst, innpakka i boblejakke, vintersko, skjerf og votter.:sour:
 
Halsbrann som kan vare en heeel dag!! :hungover:
 
Når du tar med deg tannkremen fra badet og merker det ikke før du legger den fra deg på spisebordet.

Hadde ikke pusset tennene da jeg var på badet....
 
... når man er kald på tærne til en hver tid, uten sokker og i joggesko... brrr
 
Når man får applaus for å møte opp på jobb, gjerne dinglende litt etter kjernetiden er starta, men alle er så fornøyd med at man er på jobb likevel :hilarious:
 
.... man omtrent alltid har no skitt på genseren pga magen ... håper ikke det kun er meg (a)
 
Når du sover like "godt" sittende ved sengen med hodet mot sengen eller i en stol som faktisk i sengen...
 
Back
Topp