Du vet du er gravid når....

Når folk på jobb begynner å si "oi, du har jo fått mage".

Thank you Captain Obvious o_O
 
..... når man ser noen spiser is, og begynner å gråte fordi man også vil ha is

..... når man får helt sinnsyke drømmer :eek:
 
Hadde så lyst på fløtegratinerte poteter og hadde tenkt å ta en lettvinn pose i frysedisken... det var selvfølgelig utsolgt.. satte meg i bilen å gråt ett kvarter:smiley-ashamed008
 
... når man må sette av tid til å kle på og av seg.. for det er jo et rent protjekt hver gang
 
Når man våkner flere ganger hver natt av at man har snudd seg på ryggen og det er ubehagelig! Og man føler seg som en varmeovn og får hetetokter :hungover::hilarious:

Samme her, våkner flere ganger av det. Skal prøve å legge en dyne bak ryggen min, så slipper det kanskje å skje så ofte :rolleyes:
 
Hadde så lyst på fløtegratinerte poteter og hadde tenkt å ta en lettvinn pose i frysedisken... det var selvfølgelig utsolgt.. satte meg i bilen å gråt ett kvarter:smiley-ashamed008

Nå fikk jeg også lyst på fløtegratinerte poteter o_O
Det er sååå godt!
 
Når du ikke er sikker på om du er sulten, kvalm eller bare ukomfortabel.

Når du blir andpusten av å sitte pga presset fra magen.

Når du vrir og vender deg hele natten for å finne en stilling som er komfortabel

Når du svetter det ene minuttet og fryser det andre
 
.... når noen kommenterer at du puster og peser så mye da du spiser
 
Når du føler du ikke får puste med munnbind på, og er sikker på at lungene har halvert størrelse og kapasitet.

Føler noen ganger for å bare rive av meg munnbindet på butikken, får ikke puste ordentlig og begynner nesten hyperventilere. Helt grusomt :grumpy:
 
Når du føler du ikke får puste med munnbind på, og er sikker på at lungene har halvert størrelse og kapasitet.

Føler noen ganger for å bare rive av meg munnbindet på butikken, får ikke puste ordentlig og begynner nesten hyperventilere. Helt grusomt :grumpy:

Føler meg så igjen! Jeg tok av meg munnbindet sist jeg brukte på et senter, følte jeg skulle besvime å gå i bakken.. så var jeg den «dumme» som var den eneste uten munnbind på., men visste jeg var frisk så fikk så være.. har ikke brukt siden, bor heldigvis en plass jeg slipper, så er jeg mest hjemme da..
 
.... når så si all mat kommer i retur (altså... jeg trodde denne morgenkvalmen alle pratet om stoppet i uke 12 jeg, å for å si det sånn den kvalmen er jo 24t i døgnet... selv i uke 28)
 
... Når du er tett i nesen hver bidige kveld! :bored:
 
.... når man både kaster opp, begynner å blø neseblod og tisser på seg samtidig... altså
 
.....du har så sure oppstøt at du våkner av at du har snudd deg over på høyre side om natta :confused013
 
Back
Topp