Du vet du er gravid når....

Livetskjer❤

Glad i forumet
Sommerfuglene
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
.. man er oppe 10 ganger om natten for å tisse

Håper vi kan få til en sånn type tråd, syntes det er spennende og morsomt å lese andre.. har flere å komme med selv:)
 
.. man er oppe 10 ganger om natten for å tisse

Håper vi kan få til en sånn type tråd, syntes det er spennende og morsomt å lese andre.. har flere å komme med selv:)

Jasså?! Så du måtte opp og tisse du også? Jeg kan også føre på -når du må opp og drikke vann, opp og spise love hearts, når du (og bebis)bare ligger våken og vrir deg og han ved siden av sover så irriterende godt at man bare har lyst å gi han et spark...
Denne gangen gav jeg helt opp og sto opp.
 
Når ein får halsbrann av å ta på seg sokkar.

Når nederste del av genseren er full i flekkar fordi magen tar borti alt mulig/fungerer som ein oppsamlar for matrestar.

Når ein må tenke seg om før ein snur seg i senga om natta.
 
Når man har countdown til uke 28 når det blir "ulovlig" å sove på rygg, og jeg vet søvnen kommer til å bli ræva derfra og det neste året :hilarious:
 
Jasså?! Så du måtte opp og tisse du også? Jeg kan også føre på -når du må opp og drikke vann, opp og spise love hearts, når du (og bebis)bare ligger våken og vrir deg og han ved siden av sover så irriterende godt at man bare har lyst å gi han et spark...
Denne gangen gav jeg helt opp og sto opp.
Ja om jeg er... vrir og vender- innser at det bare er å gå, får jo ikke sove med full blære...
 
Når ein får halsbrann av å ta på seg sokkar.

Når nederste del av genseren er full i flekkar fordi magen tar borti alt mulig/fungerer som ein oppsamlar for matrestar.

Når ein må tenke seg om før ein snur seg i senga om natta.
Enda ingen halsbrann på megKjenner borti flekker på genseren Syntes helt ærlig det nesten er umulig med søvn om dagen jeg
 
Når man har countdown til uke 28 når det blir "ulovlig" å sove på rygg, og jeg vet søvnen kommer til å bli ræva derfra og det neste året :hilarious:
Greier du å sove på ryggen??

.... når man ikke lengre greier å sove på ryggen:(
 
.... når man våkner hver gang man må endre stilling om natta

.... når man får akutt behov for endring fordi man har blitt ei redebygger!❤

.... når man begynner å gråte av de merkeligste ting
 
Greier du å sove på ryggen??

.... når man ikke lengre greier å sove på ryggen:(
Ja og det nytes!! Er bare 20+5 da :) Vet med en gang jeg må over på sidene at jeg våkner pga vondt hoftene 100 ganger i la natta og må snu meg, selv med gravid pute imellom beina.
 
Ja og det nytes!! Er bare 20+5 da :) Vet med en gang jeg må over på sidene at jeg våkner pga vondt hoftene 100 ganger i la natta og må snu meg, selv med gravid pute imellom beina.
Mitt bekken og korsrygg har begynt å krangle, så får ikke liggi på ryggen:(

.... når man har to dyner, 6 puter og gravidpute i sengen
 
Ja om jeg er... vrir og vender- innser at det bare er å gå, får jo ikke sove med full blære...
Samme her. Oppe hele tiden, og sover skikkelig dårlig. Men grunnen til kommentaren min var mest klokkeslettet du postet på, siden min post også kom midt på natta, så var vi oppe i samme ærend
 
... når man begynner å gråte fordi en venn skal spise no godt til middag, og rett etterpå begynner å le av seg selv fordi man innså hvor teit det var å gråte
 
... når man blir kvalm av lukter man forbinder med den perioden man var kvalm i begynnelsen av svangerskapet. (Jeg kan ikke bruke den hårkuren og parfymen jeg kjøpte da, brekker meg av lukta nå, og de lukter i utgangspunktet himmelsk..)
 
Når man ikkje har spist en dritt på 4 mnd og har plutselig lyst på alt på ein gong..
Når man vrir seg ørten ganger i løpet av natta..
Når man føler hele tissen revner ved hvert steg..
Når man har så vondt i hode og svimle bare man går 10 meter..
 
Mitt bekken og korsrygg har begynt å krangle, så får ikke liggi på ryggen:(

.... når man har to dyner, 6 puter og gravidpute i sengen
Haha, samme her! Eller i hvert fall tre puter, en diger gravidpute og to dyner. Samboer sover i gjestesenga (god kvalitet, heldigvis) på rommet til storebror.
 
...når man bøtter nedpå med iskald juice/cola/hvasomhelst og legger seg ned i stillhet for å kjenne at babyen lever, og drømmer lengtende om en morkake som ikke ligger foran (denne gangen også).
 
Når man våkner flere ganger hver natt av at man har snudd seg på ryggen og det er ubehagelig! Og man føler seg som en varmeovn og får hetetokter :hungover::hilarious:
 
Når man stadig blir forstyrret i jobbmøter av dunk og spark inni magen.. :love2
 
Back
Topp