Du vet du er gravid når....

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Du strigråter av "snøfall" :rolleyes::sorry:
 
Når du planlegg hver eneste måltid. Du er ikke ferdig med det ene før du veit hva du skal spise neste gang.

*hard working holding that kvalme i sjakk*
 
... du plutselig får helt ville nesting-tendenser. :hilarious:
 
Når du begynner å gråte fordi det går opp for deg at du ikke kan spise røkelaks eller rakfisk i jula
 
når du begynner å ta av deg buksa før jakka og skoene når du kommer inn døra. Litt for tidlig for gravidbuksene enda :hilarious:
 
* Hunden er sykt opptatt av meg.
* Begynte å gråte fordi de ikke hadde julebrunost i butikken.
* Hatt enorm trang til å pynte til jul.
* Rare rare drømmer.
 
Jeg er veldig glad i å spille dataspill, men sist jeg ble gravid (og nå) så daler interessen skikkelig, og jeg har mer lyst til å henge her, planlegge innkjøp/romfordeling/alt-mulig, eller se tv i de timene jeg har til rådighet til meg selv.
 
Jeg er veldig glad i å spille dataspill, men sist jeg ble gravid (og nå) så daler interessen skikkelig, og jeg har mer lyst til å henge her, planlegge innkjøp/romfordeling/alt-mulig, eller se tv i de timene jeg har til rådighet til meg selv.
Nesting. :love017 Er koselig da!
 
Man tenker over om absolutt ALT som skjer kan forårsake SA/MA, og googler alt for mye om hva som er ok under graviditeten...
 
Du sitter på julelunsj med svigers og har mest lyst til å spy av lukta av eggerøre, og forbanner at du ikke kan spise spekeskinke... :rolleyes:
 
Back
Topp